Pierun haju

hekkert

Kaverini on todennut minulle monta kertaa, että pieruni haisevat järkyttävän pahalle. Mikähän tähän voisi olla syynä? Hän myös sanoi, etten tämän takia saa piereskellä hänen luonaan ollessani, mutta pari hänen muuta kaveriaan saa, koska näiden pierut eivät haise niin pahalle.

28

224

Vastaukset

• On sullakin murheet!!!!!

• JA KUULE KYLLÄ SE PERKELE OTTAA PÄÄHÄN KUN JATKUVASTI HOETAAN TUOTA! SE MYÖS SANO ETTÄ MUN RÖYHTÄYKSETKIN HAISEE PAHALLE! ON KYLLÄ IHME HYYPIÖ KUN ANTAA MUIDEN TEHDÄ TUOTA! KYLLÄ SE PELKKÄ ÄÄNIKIN JO ÄLLÖTTÄÄ AINAKIN MINUA!

• Yksinkertaista. Syöt sekaisin proteiineja ja tärkkelystä, joten yhdistelmä alkaa mahassa sen sijaan että sulaisi normaalisti, mätänemään.
    Pihvien kanssa ei ole järkevää syödä perunaa. Erilaisia salaatteja mieluummin.
    Lopeta syömästä kaikkea sekaisin.

• Laktoosi-intolerikon pierut haisee pahimmalle.

• Onko omakohtaista kokemusta kenties??

• Aikoinaan itselläni oli sama ongelma ja olen nainen, lopulta syy löytyi SYYLINEN OLI
    Crohnin tauti suolistosairaus ja loppuelämän lääkitys,

• Rikkipitoiset, karmealle haisevat ilmavaivani helpottavat heti kun kun rouskutan viherkurkkua. Laita siihen hilloavähän päälle, kun kurkku on niin tylsän makuista.
    Iltaisin ja aamuisin otan kurruraruokalusikallisen vehnä-tai kauralesettä. Myös rouhittua pellavansiementä veteen liotettuna otan joka päivä.

Vattani toiminta parantus heti kun sisko käski syömään joka päivä vedessä liotettua Vi.Siblin kasvinkuorijauhetta 2x päivässä.
    Sitten aloin kokeilemaan marketin omii kuituja. Varsin vehnäkuitu on parempi kuin V-S. Se kovettaa vattaa niettä ei ole pytylle turhan kiirus.

Ei pidä syödä hiilihydraatteja jos suolisto pärryttää pahanhajuisia haisuja. Piruliste maaru tietää, mitä se kestää ja mitä ei.

• Haju on paljolti kiinni luonteenlaadusta. Mitä v-mäisempi luonne sitä väkevämpi lemu. Tämä on kokemuksen tuoma päätelmä joka pitää paikkansa.

• no hyi saatana mikä vitun pappa pitää olla et haisee noin pahalle ei vittu hanki omat vaatteet äläkä vittu mee muitten käyttää hyi saatana

• Ruokavalio aiheuttaa suolikaasuja. Kokeile ketogeenistä ruokavaliota. Vähennä viljan syöntiä.
    Minua se auttoi ja piereskely loppui.

• Pieruhan on sillon pilalla jos se ei haise.

• Anna pierun tulla, muuten tulee suusta ulos.

• Jari Aarnio on syytön. Mätä SUPO suututti SUPO:n.

• 30vastausta ja vain 1 asiallinen chrown desease....minulla colitis ja sama oimakas tuoksu..ollut koko ian. Ei parane koskaan

• Kannattaa ottaa hyvänhajuista hajuvettä kulaus aamuin ja illoin, niin silloin pieru haisee vain hajuvedelle.

• Ratkaisu on ulosteensiirto. Esim voi koittaa tunkea Halla-ahon paskapuhetta perseeseensä.

• Mun pieru TUOKSUU tosi hyvälle, nautiskelen suuresti sen aromista. Vedän peito pääni yli ja tuhnauttelen sinne peiton alle. Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh mikä ihana tuoksunautinto!

• Sulla on taas lääkkeet ottamatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on taas lääkkeet ottamatta.

Oma pieru ei haise se tuoksuu

• Meillä on kuivakäymälä sisällä vessassa, eikä pahemmin haise. Syynä on se että syömme paljon tuoreravintoa, jolloin suolistossa muodostuu vain metaanikaasua, eikä rikkivetyä.
    Jos en tietäisi milloin olen tehnyt kakkaläjän, sitä en huomaisi hajusta, vaikka nenäni toimiikin varsin hyvin.

Toisinaan kun jätän raakaravinnon syömättä ja syön juustovoileipiä ja karkkeja paljon, alkaa myös ulosteet haista. Siksi aloitankin päiväni hedelmillä.

• ja mitähän väliä sillä on mille sun paskasi haisee?

• Poliisien ihoon pinttynyt pierunhaju ei lähde pesemälläkään pois. Kytät haisevat paskalle ja homeelle 24 h. Pierunhajuisia kyttiä kiimassa pieruhajuisessa harmaassa uniformussa. Vammaiskytät ei saaneet sympatiapisteitä tyhmyydestä rokotetaan.

• Vammaiskyttä kääntyi lesboksi. Vamppi sai luodista ja kääntyi lesboksi.

• Mä oon miettinyt kun pierussani ei oo hajua. Se ei kuulemma ole hyvä asia terveydellisesti?

• Kyttien ihoon pinttynyt pierunhaju ei lähde pois pesemälläkään.

• syöt lihaa ja haiset
    syöt myöhään illalla ja haiset

syö ensin kevyet ruoat ja sitten vaikeammin sulavat
    pidä eri ruokien välissä taukoja
    älä sekoita

• Mitäs turhia! Syö rohkeasti ja ennakkoluulottamasti kaikkea.Ruuansulatus pitää kyllä huolen lopusta. Ulosteen matkassa poistuvat kyllä sulamattomat syömisesi ja maha kyllä ilmoittelee asiasta.Ja pieruhan on ilmaa.Jos haisee paskalle on terveen merkki.Kerran päivässä on hyvä ulostaa pari kolme lenkkimakkaran kokoista pötkylää,silloin elimistö toimii!

• Poliisien ihoon pinttynyt pierunhaju ei lähde pesemälläkään pois. Kytät haisevat pierulle 24 h suihkussa käyminen ei auta nämä haiseva pierulle hautaan asti jossa jatkvat mätänemistään. Pierunhajuisessa kyttäkommuunissa kuhisee pierulle haisevia kiimaisia virkamiehiä Ile Koskimäk kyttäkollegat kyöhnäävät kiimassa paskalakit päässä tiukasti todella tärkeissä viroissa.

Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.