Ymmärrämme miksi RKP-Kokoomus, Vihreät ja Kommarit vasdustavat korruption kriminalisointia Suomessa sehän turvaa heidän veronkiertoisen lahjontansa säätiöittensä rahoituksilla johon vaalirahoitukset pääsääntöisesti kuuluvat.
Maamme media on mukana tuossa korruption suojelussa eikä sille löydy julkaisijaa mistään lehdistössämme ja syy on ne saavat itse lahjusrahaa, näin ne pysyvät tiukasti isäntiensä ohjauksessa. YLE:n toiminta on kyseenalaista kun kansa maksaa sen toiminnasta pakkoveroa mutta puolueellista sen toiminta on ja sitä se ei saisi missäntapauksessa olla.
Ruotuun kommarit ja muut maamme halveksijat
3
85
Vastaukset
- korruptioalas
Kommunistit vaativat korruption kitkemistä. He vaativat rikollisen bisneksen kitkemistä. He vaativat veronkierron kitkemistä. He halveksivat rikkaita, jotka lähtevät maasta veronmaksua pakoon. Kommunisti vaativat verokeitaiden sulkemista EU-mittakaavassa.
Aloitetaan vaikka Soinissäätiön tilien tarkastamisesta. Persupuolueen raha-asiat tulisi tutkia muutenkin.- RuotsiKommariHurrit
Katselkaapa kommarit RKP:n vaalirahoituksia siellä ei kitsastella säätiörahoilla.
Lisäksi tuo ruotsalaisten RKP lahjoo aisankannattajia muistapuolueista, että siinä teille kommarihurrit vähän ihmettelemistä.
Perussuomalaiset ovat toiseksi suurin puolue ja siinä on teille kommarihurrit sitä mitä te kaipaatte.
- rasistipersupökäleet
Persuhurrit. Ette ole muuta kuin rasismifasismin levittäjiä. Aikakin se osa, joka nuolee halla-ahoa.
Soini istuu RKP:n kanssa tulevassa hallituksessa sulassa sovussa. Persuilla ja RKP_llä molemmilla on korruptiosäätiönsä ja ne tulisi purkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807