Det är onödigt att ens försöka diskutera något annat än pakkoruotsi.Bättre att de ifred får skymfa och skriva kränkande inlägg om den svenskspråkiga befolkningen.(och ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ behöver inte posta sina hundratals inlägg för att sabotera svenskspråkiga inlägg.)
Håll till god och njut av segern.
Vi överlämnar spalten åt fennona eller hur ?
12
<50
Vastaukset
- dkkfhlv
Det gör vi ,frustrerande att skriva något och så postar ÅÅÅÅÅÅ sina inlägg så att första sidan fylls med pois pakkoruotsi.Systematiskt saboterande.
- vårsol
Alldeles onödigt att frgifta sina sinnen med de här hatskriverierna.
nej ne nej. Snälla ni får int lämna oss och palsten. Vem ska vi sen slåss med. Muslimer är för dumma och enkelriktade. För fan pigga upp!
- harmoniskt
Roligare för språkaktivisterna när alla är av samma åsikt,inte skall vi blanda oss i diskussionen.
- diarreanfall
harmoniskt kirjoitti:
Roligare för språkaktivisterna när alla är av samma åsikt,inte skall vi blanda oss i diskussionen.
Åtminstone får ÅÅÅÅÅÅ leva ut sna perversa utbrott.
- fennosuosta
Hei, huomaatteko, miten tärkeä fennon itsetunnolle on tämä palsta. Fenno ei uhoa millään muulla palstalla niin topakasti kuin täällä. Ruvetkaa nyt suru:t oikein kehumaan noita fennoja. Komeiksi, voimakkaiksi, velvollisuudentun-toisiksi, älykkäiksi ja asioihin puolueettomasti perehtyviksi. Näin fenno pikkuhiljaa sulaa kehuihin ja unohtaa koko pakkoruotsin.
fennosuosta kirjoitti:
Hei, huomaatteko, miten tärkeä fennon itsetunnolle on tämä palsta. Fenno ei uhoa millään muulla palstalla niin topakasti kuin täällä. Ruvetkaa nyt suru:t oikein kehumaan noita fennoja. Komeiksi, voimakkaiksi, velvollisuudentun-toisiksi, älykkäiksi ja asioihin puolueettomasti perehtyviksi. Näin fenno pikkuhiljaa sulaa kehuihin ja unohtaa koko pakkoruotsin.
Kaikki käy kuhan ette jätä meitä ilman purtavaa .. (:
- vihörs
fennosuosta kirjoitti:
Åtminstone kanske vi kan ta en liten paus,det blir ibland litet för mycket av pakkoruotsignället.Lagom är bäst.
- lyckatill67
diarreanfall kirjoitti:
Åtminstone får ÅÅÅÅÅÅ leva ut sna perversa utbrott.
Det här forumet blir så städigt och sakligt,det är huvudsaken.
- RaparperinAlla
fennosuosta kirjoitti:
Juuri tällainen alistaminen ja rasismi minua ärsyttääkin ja siksi vastustan keinotekoista ja eriarvoistavaa "kaksikielisyyttä". Olen kuitenkin aika monta vuotta siitä OMASTA elämästäni kuluttanut omien alistajieni kielen opiskeluun. Ja sitten minulla ei olisi oikeutta kritisoida tällaista? Tunnen katkeruutta ja minulla on siihen myös täysi oikeus. Minulla on juuri sen verran terve ja hyvä itsetunto - myös kansallinen ja kulttuurinen sellainen - etten hyväksy eriarvoistavaa politiikka, joka syrjii suomenkielisiä. Yksinkertaista, eikö?
Minulle on aAIVAN sama, "kehuvatko" PISA-tuloksissa kehitysmaatasolla olevat "monikulturistit" "suomenkielisiä2 eli "fennoja" vai eivät - jos ei politiikkaa muuta oikeudenmukaiseksi, rehelliseksi, ihmisarvoa kunnioittavaksi ja tasa-arvoiseksi, he eivät saa minkäänlaista empatiaa minulta!!!
- 987865439
UNDERSTÖDER.
- upppåbarrikaderna
Så fan heller,inte har fennona något monopal att skriva sina åsikter.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35114568- 2445776
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113328- 1872455
- 1372169
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il141972Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1051527Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon461306Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891140