Somalien mielestä yhteiskunnan tuet passivoittavat liikaa ihmisiä Suomessa. Sinun ei tarvi tehdä yhtään mitään, jos et halua. Yhteiskunta maksaa viulut.
Viimeinkin joku sanoi sen ääneen! Onneksi seuraava hallitus (kokoonpanosta riippumatta) tulee tekemään tästä pelistä lopun!
Kokoomus on ollut liian helläkätinen köyhille, kun on jatkanut heidän hyysäämistään lainarahoituksella.
http://www.taloussanomat.fi/yrittaja/2015/03/19/somaliyrittajat-suomesta-vaikka-ei-tee-mitaan-yhteiskunta-huolehtii/20153529/137
Somalien mielestä yhteiskunnan tuet passivoittavat
12
<50
Vastaukset
- hahahhahahaaaaaaaa
Seuraavassa hallituksessa Soini nakitetaan työministeriksi, ja se joutuu naama punaisena selittämään kansalle, miksi persut ei osaa luoda Suomeen uusia työpaikkoja.
- Kokoomuksen
jälkien siivoamisessa joutuu vielä monet muutkin puolueesta riippumatta selittelemään.
- rerterter
Kokoomuksen kirjoitti:
jälkien siivoamisessa joutuu vielä monet muutkin puolueesta riippumatta selittelemään.
Pikemminkin Sdp:n jälkien siivoamisesta on kysymys. Sdp on jarruttanut kaikkia välttämättömiä muutoksia koko hallituskauden ajan, ja eilenkin Sdp:n valtiovarainministeri Rinne tuli ensitöinään tv-ruutuun sanomaan, ettei valtiovarainministeriön virkamiesten laatimasta leikkausraportista tarvitse välittää mitään. Tuollaista se on ollut viimeiset neljä vuotta.
- dkjds
Haluat siis että köyhät ja sairaat tapetaan säästöillä, koulut laitetaan kiinni jne. läpi kaikkien kansalaisten palvelujen. Aloitetaan ensi karsimalla valtiovarainminsiteriön virkakuntaa ja muuta valtion ja kuntien keski ja ylemmän johdon byrokratiaa.
- rtertetete
dkjds kirjoitti:
Haluat siis että köyhät ja sairaat tapetaan säästöillä, koulut laitetaan kiinni jne. läpi kaikkien kansalaisten palvelujen. Aloitetaan ensi karsimalla valtiovarainminsiteriön virkakuntaa ja muuta valtion ja kuntien keski ja ylemmän johdon byrokratiaa.
Joo siinä se taas nähtiin: minä minä minä! Ei minulta saa ottaa mitään mutta niiltä muilta vain!
- Kokkomus_on_syöpä
Niin köyhiltä, sairailta, vanhuksiltahan, lapsiltahan ei ole otettu mitään, vai????Pääasia että rikkaiden omaisuus säästetään......
- kdfjfds
Sossumamuja ei patisteta töihin te-keskuksen toimesta.
- Tervemennoo
Aktivoidaan somalit,ja laitetaan ne pika,pikaa somaliaan sellaisena kun he tänne tulivatkin,rahattomana,ja passittomana.Siellä heillä ei ole aikaa
passivoitua,siintä olen varma.- space
Joo. Ja mitä sitten tehdään, kun somali onkin syntynyt Suomessa ja hänellä on Suomen kansalaisuus?
- taattua_sanomaa
Talsan artikkelista on mystisesti hävinnyt seuraava rivi:
"Lähes kaikkien haastatteluihin osallistuneiden somaliyrittäjien asiakaskunta muodostui ensisijaisesti muista somalialaisista." - näinse
Rajat kiini vain ja äkkiä. Velkarahalla ei kannata jatkaa tätä touhua sillä velka on pakko joskus maksaa pois. Tuet jota ylläpidetään velkarahalla on täysin järjettömät. Odottakaa hurkasteliajat vain rauhassa Intian köyhälistön liikkumista siellä niitä satoja miljoonia kuljetus vain puuttuu.
- törkeäävelaksielätystä
Tuet pois somalialaisilta, eivät pysty työntämään niin paljon pentuja. Ovat moniavio-.
sia eivätkä pysty edes itseään elättämään saatikka sitten suurta perhettään.
Ovat täällä velkarahalla elätettävänä.
Hus maahansa takaisin eikä yhtään lisäelättiä enää Suomeen.
Loppuu tuleminen kun ei anneta ilmaista elatusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697