Haaveilen nykyään jatkuvasti jostain lottovoitosta, koska tuntuu etten voi enää muuten päästä tilanteestani eteenpäin.
Olen kasvanut jotenkin eristyksissä koko ikäni ja sain vääristyneen kuvan maailmasta. Muutin etelään kumppanini kanssa, jolla oli jo ongelmia rahan käytön kanssa. Huono itsetuntoni sai minut ottamaan rajattomasti vippivelkaa tasapainottamaan henkistä köyhyyttäni. Kadun kamalasti tekojani, toivon että olisin ollut vahvempi ja oma itseni. Olen koko ikäni ollut erittäin säästeliäs ja mietin varmaan vuoden ennenkun uskallan ostaa itselleni mitään. Hävettää niin paljon koko tilanne, etenkin kun samalla kun velkaannuin odotin ensimmäistä lastani ja nyt elätän pientä täydellistä lastani hirveissä veloissa ja asuntokin käy todella pieneksi.
Tykkään kaikenlisäksi toteuttaa hirveästi itseäni, mua on pidetty aina ahkerana. Aloitin työnteon 3-4 vanhana maatilalla, mutta ikinä en ole päässyt oikeisiin töihin. Tunnen itseni todella jälkeen jääneeksi.
Jos yhtäkkiä rikastuisinkin, korjaisin nämä kaikki mun virheeni ja eläisin niin oikein kuin ikinä osaisin, jotta mun lapseni sais hyvän tulevaisuuden. Omakotitalo ensimmäisenä. Lisäksi haluisin tehdä niin paljon hyvää kun vain osaisin, varsinkin nyt kun tiedän millaista on kun kaapissa ei ole ruokaa eikä varaa tehdä mitään.
Raha ei ole edes mulle tärkeää, tämä yhteiskuntahan sen tekee tärkeäksi kun mitään ei saa tehdä ilman rahaa. Kauhean kahlittu olo köyhänä.
Anteeksi nyt tästä pienimmuotoisesta tarinasta. Kunpa onnistuisin korjaamaan kaiken, eikä se nyt miljonaarinä olemista vaatisi. Mutta velkaa on niin paljon että on mahdotonta maksaa niitä varmaan ikinä. Joka tapauksessa, yritän kaikkeni vaan korjata kaiken.
korjaisin virheeni
velkaantunut
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263078
- 681497
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761083Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135756