Tapio tämän minulle laittoi kun kysyin miten menetellä jos mies haluaakin että nainen vallitsee häntä. Mm seksuaalisesti mutta siitä johtuen muutenkin.
On sellaisia miehiä jotka nauttivat epätasa-arvoisesta asetelmasta jossa nainen on yläpuolella"valtiatar, jumalatar, domina"...
Minulla on näin. 10 vuotta sitten asia oli minulle uusi. Olin juuri päässyt suhteesta jossa mies uskoi raamattua ja tavan takaa toi esiin kuinka minun piti ko kirjan mukaan alistua hänelle. Hän mm.sanoi että "mies luotiin ensin"ym.hölynpölyä jossa ei ollut mitään järkevää selitystä sille miksi juuri naisen tuli alistua. Tuo raamattukoulun käynyt, uskovien keskuudessa hyvässä maineessa oleva uskova mies löi minua.
Tuolloin tutustuin netin tarjoamaan tietoon kaikesta mikä liittyy siihen kun mies haluaa alistua.
Kaikki materiaali on seksuaalista ja liittyy usein sadomasokismiin. Minä en voisi lyödä miestäni piiskalla. Voisin painaa sillä hellästi mutta en lyödä.
Varpaitten imeskelijät...siihen kastiin mieheni kuuluu. Ne toivovat että nainen komentaa imemään varpaita.
SEN LISÄKSI oma mieheni tykkää siivota lattioita tehdä ruokaa pyyhkiä pölyjä-sisustaa.
Hän haluaa olla orjani.
Näin hän sen sanoo.
Mitä on tapion opetus siitä että nainen haluaa että mies vallitsee?
Minä ainakaan en halua. Hyväksyn kumppanini tuollaisena kuin hän on: tasa-arvosta piittamaton orja joka tahtoo kaikessa tehdä vain minun tahtoni EIKÄ PETÄ.
Vaan on turvallinene ihana kumppani ja KILTTI.
Raamatun ohje on että mies on narsisti joka komentaa alistuvaa naista.
Meidän elämässä tuo arvo on turha sekä vastoin mieheni kiltteyttä.
"Mies vallitsee sinua"sanoo raamattu
4
<50
Vastaukset
- Kiinnostunutolen
Käytätkö myös strap-on dildoa?
:) Kiitokset kiinnostuksesta.
Mut sulla on enemmän tietoa asiasta eli mikä on strap-on dildo?- Kiinnostunutolen
auroraboreallis kirjoitti:
:) Kiitokset kiinnostuksesta.
Mut sulla on enemmän tietoa asiasta eli mikä on strap-on dildo?No se on sellainen mistä orja-miehet tykkää. Googlesta löydät tarkemmat tiedot, vaikka kuvahaulla.
Kiinnostunutolen kirjoitti:
No se on sellainen mistä orja-miehet tykkää. Googlesta löydät tarkemmat tiedot, vaikka kuvahaulla.
Voi ehkä olla meille hyvä. Katson miehenikin takia myöhemmin mistä on kyse googlen avulla.
Jännää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276