Nyt olen erittäin kyllästynyt ihoni herkkyyteen. Olen päättänyt lopettaa etsimisen tuon täydellisen kasvoilleni sopivan viiteen. Alan käyttää apobasea onpa ainakin halpaa! Kaikki muut voiteet aiheuttaa jotain vaivaa iholleni - esim.kutinaa kuumotusta punoitusta ja mielettömän kivaa kutinaa sekä ihon älytöntä kuivumista!
apobasea alan käyttää!
eijaksaenää2
5
67
Vastaukset
- erisaniakäyttävä
Ootko kokeillu Erisanin tuotteita?
- näinmeillä
Ei tahdo riittää rasva tai kosteus mitä lie puuttuu. Sain muuten erisanin uv suoja päivävoiteesta allergisen reaktion.
Juu, se käy kalliiksi, kun ostaa jotain kokeilumielessä ja parin käyttökerran jälkeen huomaa ettei se sovikaan. Vaikea edes suositella mitään, koska jos se ei sitten olekaan hyvä, niin taas tulee paha mieli ja menee rahat hukkaan.
Tsemppiä!
- silmalasit
Humektan on hyvä!
- arganöljy
Oletko kokeillut luontaistuotteita, esim. Arganöljyä. Kannattaa lukea siitä ja miettiä, olisiko se ratkaisu omassa ihonhoidossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671262- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että342729- 116680
- 52670
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584