Kevät tulee ja katselette kasvojanne tutkiskellen. Varokaa kuitenkin laserhoitoja.
Siellä on joukossa vaarallisia ja todella tuhoavia lasereita ja hoitoja.Kannattaa selvitellä.
http://messageboards.makemeheal.com/laser-treatments/
Ei laserille
15
226
Vastaukset
- lasertaituri
Laserhoidoissa tarvii valita tarkkaan tekijä. VAIN plastiikkakirurgi.
- dsjlkjlds
Ja kaikki muutkin hoidot mitkä läpäisevät ihokerroksen menevät samaan kategoriaan.
Ihon ultraus, thermage vai mikä lie, mikroneulaus jne.
Kaikille ei todellakaan sovi ja saattavat aiheuttaa pysyvän vaurion! - sdsdd
Jaa-a, omalla kohdalla laser pelasti naaman... ikiaikaiset arvet häipyivät.
- laseriintyytyväinen
Kävin eilen kasvojen ja kaulan frx-laserhoidossa, ja jo nyt on tuloksia nähtävissä vaikka pää turvoksissa ja silmät pienen pienet viirut;) Noin viikon kuluttua pitäisi olla suhtkoht parantunut ja lopullinen tulos nähtävissä n. 6kk kuluttua. Olen aikaisemmin ottanut botoxia ja muita täyteaineita, tämä ainakin nyt vaikuttaisi olevan 100 kertaa parempi. Ja tässä tulos pysyvä - ei tietenkään estä ihon luonnollista vanhenemista.
- hokkuspokkussimsala
Kävit eilen ja jo nyt tuloksia nähtävissä. Tuo nyt on paksuinta mitä olen koskaan kuullut.
Minäkin olen käynyt useammankin kerran monen tyyppisissä lasereissa. Mikään noista ei ole ollut hokkuspokkus simsalabim temppu.
Esimerkiksi ihoa kuorivat laserit näyttävät toimivan aluksi ( siis puhutaan viikoista) mutta pitemmällä tähtäyksellä täytyy ymmärtää, että iho ohetessaan rypistyy vaan entistä enemmän. En voi minäkään suositella. - sanamuodot
hokkuspokkussimsala kirjoitti:
Kävit eilen ja jo nyt tuloksia nähtävissä. Tuo nyt on paksuinta mitä olen koskaan kuullut.
Minäkin olen käynyt useammankin kerran monen tyyppisissä lasereissa. Mikään noista ei ole ollut hokkuspokkus simsalabim temppu.
Esimerkiksi ihoa kuorivat laserit näyttävät toimivan aluksi ( siis puhutaan viikoista) mutta pitemmällä tähtäyksellä täytyy ymmärtää, että iho ohetessaan rypistyy vaan entistä enemmän. En voi minäkään suositella.Viestissä sanottiin että tuloksia on näkyvissä. Ei sanottu että hyviä tuloksia.
- hokkuspokkussimsala
sanamuodot kirjoitti:
Viestissä sanottiin että tuloksia on näkyvissä. Ei sanottu että hyviä tuloksia.
Tosiaan, tosiaan, hyvä sinä tarkkasilmäinen lukija. TULOKSIApa hyvinkin nähtävissä, joo.
- laseriintyytyväinen
Nyt neljäs päivä laseroinnista. Ja nyt HYVIÄ tuloksia näkösällä. Naaman turvotus laskenut melkein kokonaan, ja silmät saa kunnolla auki;) Uutta ihoa jo paljon näkyvillä, vaaleanpunaista ja sileää etenkin suun ympärillä ja otsassa. Niissä minulla olikin eniten ryppyjä. Näistä kohdista vanha iho jo melkein kuoriutunut pois. Varmasti menee vielä viikkoja ennen kuin naama edustuskunnossa, mutta tämä hoito vaikuttaa todella lupaavalta. Ja olen kyllä kokeillut kaikenlaista paitsi perinteistä kasvojenkohotusta.... Tämä FRX ymmärtääkseni ihan eri hoito kuin "vanhanaikainen" laserointi.
Onko muita kyseisessä hoidossa käyneitä ja minkälaisin kokemuksin? - Kasvotvarmaanmeni
Kävin laseroinnissa ja naama aivan Kamalassa kunnossa. Tuskin paranee. Olen vaan itkenyt ja syönyt rauhoittavia. Eivät puhuneet mitään turvotukset japunoitulsesta.
- Espoo911
Oletko ottanut yhteyttä tekijään? Mene hyvänenaika käymään lääkärillä maanantaina.
Missä te ihmiset käytte, jos teillä silmät turpoaa kiinni???
Eikö teillä testattu laitetta käteen tai niskaan ennen kasvoja? - Joskus_käynyt
Eihän näitä laserin tuloksia voi arvioidan muutaman päivän tai edes viikkojen jälkeen. Monissa ihon laserkäsittelyissä tähdätään nimenomaan kudosten uusiintumiseen ja siksi on turvotusta ja ihon kuoriintumista.
Minulle tehtiin aikanaan ns. koepoltto kasvoihin ja vasta tulosten jälkeen varsinainen hoito. Kyllähän kasvot turposi ja oli hurjan näköinen, mutta ihon parannuttua tuloskin oli hyvä (säilynyt sellaisena vuosia).
- 11211
Ei laserin tuloksista kannata puhua vasta kun 6kk kohdalla. Jos silloin kasvot on hyvät edelleen, voi huokaista helpotuksesta, että omat kasvot kestivät hoidon.
Jos ei olisi kestänyt olisi seuraava etappu rasvansiirto kasvoihin ja kasvojen kohotus... - hoccuspoccus
Minulle tehtiin laserhoito elokuun lopulla. Tulos olematon. Ehkä huonompi kuin aloittaessa. En voi suositella kun ei ole muuta tulosta kuin tilin saldo pienempi. Laser on suuri huijaus.
- Väärä_hoitotapa
Taisi olla jotain hokkuspokkushoitoja ns. laserilla. Ammattilainen (lääkäri tai hoitaja) ei anna mitään laserhoitoja kasvoihin kesällä koska joudutaan käyttämään liian pieniä tehoja rusketuksen vuoksi ja auringonvalo on vaaraksi laserhoidon jälkeen. Taisit käydä jossain kosmetologin "laserkäsittelyssä" joka olikin todellisuudessa jotain valoimpulssihoitoja.
Kyllä minulla on laser tehonnut, mutta se on myös näkynyt turvotuksina ym. jonkun aikaa hoidon jälkeen. Hoitoja ei suostuttu antamaan keväästä syksyyn välisenä aikana. - väärä-hoitotavalle
Kiitos arvailuistasi, pieleen meni. Plastiikkakirurgi teki ja kuuluisa sellainen. Eli summa summarum - tämä plastiikkakirurgi ei ollut ammattilainen. Taidanpa lähettää tämän viestiketjun hänelle jotta oppii tietämään miten toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell2998162Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak323753Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1433548Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve872965Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka132901"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1362544- 262390
Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382212Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee371746- 241730