Vi överlämnar spalten åt fennona eller hur ?

tackförmig

Det är onödigt att ens försöka diskutera något annat än pakkoruotsi.Bättre att de ifred får skymfa och skriva kränkande inlägg om den svenskspråkiga befolkningen.(och ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ behöver inte posta sina hundratals inlägg för att sabotera svenskspråkiga inlägg.)
Håll till god och njut av segern.

12

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkkfhlv

Det gör vi ,frustrerande att skriva något och så postar ÅÅÅÅÅÅ sina inlägg så att första sidan fylls med pois pakkoruotsi.Systematiskt saboterande.

• vårsol

Alldeles onödigt att frgifta sina sinnen med de här hatskriverierna.

• nej ne nej. Snälla ni får int lämna oss och palsten. Vem ska vi sen slåss med. Muslimer är för dumma och enkelriktade. För fan pigga upp!

• harmoniskt

Roligare för språkaktivisterna när alla är av samma åsikt,inte skall vi blanda oss i diskussionen.

• diarreanfall
        harmoniskt kirjoitti:

Roligare för språkaktivisterna när alla är av samma åsikt,inte skall vi blanda oss i diskussionen.

Åtminstone får ÅÅÅÅÅÅ leva ut sna perversa utbrott.

• fennosuosta

Hei, huomaatteko, miten tärkeä fennon itsetunnolle on tämä palsta. Fenno ei uhoa millään muulla palstalla niin topakasti kuin täällä. Ruvetkaa nyt suru:t oikein kehumaan noita fennoja. Komeiksi, voimakkaiksi, velvollisuudentun-toisiksi, älykkäiksi ja asioihin puolueettomasti perehtyviksi. Näin fenno pikkuhiljaa sulaa kehuihin ja unohtaa koko pakkoruotsin.

• fennosuosta kirjoitti:

Hei, huomaatteko, miten tärkeä fennon itsetunnolle on tämä palsta. Fenno ei uhoa millään muulla palstalla niin topakasti kuin täällä. Ruvetkaa nyt suru:t oikein kehumaan noita fennoja. Komeiksi, voimakkaiksi, velvollisuudentun-toisiksi, älykkäiksi ja asioihin puolueettomasti perehtyviksi. Näin fenno pikkuhiljaa sulaa kehuihin ja unohtaa koko pakkoruotsin.

Kaikki käy kuhan ette jätä meitä ilman purtavaa .. (:

• vihörs
        fennosuosta kirjoitti:

Åtminstone kanske vi kan ta en liten paus,det blir ibland litet för mycket av pakkoruotsignället.Lagom är bäst.

• lyckatill67
        diarreanfall kirjoitti:

Åtminstone får ÅÅÅÅÅÅ leva ut sna perversa utbrott.

Det här forumet blir så städigt och sakligt,det är huvudsaken.

• RaparperinAlla
        fennosuosta kirjoitti:

Juuri tällainen alistaminen ja rasismi minua ärsyttääkin ja siksi vastustan keinotekoista ja eriarvoistavaa "kaksikielisyyttä". Olen kuitenkin aika monta vuotta siitä OMASTA elämästäni kuluttanut omien alistajieni kielen opiskeluun. Ja sitten minulla ei olisi oikeutta kritisoida tällaista? Tunnen katkeruutta ja minulla on siihen myös täysi oikeus. Minulla on juuri sen verran terve ja hyvä itsetunto - myös kansallinen ja kulttuurinen sellainen - etten hyväksy eriarvoistavaa politiikka, joka syrjii suomenkielisiä. Yksinkertaista, eikö?

Minulle on aAIVAN sama, "kehuvatko" PISA-tuloksissa kehitysmaatasolla olevat "monikulturistit" "suomenkielisiä2 eli "fennoja" vai eivät - jos ei politiikkaa muuta oikeudenmukaiseksi, rehelliseksi, ihmisarvoa kunnioittavaksi ja tasa-arvoiseksi, he eivät saa minkäänlaista empatiaa minulta!!!

• 987865439

UNDERSTÖDER.

• upppåbarrikaderna

Så fan heller,inte har fennona något monopal att skriva sina åsikter.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      266
      5749
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      36
      3336
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2607
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      220
      2082
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      74
      1614
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1037
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      971
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      825
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      823
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      768
    Aihe