Onko helluntailaisten jeesus ollut koskaan olemass

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • * Maailmassa on miljoonia uudestisynytyneitä ihmisiä, ja he kaikki voivat todistaa Jeesuksen elävän tänäkin päivänä, koska jokaisen aidosti UUDESTISYNTYNEEN rinnassa on Henki, joka todistaa heidät Jumalan lapseksi. Ja tmä on paras todistus Jeesusken historiallisuudesta, Hänen ylösnousemuksensa on vahva totuus, koska Hän on ilmestynyt miljoonille ihmisille ! Se on ihmisessä asuva luontainen hangote ja epäuskon henki, joka vastustaa Jumalan Henkeä ja esttaa kysymyksiä, josta sinäkin alennuit kysymään, vaikka itsekin ja vanhempasi ovat uskossa, sinun osalta vaan Jumalan armo on jäänyt turhaksi. Tiedät sen itsekkin. Plaa Jeesusken luokse katumuksessa ja tunnusta Hänet !

• Isäni on dementikko mutta kun olin lapsi hän oli rakennusinssi ja ateisti ja olisi halunnut kieltää multa uskontotunnitkin.
        Sä sekoitat mut leahimiin, tai johonkin toiseen.

Ja ne kuolemanjälkeiset ilmestymiset voivat kertoa siitä että joillakuilla on harhoja.

Mä olen rukoillut uskossaoloaikanani ennen että jeesus ilmestyisi minulle. Mitään ei koskaan kuitenkaan tapahtunut, eikä jeesus ilmestynyt.

Millä sen selität?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      139
      5676
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      72
      3211
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      89
      1695
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      123
      1143
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1094
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      55
      972
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      76
      954
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      914
    9. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      834
    10. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      825
    Aihe