30+ totaalikokematon mies on friikki?

Naisasialooseri

Ihmisillä tuntuu täällä palstalla ja ulkomaailmassa olevan sellainen asenne, että he ihmettelevät miten joku mies voi olla totaalikokematon vielä tuossa iässä ja pitävät sellaista miestä epänormaalina friikkinä, mikä hän toki tilastojen valossa onkin koska suurin osa ihmisistä on kokeneita tuohon ikään mennessä.

Hän on siis poikkeusyksilö, mutta miksi se ihmetyttää niin kovin että se mies on jäänyt ilman ensimmäistäkään P/S kokemusta eikä kenties ole edes pitänyt naista kädestä? Minäkin tunnen ainakin kaksi tuollaista miestä, täyttävät tänä vuonna 30 ja epäilen vahvasti että kaksi muutakin muutaman vuoden vanhempaa miestä ovat samassa tilanteessa.

Ajatellaampas asiaa siltä kantilta, että jos mies on tuohon tilanteeseen ajautunut niin sen kyllä pitäisi kertoa siitä, että todennäköisesti hänelle ei ole suotu ensimmäistäkään naisia viehättävää ominaisuutta. Joten ei se mikään ihmettelyn aihe pitäis normaaleille ihmisilekkääni olla, että niitä P/S kokemuksia ei silloin luonnollisestikkaan ole.

Minä ainakin olisin äärimmäisen ihmeissäni ennemminkin silloin, jos tuollaisella miehellä yksikin P/S kokemus olisi yhdenkään naisen kanssa.

Syy ja sitä seuraava luonnollinen seuraus:

Paljon naisia viehättäviä ominaisuuksia=paljon naisia ja paljon P/S kokemuksia
Jonkun verran naisia viehättäviä ominaisuuksia=jonkun verran naisia ja jonkun verran P/S kokemuksia
Vähän naisia viehättäviä ominaisuuksia=vähän naisia ja vähän kokemuksia
Ei ensimmäistäkään naisia viehättävää ominaisuutta=ei ensimmäistäkään naista eikä ensimmäistäkään P/S kokemusta

Eli on siis täysin luonnollista, että tuollainen mies on totaalikokematon yli kolmekymppisenä eikä se pitäisi olla mikään uutisenaihe. Se sen sijaan olisi uutisenaihe jos tuollainen mies yhdenkin naiskokemuksen onnistuisi saamaan. Hän on toki poikkeusyksilö, mutta ei friikki siinä mielessä, että naisettomuus olisi joku ihmettelemisen aihe. Siinähän vain tapahtuu luonnollinen syy-seuraus suhde ja se on täysin järkeenkäypää ja odotettavaa.

Ihmisillä on vain sellainen syyttelymentaliteetti jostain syystä, kuten tälläkin palstalla on huomattu, että kokemattomuus on miehen oma vika ja että sille muka olisi ollut tehtävissä jotain aikaisempina vuosina. Ja ei, kyse ei ole "puuttellisista markkinointitaidoista" tai siitä, että mies ei kävisi ihmistenilmoilla vaan yksinertaisesti siitä, että hän ei viehätä yhtäkään naista seksuaalisesti millään ominaisuudellaan. Ja kyllä, jos miehellä on paljon naisia viehättäviä ominaisuuksia niin, joku nainen kaappaa hänet itselleen vaikka kauppareissulla tai bussipysäkillä, ei hänen tarvitse baareissa tai nettideiteissä roikkua jos ei sitten halua kokeilla mahdollisimman montaa naista. Ja toisaalta taas täysin päinvastainen mies saa roikkua baareissa ja netissä vaikka toistakymmentä vuotta, eikä yksikään nainen osoita häntä kohtaan mitään mielenkiintoa.

Täysin sama asia kuin esim. työnhaussa. Tuskin kukaan ihmettelee, että miksi apukoulun käynyt alkoholisoitunut mt-ongelmainen laiska mies ei ole kelvannut yhdellekkään työnantajalle töihin kolmekymppiseksi mennessä. Se sen sijaan ihmetyttäisi jos joku tuollaisen ottaisi töihin. ATM kaverini muuten on lähes tuollainen mies eikä todellakaan ole töistä tietoakaan, ei edes paskahommista. Toki hän on poikkeava verrattuna kaikkiin muihin tuntemiini ihmisiin, mutta ei friikki eikä kukaan hänen tilannettaan ihmettele koska siinä tapahtuu luonnollinen syy-seuraus suhde ihan samalla tavalla kuin P/S kuvioissakin

Sen sijaan jos mies on yliopiston huippuarvosanoin käynyt, ahkera ja älykäs ja osoittaa poikkeuksellisia ammatillisia kykyjä niin tottakai työnantajat haluavat hänet töihin ja hän pääsee hyvään duuniin huippupalkalla. Ja kyllä työnantajat tulevat pyytämään tuollaista miestä hommiinsa, parille sukulaisellenikin on käynyt niin ilman että on tarvinnut ensimmäistäkään hakemusta täyttää. Heidän kykynsä huomattiin jo kouluaikana. Toinen on nykyään rahoitusjohtaja erään suomalaisen mahtisuvun palkkalistoilla ja toinen tutkimustyötä tekevä arvostettu kovapalkkainen tohtori ameriikassa.

40

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilttiatm

Olen alle 170 cm friikki. Naiset vihaa ja halveksuu näin lyhyitä ja rumia miehiä.

• LohdutukseksiSulle

Näköjään palsta on tehnyt mullekki jo tehtävänsä, koska huomasin kassajonossa edessäni itseäni lyhyemmän miehen ja oli pakko katsoa käsiä, kun se maksoi ja sillä oli nimettömässä sormus!! Kun täällä aina lyhyydestä jankataan.. Että ei se lyhyys ole häntä estänyt pääsemästä naimisiinkin :)

Naamasta en osaa sanoa, kun en sentään kehannu niin tarkkaan kyylätä, mutta takana kun seisoin niin kalju näkyi kyllä, kun oli kämmenen levynen ja ikää oli ehkä 35-45 väliltä hällä ja ylipainoa(tosin lyhyessä se vähäki ylipainoki näkyy helpolla). Vaatteet oli ihan normit ei paistanu ainakaan läpi et olis joku "massimies"

Ajattelin kertoa, jos lohduttaisi tämä sinua :) Ainiin olen itse noin 165 eli se ukkeli oli kyl selkeesti muaki lyhyempi!

• ruma-ätmi

Minussä ei ole mitään viehättävää. olen vain ruma ja näin aina yksin enkä pillua saa ikinä.

• mies29v

Ja AP:lle sanon.. Hitot! Jos ihminen on jotakuinkin täysissä järjissään ja fyysisesti myös kunnossa, on elämä omissa käsissä.Asioitten eteen pitää vain tehdä sitten hieman enemmän kuin toisten.
        Jos haluat naisen niin ei muuta kuin korjaamaan vikoja; Läski laihduttamaan ja lihaksia haluava salille treenaamaan.Sosiaallisesti ujo yms. vammainen ei muuta kuin joillekkin kursseille missä harjoitellaan itse ilmaisua.Näittä kursseja on varmasti amatööri näyttelijöille sekä ihmisille jotka jännittävät palavereja.
        Koulutuksen ja työnsuhteen sama juttu; Ei muuta kuin kouluun opiskelemaan ja sitten töitä etsimään.
        Ja EI! Edellä olevat eivät sovellu itsensä itkijöille jotka luovuttavat heti kun tulee ensimäinen vaikeus vastaan.

• YleinenNaurunAihe

Varmaan sama ongelma kuin 30-vuotiaalla huoralla joita suurin osa suomalaisista naisista on jo tuossa iässä.

Jaettu on jo edestä ja takaa varsinkin urpoille, kusipäille, ulkkiksille, kebabeile, jne. siinä vaiheessa että vaikea ottaa enää kenenkään tosissaan.

• testaajatestinenN

Taas joku hintt-ari mamman poika sielä aukoo kitusiaan. Haukkuu toisia huoriksi vaikka juurikin itse on, Säälittävää käyttäytymistä.

• YleinenNaurunAihe
        testaajatestinenN kirjoitti:

Taas joku hintt-ari mamman poika sielä aukoo kitusiaan. Haukkuu toisia huoriksi vaikka juurikin itse on, Säälittävää käyttäytymistä.

Miksi hinttari kommentoisi naisia? Järki hoi älä jätä?
        En ole huoripukki sen takia huorahtavat naiset ovat vastenmielisiä.

Käyttäytymiseni on kunnossa ja kuules pikkunuudeli, opettele ajattelemaan ennen kuin masturboit itsesi hengiltä.

• testaajatestinen

Tällä palstalla pyörii hyvin selkeästi nähtynä juurikin näitä naimisissa olevia mukasinkkuja joista käytän nimitystä hin.tari mammanpoika. Ihmisiä joiden mielestä muita ihmisiä voi ahdistella valheillaan,

Mut on sullta kadoksissa käsitys naisista, se joka toisia huoraksi haukkuu yleensä on itse. Nykypäivän miehet ovat usein juuri niitä katsos kun H.ra tarvii aina toisen pystyäkseen sellainenkin olemaan. Naimisissa oleva mieslutka on säälittävistä säälittävin otus, se on tehnyt vaimonsa kanssa kenties trendikkään sopimuksen, mitä useat ovat apinoineet: saa pettää muttei jäädä kiinni, voi auvoisia avioliittoja, saa lutkailla ja kantaa kotiin tautejakin kenties, mut ei mitään väliä mitä aiheutetaan lutkailun uhrille, eli sinkulle. Oikeasti pitäisi käyttää nimikettä pedofilia,naimisissa oleva narsisti tekee omasta mielestään kivaa ihmisille jotka vain on välineitä hänen itsekkyydelleen.

• ätmel
        testaajatestinenN kirjoitti:

Miksi vihaat homoja?

• tosirandom

Hassua olisi lähes keski-ikäisenä peilata itseään muihin kuin teini.
      Onko sateenkaari-sodomia ministeri/lepakko tussuttelija referenseistä huolimatta 0-classea koska bilde-fallos combo rulettaa stygemmim ?

Kevyt järkyttäminen/lampaiden paneminen hämmenys on omasta mielestäni hyvinkin intressanttia ja tarpeellista, jotta lampaat saadaan kuoresta observointia ja analysointia edesauttavaan stageen.

• Hulluusvainormaalius

Jotkut on. Kyllä sen tälläkin palstalla jutuista näkee, et ei oo kaikilla miehillä ihan kaikki piuhat kunnossa. Todellisuus on korvautunut fantasiamaailmalla, jossa toistellaan "kaikki naiset on huoria..." jne.

Mut jotkut on muuten ihan normaaleja, mut vaan vähän vähemmän seksuaalisia, kiinnostuu harvemmista naisista ja on sit ujoja lähestymäänkin tai muuten ujoja sos. tilanteissa. Samat syyt kuin miksi tjotkut naiset on otaalikokemattomia vielä 30 -iässä.

• sdgwgw

Jotkut äärimmäisen harvat naiset varmaan onkin totaalikokemattomia 30:na, mutta niissä täytyy olla jo pahemman luokan vikaa yläpäässä sisä- tai ulkopuolella. En henkkoht tiedä yhtään tällaista niin paha sanoa. Kyllä muuten vaikka miten sosiaalisesti estyneelle naiselle tulee mies tarjolle jossain vaiheessa väkisinkin ja hoitelee hommat, on nää nähty. Naisille kun ne jutut vaan tapahtuu eikä niiden tarvi ku odotella toimettomana. Samaa ei voi sanoa miehistä joille yksinäinen elämä vailla naisen kosketusta ei ole temppu eikä mikään ja tällainen mies voi olla jopa ihan passelin näköinen/oloinen. Ainut vika vaan että sattuu olemaan jollain tavalla ujo tai estynyt naisten kanssa.

• Mimosas
        sdgwgw kirjoitti:

Jotkut äärimmäisen harvat naiset varmaan onkin totaalikokemattomia 30:na, mutta niissä täytyy olla jo pahemman luokan vikaa yläpäässä sisä- tai ulkopuolella. En henkkoht tiedä yhtään tällaista niin paha sanoa. Kyllä muuten vaikka miten sosiaalisesti estyneelle naiselle tulee mies tarjolle jossain vaiheessa väkisinkin ja hoitelee hommat, on nää nähty. Naisille kun ne jutut vaan tapahtuu eikä niiden tarvi ku odotella toimettomana. Samaa ei voi sanoa miehistä joille yksinäinen elämä vailla naisen kosketusta ei ole temppu eikä mikään ja tällainen mies voi olla jopa ihan passelin näköinen/oloinen. Ainut vika vaan että sattuu olemaan jollain tavalla ujo tai estynyt naisten kanssa.

Mä tiedän just yhden sellaisen miehen joka on kivan näköinen mutta niin uskomattoman ujo että hyvä jos siltä saa pari sanaa pitempiä lauseita houkuteltua kun on naisväkeä lähellä. En itsekään ole koskaan pystynyt houkuttelemaan häntä puhumaan, huomaan että hän kuitenkin kuuntelee ja hymyllään "osallistuu", mutta harvoin sanoo yhtään mitään. Se on sääli koska jos tällä miehellä olisi hiukan enemmän rohkeutta veikkaisin että parisuhdemarkkinat olisivat hänellekin auenneet. En tiedä hänen mieltymyksistään tai naisihanteistaan ja onko hän asettanut kriteerinsä kovin korkealle. Voihan se olla niinkin ja sitten se ujous päälle.
        Kivan näköisellä tarkoitan sitä ettei ulkonäön perusteella pitäisi olla mikään hylkiö, ainakin mun silmää tuo miellyttää mutta hän itse tekee tutustumisen niin vaikeaksi.

• sunläpinäkee
        sdgwgw kirjoitti:

Jos on niin pihalla naisten elämästä kuin tämä sdg-tyyppi, niin sitten kannattaa olla hiljaa. Koska kun tulee noita palstasatuja laulamaan tosielämässään asioita tuntevalle naiselle, antaa itsestään vaan täysin idiootin kuvan.

Eli jos ei tiedä mitään naisten elämästä, kannattaa vaan rohkeasti tunnustaa se itselleen, sen jälkeen olla hiljaa ja kuunnella. Mutta kun se harmi kyllä on miehille yleensä aivan liian vaikeaa, niin sitten tulee näitä miesten keskinäisiä runkkauskerhoja, kuten tämä palsta, joilla kerrotaan sopivasti oikeanlaisia tunteita (vihaa, halveksuntaa) herättäviä satuja naisista toisille miehille. Turvallisempaa kuin tutustua siihen todelliseen elämään.

• sdgtyyppi
        sunläpinäkee kirjoitti:

Jos on niin pihalla naisten elämästä kuin tämä sdg-tyyppi, niin sitten kannattaa olla hiljaa. Koska kun tulee noita palstasatuja laulamaan tosielämässään asioita tuntevalle naiselle, antaa itsestään vaan täysin idiootin kuvan.

Eli jos ei tiedä mitään naisten elämästä, kannattaa vaan rohkeasti tunnustaa se itselleen, sen jälkeen olla hiljaa ja kuunnella. Mutta kun se harmi kyllä on miehille yleensä aivan liian vaikeaa, niin sitten tulee näitä miesten keskinäisiä runkkauskerhoja, kuten tämä palsta, joilla kerrotaan sopivasti oikeanlaisia tunteita (vihaa, halveksuntaa) herättäviä satuja naisista toisille miehille. Turvallisempaa kuin tutustua siihen todelliseen elämään.

Mihin nyt kolahti? Säkö oot 30 kokematon nainen? No siinä tapauksessa otan osaa. Tosiasia kuitenkin on että jos olisi kädessä tutka joka näyttää kokemattomat 30 naiset ja liikkuisi ihmisten ilmoilla, niin ei taitaisi pahemmin piippailla.

• TerveisiäNaisnäkökulmast
        sdgtyyppi kirjoitti:

Mihin nyt kolahti? Säkö oot 30 kokematon nainen? No siinä tapauksessa otan osaa. Tosiasia kuitenkin on että jos olisi kädessä tutka joka näyttää kokemattomat 30 naiset ja liikkuisi ihmisten ilmoilla, niin ei taitaisi pahemmin piippailla.

Kyllä muuten piippailis ja usein piippailiskin. :D Se vaan piippailis sellaisten naisten kohdalla, että ätmit huutais "ruma läski" ja "hirvee kurppa".

• rwerwerwe

Itse voin helposti kuvitella miten joku voi olla 30 ja totaalikokematon. Minua on sanottu hyvännäköiseksi ja olin totaalikokematon 28 vuotiaaksi asti.

• Kokematon34

"Ajatellaampas asiaa siltä kantilta, että jos mies on tuohon tilanteeseen ajautunut niin sen kyllä pitäisi kertoa siitä, että todennäköisesti hänelle ei ole suotu ensimmäistäkään naisia viehättävää ominaisuutta"

Saisiko näistä naisia viehättävistä ominaisuuksista jonkinlaista listaa? Voisin verrata itseeni ja tarkistaa onko minulla sittenkin jotain mahdollisuuksia.

• fefwefw

"Saisiko näistä naisia viehättävistä ominaisuuksista jonkinlaista listaa? Voisin verrata itseeni ja tarkistaa onko minulla sittenkin jotain mahdollisuuksia."

Eiköhän kaikilla ole tiedossa minkälainen mies vetoaa naisiin eniten live-elämän perusteella ja myös sen perusteella mitä naiset kirjoittaa netissä ja linkkaa kuviin.

Halutuin mies on noin 190 cm mallikasvoinen matalan äänen omaava lihaksikas ja kookkaan peniksen omaava suuren yrityksen toimitusjohtaja joka on myös varustettu alfamaisella ylisosiaalisella ekstroverttiluonteella. Siinä vaiheessa löytyykin yllättäen kemiaa jokaisen naisen mielestä.

• ertwerwq

Ei tämän naisen mielestä. Mä olen ihan lätkässä alimittaiseen (itseäni lyhyempään) aikalailla ujon oloiseen jätkään. Rahaa arvostan, sosiaalista ekstroverttiluonnetta en.

• Kokematon34
        fefwefw kirjoitti:

"Saisiko näistä naisia viehättävistä ominaisuuksista jonkinlaista listaa? Voisin verrata itseeni ja tarkistaa onko minulla sittenkin jotain mahdollisuuksia."

Eiköhän kaikilla ole tiedossa minkälainen mies vetoaa naisiin eniten live-elämän perusteella ja myös sen perusteella mitä naiset kirjoittaa netissä ja linkkaa kuviin.

Halutuin mies on noin 190 cm mallikasvoinen matalan äänen omaava lihaksikas ja kookkaan peniksen omaava suuren yrityksen toimitusjohtaja joka on myös varustettu alfamaisella ylisosiaalisella ekstroverttiluonteella. Siinä vaiheessa löytyykin yllättäen kemiaa jokaisen naisen mielestä.

No, näihin raameihin en sovi sitten millään. Ehkä kohtaloni on sitten oikein ja ansaittu.

• Kokematon34
        ertwerwq kirjoitti:

Ei tämän naisen mielestä. Mä olen ihan lätkässä alimittaiseen (itseäni lyhyempään) aikalailla ujon oloiseen jätkään. Rahaa arvostan, sosiaalista ekstroverttiluonnetta en.

Näistä taas sopii alimitta ja ujous. Rahaa on, mutta en sitä pahemmin arvosta.

Mitä tässä taas uskoisi?

• pukkipapukki

hahahahhahahahhahahahahahha.... osta seksinukke, niin pääset vaivoistas.. hhahaahhahha.
      mulla oli jo 22v 3 lastakin tehtynä..pillua oli tyrkyllä joka käänteessä.. kuten viäläkin välillä....

• "Ja kyllä, jos miehellä on paljon naisia viehättäviä ominaisuuksia niin, joku nainen kaappaa hänet itselleen vaikka kauppareissulla tai bussipysäkillä, ei hänen tarvitse baareissa tai nettideiteissä roikkua jos ei sitten halua kokeilla mahdollisimman montaa naista."

Mukava kuulla että nykynaiset ovat näin aloitteellisia. Feministi minussa piristyi.

• irual

Joo,toi on mä.mä oon 31 ja en oo ikinä seurustellut tai suudellut.seksitaidotkin on yhä neitsyt tasoa.koitan kesällä baareista hakea edes nyt yhden yön hupia mutta tiedän ettei arvoni ole kovinkaan suuri verrattuna muihin miehiin.toivoisin silti voivani saada edes kerta tai pari ja ehkä saada itseluottamusta.tosin nyt kun oli se raiskaus juttu ja is/il:ssä kirjotti joku nainen että 99% raiskaajista on perus suomalaisia,niin en ole varma voinko joutua nyt vaan kokemattumuuteni takia naisten huomion ulkopuolelle kun ne voi luulla etten muuten saisi tai sitten joku ulkomaalainen adonis saa koska mun ulkonäkö on vaan seiskan pintaa ja sen ulkonäkö on ysi tai kymppi

• 9plus17

Näinhän se menee naisten ja yleisen mielipiteen mukaan menee. Yli 20v. kokematon mies on aika säälittävä, yli 25v. omituinen luuseri ja 30 jo täysi friikki, josta pitää pysytellä niin kaukana kuin mahdollista.

Elävä esimerkki omasta elämästä: olin täysin kokematon 29v. asti, kunnes täysin yllättäen päädyin parisuhteeseen naisen aloitteesta. Siinä kun parin viikon seukkailun (ja panojen) jälkeen rohkaistuin asian tunnustamaan, niin neiti ei ollut uskoa korvia ja paniikkireaktio oli selvästi nähtävissä. Kertoi sitten myöhemmin harkinneensa vakavasti jutun päättämistä siihen, mutta päätti kuitenkin vielä antaa mahdollisuuden "kun muuten vaikutin kuitenkin ihan normaalilta".

• käsittämätöntä

Jotenkin aina niin uskomatonta kuulla miksi naiset pitää kokemattomuutta turnoffina. Sinäkin olit naiselle mieluinen siihen asti kunnes sanoit totuuden. Miksi ihmeessä nainen päättäisi jutun vain sen takia että miehellä ei ole ollut muita naisia, miten ne muut naiset vaikuttaa mihinkään!?

• Äädämi

Käsittämätöntä nämä paniikkireaktiot. Mikä vittu siinä on olevinaan niin kamalaa, jos miehellä on yli 30-vuotiaana vielä poikuus tallella? Itse ainakin nimenomaan haluan, että nainen on neitsyt ja mielellään vielä teini-iässä, eikä suinkaan mikään elähtänyt huora vittu täynnä muiden miesten spermaa.

• käsittämätöntä kirjoitti:

Jotenkin aina niin uskomatonta kuulla miksi naiset pitää kokemattomuutta turnoffina. Sinäkin olit naiselle mieluinen siihen asti kunnes sanoit totuuden. Miksi ihmeessä nainen päättäisi jutun vain sen takia että miehellä ei ole ollut muita naisia, miten ne muut naiset vaikuttaa mihinkään!?

"Miksi ihmeessä nainen päättäisi jutun vain sen takia että miehellä ei ole ollut muita naisia, miten ne muut naiset vaikuttaa mihinkään!?"

Siksi koska nainen ei osaa eikä uskalla itse päättää onko mies hyvä vai ei. Pitää olla muiden naisten hyväksyntä ja haluta sitä mitä muutkin. Sen huomaa erilaisissa ryhmissä naisten käyttäytymisessä, kuten myös tässä että pitää olla kokenut, eli muien naisten hyväksymä.

• 9plus17

Itse uskoisin, että kyseessä on vain naisten perspektiiviharha: nainenhan ei yli kolmekymppiseksi neitsyenä (ellei esim. vakaumuksellisesta syystä sellaisena halua pysyä) selviä, ellei hänessä sitten ole jotain pahasti fyysisesti tai henkisesti vialla. Sitä vastoin mies voi olla muutoin täysin normaali ja jopa naisten mielestä kiinnostavakin, mutta sattuu vain olemaan naisten seurassa ujo ja epävarma (kuten minä). Niinpä nainen tällaisen miehen kohdatessaan olettaa tietysti, että koska ulkonäössä ei ole vikaa, niin sen on pakko löytyä pääkopasta.

Tuosta esivalinnastakin tuli kyllä kokemusta, olihan se aika hilpeää miten muutuin naisten silmissä heti paljon kiinnostavammaksi. Voi tietysti johtua lisääntyneestä rentoudesta ja itsetunnostakin.

• 9plus17 kirjoitti:

Itse uskoisin, että kyseessä on vain naisten perspektiiviharha: nainenhan ei yli kolmekymppiseksi neitsyenä (ellei esim. vakaumuksellisesta syystä sellaisena halua pysyä) selviä, ellei hänessä sitten ole jotain pahasti fyysisesti tai henkisesti vialla. Sitä vastoin mies voi olla muutoin täysin normaali ja jopa naisten mielestä kiinnostavakin, mutta sattuu vain olemaan naisten seurassa ujo ja epävarma (kuten minä). Niinpä nainen tällaisen miehen kohdatessaan olettaa tietysti, että koska ulkonäössä ei ole vikaa, niin sen on pakko löytyä pääkopasta.

Tuosta esivalinnastakin tuli kyllä kokemusta, olihan se aika hilpeää miten muutuin naisten silmissä heti paljon kiinnostavammaksi. Voi tietysti johtua lisääntyneestä rentoudesta ja itsetunnostakin.

"Itse uskoisin, että kyseessä on vain naisten perspektiiviharha: nainenhan ei yli kolmekymppiseksi neitsyenä (ellei esim. vakaumuksellisesta syystä sellaisena halua pysyä) selviä, ellei hänessä sitten ole jotain pahasti fyysisesti tai henkisesti vialla. Sitä vastoin mies voi olla muutoin täysin normaali ja jopa naisten mielestä kiinnostavakin, mutta sattuu vain olemaan naisten seurassa ujo ja epävarma (kuten minä)."

Juurikin noin. Olen täällä joskus maininnut siitä miten helppoa naisen on saada seksiä ja parisuhde, vaikka oliskin vaikka vähän rumempi tai ujo. Naisille tehdään aloitteita baareissa, nettitreffeillä ja kaveripireissä. Joillekin tietysti enemmän ja joillekin vähemmän, mutta sen seuran löytäminen mieheen verrattuna on kuitenkin äärimmäisen helppoa. Ehkä osa naisista vertaa miehen koemattomuutta siihen miten helposti ovat itse saaneet seuraa. Pitää kuitenkin muistaa että tilanne on täysin erilainen naisille ja miehille (lukuunottamatta sitä jos mies on ytm).

• kokemuksienelämä

Eikö voi olla, että tämä 30 on itse päätöksiensä kautta tullut tähän tilanteeseen? Itselläni on ollut monta mahdollisuutta lähempään kanssa käymiseen naisten kanssa. Mutta omien syiden sekä, että nainen ei ole vain kiinnostanut, se on jäänyt välistä. Olen OK näköinen mies ja ehkä luontoinenkin, enkä ole ikinä tehnyt aloitetta naista kohtaan, vaan naiset ovat aina mulle.Tietenkin se voi olla, että siitä on tullut "tavaksi" torjua nämä tilanteet. Mutta yksi henkilö on jäänyt mieleen, että hänen kanssaan olisin voinut jotain harrastaa. Mutta sen mokasin, kun en silloin tajunnut tilannetta. Hän on ainoa nainen keneen olen edes miettinyt tekeväni aloituksen. Joskus sen pitää vain olla se oikea ja kukaan muu ei käy mihinkään.

Tässä voi nyt taas miettiä, että olen ronkeli. En voi muuta sanoa kuin, niin olenkin en vain halua mitä en halua. Asiaa miettiessä, niin ehkä nuorempana olisin voinut harrastaa seksiä ilman sen suurempia tunteita, mutta nyt en. Jos se oikea tulee vastaan, niin sitten. Mutta jos ei, niin se ei ole mikään maailman loppu. Vaikea selittää, mutta kun on esim. paljon naisystäviä en voisi kuvitellakkaan seksiä heidän kanssaan. Mutta voisin ja olenkin kuvitellut sen tietyn naisen kanssa. Hänen kanssaan harrastaisin mielellään ja paljon. Eli se vaan vaatii minulta muutakin, kuin tarjolla olevan "naaraan". Anteeksi, jos kuulostaa ylimieliseltä, mutta mielummin olen itsetietoinen, kuin elän kiiman ohjailemana. Vähän kärjistetty tiedän. Mutta tunnen, niin monta miestä kenen koko maailma ohjautuu sen asian ympärillä.

Syynä ei siis välttämättä ole aina, että on ujo, ruma, sika tai homo. Vaan joskus ihmistä ei kiinnosta, jollei ole oikea ihminen vastassa. Tuleeko sellainen ihminen sitten vain kerran elämässä vastaan? Jos tulee ja hän pääsi jo käsistäni, niin sille ei sitten voi mitään.

• Hämärän_rajoilta

Omasta elämästäni olen huomannut sen, että osaan pitää friikkiyteni aluksi piilossa ja synnyttää (toki vain harvoissa, mutta edes joissakin) naisissa positiivisen ja kiinnostusta herättävän ensivaikutelman. Joitakin hyviä ominaisuuksia siis on...

...mutta ne eivät riitä menemään huonojen edelle. Yleinen multiluuseriuteni ja seksuaalisen karisman täydellinen puuttuminen tulevat aina ilmi ennen kuin juttu etenee parisuhteeseen tai edes seksiin asti. Niinpä toisen osapuolen kiinnostus päättyy poikkeuksetta viimeistään ensitreffeihin tai muuttaa muotoaan platoniseen suuntaan (kokemusta on myös vuosia jatkuneesta epäsäännöllisen säännöllisestä tapailusta, joka ei koskaan edennyt seksiin asti).

Helpompaa olisi olla friikki jo ensivaikutelmaltaan, niin ei tarvitsisi elätellä turhia toiveita ja tuottaa pettymyksiä itselleen ja muille.

• Osittain sama ongelma minulla. Vaikka olenkin ruma, niin osa naisista kuitenkin erehtyy luulemaan että olisin joskus seurustellut. Siihen asti kaikki sujuu hyvin, kunnes kerron asiasta tai hän saa tietää sen jostain muualta. Sen jälkeen nainen ei enää tahdo tavata.

• alwaysafreak

Itse olen mielestäni samanlainen naisia arkaileva friikki koko ajan, mutta ilmeisesti moni nainen käsittää sen aluksi joksikin muuksi kun menee minuun ihastumaan, ennenkuin ovat puhuneet kanssani ja tutustuneet minuun. Ilmeisesti välinpitämätön ja välttelevä käytös nähdään itsevarmuutena tai jonain vastaavana plus-ominaisuutena. Siitä se kiinnostus sitten rapisee kun naisen kanssa aletaan juttusille ja ilmenee, millainen jännittävä hermokimppu ja tönkköpaska olen joka hädintuskin saa sanoja suustaan. "Ai, ei se ollutkaan itsevarmuutta, se oli vain luuseriutta, sorge".

• wweeee

Sen verran luin tuota kommenttiasi että humasin yhden vakavan puutteen siinä. Määrittelet naisettomaksi jääneen miehen sellaiseksi jolla ei olisi ollut mitään mahdollisuuttakaan saada ketään eikä minkään näköistä naista. Mutta näinhän tämä asia harvemmin on. Ainahan on kyse myös siitä, että kaikilla miehillä on kriteriansa ja vaatimuksensa sen suhteen minkälaisen naisen kanssa alkuunkaan lähtisivät olemaan, ja jollain naisettomaksi mieheksi päätyneellä miehellä nämä vaatimukset saattavat olla turhankin korkeat. Lisäksi keskeisenä tekijänä näissä asoissa on vielä se miten agressiivisesti naisia yrittävästä tai yrittäneestä naisettomasta miehestä on kyse. Kaikki miehet eivät koskaan yritä naisia iskeä, ja jos tämä on näin mennyt sanotaan 20v ikään, niin silloin onkin jo hankala muuttaa käyttäytymistään naisia vonkaavaksi, se on hankalaa siksi kun nämä asiat ovat käytäntöjuttuja(käytännössä opittavia tapoja), siis naistenkäsittelykäytäntöjä ja rituaaleja mitä naiset ovat tottuneet miehiltä odottamaan niiden kanssa pyörittyään.

• niinpänäin

"keskeisenä tekijänä näissä asoissa on vielä se miten agressiivisesti naisia yrittävästä tai yrittäneestä naisettomasta miehestä on kyse."

Eli pitää olla aggressiivinen jännämies kun yrittää lähestyä naista?

• kokematon30

Monet kaverini pitää minua naisten miehenä koska mulla on paljon nais kavereita. Biletän naisten kanssa ja naiset pitää minua pelimiehenä vaikka en ole seksiä koskaan harrastanut. Jos kertoisin että olen komeatonniin kohta minulla ei olisi yhtään kaveria eikä nais eikä mies kaveria. Naiset ainakin hylkäis minut heti.

• ValintaLato

Totaalikokemattomuus on valinta, koska rahalla kuka tahansa saa kokemusta vaikkakin yleensä huono laatuista.

• PulchrumIdea

Minua ei kiinnosta onko mies neitsyt vai ei. Minua kiinnostaa millainen hän on, esim jos hän on ollut kaksi kertaa naimisissa ja vaan näiden naisten kanssa niin tykkään enemmän, kuin neitsyt mies joka on hirvee perverssi mutta ei ole saanut ketään sänkyyn. Mulla oli tällainen kaveri, neitsyt 32v mutta oli kunnon pervo kuitenkin. Eli se onko neitsyt vai ei, ei kerro onko mies siveellinen vai ei. Mutta onhan se kivempi, kun mies on neitsyt, jos on muutenkin hyvä mies, eli on itse valinnut haluavansa säästää seksin vakavaan parisuhteeseen. En kyllä voisi olla miehen kanssa, joka on ollut yli 3 naisen kanssa sängyssä, en siis tuomitse ketään mutta eihän suhteesta varmaan tulisi mitään kun oltaisiin niin erilaisia. Minun ei onneksi tarvitse asiaa nyt enää miettiä, kun olen naimisissa. Miehelläni oli yksi ennen minua ja itse olen ollut vaan yhden ja saman miehen kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      132
      3326
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      38
      2623
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2465
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      2338
    5. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      30
      2023
    6. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1760
    7. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      174
      1438
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      1413
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      312
      1321
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      64
      1157
    Aihe