Ei kai sentään neitsyt tarvitse olla? Entä ulkonäkö, ei lihava, ei liian pitkä, pitääkö olla isot rinnat, kelpaako ns. lauta? Kasvot kauniit vain riittääkö tavallisen näköinen? Ikä ja koulutustaso, onko sillä suurta merkitystä?
Millainen on ätmin ihannenainen?
54
<50
Vastaukset
- Ätmi--
Pamela Anderson baywatchaikanaan
- Onkaunisjakiltti
Äiti.
- jarumakin
äitis on vanha ja lihava
- jumatsuka
niin sunkin kiitos äitykkälle viime yöstä. rahat on yö pöydällä.
- EspanPrinssi83
En taida ihan palstan keskiverto ätmikäisestä mennä, mutta voin kyllä oman ihannenaiseni profiilin tässä teille tuntemattomille jakaa. Se että minulla on jokin ihanne, olipa se sitten ulkonäkö, status, käytös, luonteenpiirre, niin ei tarkoita sitä että minä etsisin elämääni vain ja ainoastaan sellaista naista joka täyttäisi nuo kaikki "toiveeni" 100 prosenttisesti, vaan kyse on enemmänkin suuntaa antavasta kokonaisuudesta jota kohtaan tunnen suurempaa mielenkiintoa kuin muunlaisia naisia kohtaan ja toki lähestyn oikeasssa elämässä aktiivisemmin naisia jotka kiinnostavat minua kaikkein eniten.
1. en etsi mitään neitsytnaista, sillä nykyinen naisihanteeni on n. 23-28v ja haluan nauttia seksistä, en opettaa sitä tai muovata toista ihmistä omien halujeni mukaan
2. hyvin lyhyet ja hyvin pitkät naiset eivät ole minua koskaan kiinnostaneet kauheasti, mutta en minä nyt mittanauhan kanssa treffeillekään mene. Ihanne olisi varmaan se että nainen olisi jotain 160-180 pitkä (itse olen 183 pitkä)
3. etsin hoikkaa/normaalivartaloista naista (olen itsekin)
4. en tykkää isoista rinnoista ja yleensä niillä naisilla joista olen ollut kiinnostunut vakavammassa mielessä ei ole isoja rintoja ikinä ollut, mutta en toki jätä aloitetta tekemättä vain sen takia että naisella on isot rinnat
5. mitä tulee naisen kasvoihin niin oma kauneuskäsitykseni naisten kasvoista ei ehkä sitä kaikkein tavallisinta kauneutta edusta, (tämän hetkisen) elämäni kauneimmalla naisella oli monien ystävieni mielestä huonot kasvot mutta minulle hän oli se kaunein nainen
6. naisen koulutus on minulle kyllä tietyssä mielessä tärkeää, arvostan amk/yliopisto tason koulutusta, mutta olen kyllä seurustellut vakavastikin naisen kanssa joka oli minua sivistyneempi vaikkei ollut käynyt kuin työn ohessa oppisopimuskoulutuksen alalle jolla ei ollut enää vuosiin edes työskennellyt, joten en ole enää sen jälkeen mitään "vaatimuksia" naisen koulutustason osalta pitänyt, vaan kokonaisuus ja hengen viisaus yms. ratkaisee (itselläni on kyllä maisterinpaperit, mutta en yleensä siitä puhu ellei suoraan kysytä)
7. etsin naista joka on kiinnostunut ainakin osasta samoista asioista kuin minäkin, lukee paljon, viihtyy niin kotona kuin kaupungillakin (enkä nyt tarkoita tässä mitään baareissa heilumista). On valmis muuttamaan omaa elämäänsä yhdessä kanssani, ei ole liikaa sitoutunut nykyiseen kaupunkiinsa vaan uskaltaa tarvittaessa lähteä kanssani vaikka Australiaan vuodeksi tai ehkä loppuelämäksikin jos vain siltä tuntuu (en ole todennäköisesti itse lähdössä Australiaan, mutta tuo nyt oli vain esimerkki)
Lyhyesti sanottuna ihannenaiseni olisi hipahtava toimistotyöntekijä, jolla on pää pilvissä mutta jalat maassa. Katsoo elämää positiivisin silmin ja on avoin uudelle ja haluaa jonain päivänä oikean parisuhteen ja lapsia (monikko). Ei haittaa vaikka hän olisi vegaani, köyhä opiskelija, kommuunissa asuva matkalaukkuihminen tai vaikka puutarhassa työskentelevä maisteri joka tienaa 2300e/kk.
Tuossa jonkinlaisia kuvia siitä mitä etsin:
http://www.loupiote.com/photos_l/5851034602-hippie-girl-feathers.jpg
https://pregnantgoldfish.files.wordpress.com/2010/06/img_5082.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b0/1e/73/b01e73769018fb066f1df6612224c539.jpg- 56w4twert6
Olipas nättejä naisia, sinulla on hyvä maku., kelpais. =)
-16-24 vuotias
-Neitsyt
-Aseksuaali
-Ei ruma, mutta hillityn näköinen ulkonäöltään
-Huonoitsetuntoinen
-Kunnioittaa minua eikä kyseenalaista mitään mitä minä sanon
-Tulee toimeen äitini kanssa
-Ei vaadi minulta materiaa eikä odota että tarjoaisin avokätisesti kaikkea, mutta osaa arvostaa saituuttani ja sitä että minulla on useita kymmeniä tonneja pankkitilillä
-Ei vaadi minulta aggressiivista käytöstä tai kilpailuhenkisyyttä muita miehiä kohtaan- outoa
Miksi nainen ei saa kyseenalaistaa mitään mitä sanot?
- onnellineN-
Muhun sopi kaikki nuo kohdat :D
- 1Vanhanarttu
Hahaa nää hauskoja! Kolme ekaa ei todellakaan sovi ja kohta 6. -mistä minä tiedän kyseenalaistanko sanomiasi :D
- niinlähellä
-16-24 vuotias
Juu
-Neitsyt
Kyllä
-Aseksuaali
Ehkä. Voisin harrastaa tai olla harrastamatta seksiä jos rakastamani mies sitä haluaisi
Nätiksi sanottu
-Huonoitsetuntoinen
Totta kai. Siksi vastaan tähän
Kyllä
Ehkä
-Ei vaadi minulta materiaa eikä odota että tarjoaisin avokätisesti kaikkea, mutta osaa arvostaa saituuttani ja sitä että minulla on useita kymmeniä tonneja pankkitilillä
Olen idealisti ja arvostan saituutta (olen itsekin)
-Ei vaadi minulta aggressiivista käytöstä tai kilpailuhenkisyyttä muita miehiä kohtaan
En todellakaan vaadi - niituutko
niinlähellä kirjoitti:
-16-24 vuotias
Juu
-Neitsyt
Kyllä
-Aseksuaali
Ehkä. Voisin harrastaa tai olla harrastamatta seksiä jos rakastamani mies sitä haluaisi
Nätiksi sanottu
-Huonoitsetuntoinen
Kyllä
Ehkä
Olen idealisti ja arvostan saituutta (olen itsekin)
-Ei vaadi minulta aggressiivista käytöstä tai kilpailuhenkisyyttä muita miehiä kohtaan
En todellakaan vaadiTuutko mun vaimoksi?
pari pikku seikkaa tosin pitäisi ottaa työn alle, eli alla olevat, kunnioitus ok juttu, mutta asioiden kyseenalaistaminen järkevällä tavalla suotavaa, sekä itsetunnon kohotus, eli sun pitää vaan suostua, että yritetään saada näihin yhdessä korjausta??? :)
"-Huonoitsetuntoinen
Kyllä" - niinlähellä
niituutko kirjoitti:
Tuutko mun vaimoksi?
pari pikku seikkaa tosin pitäisi ottaa työn alle, eli alla olevat, kunnioitus ok juttu, mutta asioiden kyseenalaistaminen järkevällä tavalla suotavaa, sekä itsetunnon kohotus, eli sun pitää vaan suostua, että yritetään saada näihin yhdessä korjausta??? :)
"-Huonoitsetuntoinen
Kyllä"Ymmärrät varmaan etten voi vielä vastata. :D
Tuo asioiden kyseenalaistaminen on jo mennyt parempaan suuntaan. Siitä ei enää tarvitse huolehtia. Itsetunnon kohottaminen vaatii vielä työtä. En ole yksin siinä onnistunut, joten mielelläni suostuisin ehdotukseesi. :)
- 12plus5
Kiva Eloveena-tyttö, jonka kanssa voisi jakaa aamukahvinsa.
Jos saisi oikein valkata, niin paino alle 100 kg.
No saahan sitä unelmoida.- wlskjwlkdjwk
Aika kiva :) Kyllä löytyy!
- 1Vanhanarttu
Tämä helppo ja vaatimaton lista, kaikki osuu, paitsi tukka ehkä liian lyhyt eloveenaksi :D
- Tälläista.etsin
Painoindeksi ei saa olla yli 25. Alle 35 vuotias, isot rinnat, hyvä perse, naamalla ei niin väliä kunhan ei ole hirveän ruma. Nymfomaani, tärkein meinasi unohtua!
- UUUUUHHH
Tälläista.etsin kirjoitti:
Painoindeksi ei saa olla yli 25. Alle 35 vuotias, isot rinnat, hyvä perse, naamalla ei niin väliä kunhan ei ole hirveän ruma. Nymfomaani, tärkein meinasi unohtua!
Viimeinen lause osui ;)
- Jazzhands
Itse en jaa palsta-ätmien mielipiteita ja minulla on useampi pitkä suhde takana, mutta mielestäsi sellaiset kriteerit voi antaa naiselle jotka voin itsekin toteuttaa
Esim.
Hoikka tai normaalipainoinen -> Itse olen ns. ihannepainossani ja minulla on näkyvät lihakset. Viimeisin tyttöystäväni oli ylipainoinen ja hän valitti siitä asiasta lähes joka päivä. Mitään muutoksia ei kuitenkaan halunnut tehdä ruokatottumuksiinsa.
On lyhyt -> Itse olen keskivertoa miestä pidempi joten tämä ei ole kauhean kova vaatimus. Mutta voidaan sanoa; mitä lyhyempi, sitä parempi.
Omaa terveelliset elämäntavat -> Ei tupakoi, ei ryyppää (usein), ei käytä huumeita ja syö terveellisesti. Itse olen jonkinlainen terveysintoilija niin samanlaiset mielenkiinnon kohteet ovat plussaa.
Harrastaa liikuntaa -> Harrastan liikuntaa kuudesti viikossa. Naisella on hyvä olla omat harrasteet ja pysyä aktiivisena. Tämä kulkee terveellisten elämäntapojen kanssa käsi kädessä.
On viehättävä silmääni -> Minua on kehuttu komeaksi, mutta toki ymmärrän tietynlaiset realiteetit omasta ulkonäöstäni ja en odota myöskään mitään mallin ulkonäköä naiselta, mutta pitää kuitenkin olla mielestäni viehättävä. Tykkää vähän nörtähtävistä naisista.
On rauhallinen ja ei tykkää liiasta draamasta -> Itse koetan aina välttää turhat riidat ja olen rauhallinen stressaavissakin tilanteissa. Olen joskus seurustellut temperamenttisen naisen kanssa ja eihän siitä tullut mitään, kun itse haluan ratkoa ongelmia ja toinen haluaa vain tapella pelkän draaman takia.
Tykkää matkustella -> Olen matkustellut monissa kymmenissä maissa ja käyn ulkomailla vähintään kerran vuodessa.
On töissä tai opiskelee -> En ole koskaan ollut työttömänä, mutta toki tämä voi osua jokaisen kohdalle. Työttömän kanssa en kuitenkaan haluaisi seurustella, koska siinä on aina riski ettei nainen etsi niitä töitä aktiivisesti. Ja koska tykkää matkustella niin ilman rahaa nainen ei pystyisi tähän itse.
On hieman nörtti -> Itse katselen usein elokuvia ja TV-sarjoja sekä olen aika geek populaari- ja nörttikulttuuriasioissa. Tämä ei tarkoita sitä, että pitäisi viettää koneen ääressä 24/7, mutta on ymmärrystä myös minun omia mielenkiinnon kohteita kohtaan. Jos pelaa, muutakin kuin Facebook-pelejä, silloin tällöin niin iso plussa.
Hyvät käytöstavat, empatiakyky ja kohteliaisuus -> Käytöstavat tuntuu olevan hukassa aika monilla nykyään. Jos vanhus kaatuu jäällä niin ihmiset vain kulkevat ohi eivätkä auta ylös. Ei avata muille ihmisille ovia ja ei osata sanoa "kiitos". Ystävällisyys on hyvin seksikästä. Ei myöskään käytä solvaavia nimiä vähemmistöistä ja ei piereskele/röyhtäile/syljeskele tahallisesti ympäriinsä.
Perussivistystaso -> Tällä tarkoitan siis todellakin, että ihminen ei ole asunut kiven alla ja seuraa myös mitä maailmalla tapahtuu. Esim. Jos ei tiedä keitä tai mitä ovat Gandhi, NATO, Mannerheim, ISIS, Martin Luther King, Jr. jne. niin ei ole mielestäni kauhean sivistynyt. Ei tarvitse tietää kaikkia sivistyssanoja tai Khmerien valtakuntan historiaa, mutta sellaisia perusasioita odotan.
Ei mielenterveysongelmia tai sairaanloista mustasukkaisuutta -> Masennus on ok ja osuu kaikkien kohdalle, mutta jos on vakavasti masentunut niin luultavasti itsekin masentuisin. Mustasukkaisuuskin on ok tiettyyn pisteeseen asti.
Luotettava -> Yksi tyttöystävä jäi kiinni kännykkäni tekstiviestien lukemisesta ja tavaroideni penkomisesta. Suhde loppui siihen (tätä ennen oli kyllä myös muita perättömiä syytöksiä häneltä). Haluan myös pystyä puhumaan naisella henkilökohtaisia asioita ilman, että hän levittelee niitä kaikille ystävilleen.
Tarttuvat vakavat taudit -> Jos naista pelkää jonkun taudin (esim. sukupuolitaudin) saannin pelossa niin ei suhteesta tule mitään.
Tämän kanssa olen joutunut joustamaan:
Ei harrasta yhden illan suhteita -> Itselläni ei ole yhtään yhden illan suhdetta takana ja niitä en ole myöskään halunnut vaikka mahdollisuuksia on ollut. Jos naisella on paljon seksikumppaneita niin kunnioitukseni häntä kohtaan laskee. Tämä on enemmänkin oma moraalikysymykseni, mutta olen joutunut joustamaan asian kanssa, koska lähes kaikki naiset tuntuvat harrastan yhden illan suhteita / panosuhteita.
Yksinhuoltajuus, kouluttautumattomuus, puheviat, huonot sosiaaliset taidot, pienet rinnat jne. eivät minua haittaa, mutta yllä olevien ominaisuuksien suhteen en kauheasti tinkisi.- karus3ll1
"Tämän kanssa olen joutunut joustamaan:
Ei harrasta yhden illan suhteita -> Itselläni ei ole yhtään yhden illan suhdetta takana ja niitä en ole myöskään halunnut vaikka mahdollisuuksia on ollut. Jos naisella on paljon seksikumppaneita niin kunnioitukseni häntä kohtaan laskee. Tämä on enemmänkin oma moraalikysymykseni, mutta olen joutunut joustamaan asian kanssa, koska lähes kaikki naiset tuntuvat harrastan yhden illan suhteita / panosuhteita."
Sama juttu, ikävä kuulla välillä pikku linnuilta, kun meinaa hieman kiinnostua jostain, niin on turhan paljon näitä naisella takana, niin, että vähintäänkin joku tuttu ollun karusellissa hänen kanssaan.
- Ätmi---
Sillä on tissit ja pillu
- viimeinenmohikaani
Mieluummin hoikka tai normaali vartalo kuin lihava, pituus 158-168cm. Rinnat saa olla omanlaisensa. Opettelisin tykkäämään niistä jokatapauksessa juuri sellaisenaan.
Kasvoista sanon, että miehistä enemmistö pitää suurinta osaa naisia keskimääräistä kauniimpina. Kuulun siihen enemmistöön miehistä, kenestä tavisnaines on kasvoiltaan ihan kaunis. Valitettavasti kuulun myös siihen 80% enemmistöön miehistä, jotka ovat naisista keskimääräistä rumempia.
Koulutustaso ei kerro totuutta ihmisen älykkyydestä. Koulutus on mielestäni kärsinyt inflaation suhteessa kykyyn ajatella omilla aivoilla ja perustella asiansa, ikäänkuin koulutuksen tarkoitus ei olisikaan tuottaa itsenäisesti ajattelevia ihmisiä vaan sokeita, oikeita, poliittisesti korrekteja mielipiteitä tuottavia kloonattuja apinoita. Se mitä odotan niin naiselta kuin jokaiselta ihmiseltä, jota suvaitsen kutsua ystäväksi(mutta niitähän minulla ei ole), on kyky ajatella itsenäisesti ja tarvittaessa kyseenalaistaa kaikki mitä meille totuutena sanotaan. Laumasieluisuus on ehdoton EI.
Oma ikä lähestyy jo pelottavasti neljääkymppiä(38), että takavasemmalle poistuminen lienee viisainta. Kyse ei ole siitä, etteikö yli kolmikymppisiä viehättäviä naisia olisi, vaan oma eräänsortin syrjäytyminen ja eriytyminen kaikista muista. Olen liiaksi periaatteen mies. Elän enemmän hengen kuin materian tasolla. Olen uskollinen omille arvoilleni silläkin uhalla, että jään yksin kaiken ulkopuolelle. En siis kaipaa kaiken kokenutta naista, joka elää siitä laumasielusta, josta minä en tahtoisi välittää. Kenties omaan varsin lapsellisen käsityksen elämänmittaisesta yhteisestä rakkaustarinasta, mutta en ymmärrä kuinka erityisherkkä ihminen voisi muutoin rakkauden ja läheisyyden käsittää. Minulle on lähinnä kauhistus jakaa intiimiä läheisyyttä, jos siihen ei liity rakkautta ja todellista luottamusta. Nainen, jolle se on liian helppoa, saati että siihen alistuu kollektiivisesta paineesta, ei ole ainakaan minun sielunkumppanini.
Eli koko roska tiivistettynä, etsin jonkinsortin samalla aallonpituudella olevaa sielunkumppania kuin vain pelkkää naista. Ja niille, jotka sanovat minun etsivän toisintoa itsestäni; kenties me kaikki olemme matkalla etsimässä omaa itseämme.- Totuustässäjanyt
Fiksuja ajatuksia.
- Johan_pomppas
"Kasvoista sanon, että miehistä enemmistö pitää suurinta osaa naisia keskimääräistä kauniimpina. Kuulun siihen enemmistöön miehistä, kenestä tavisnaines on kasvoiltaan ihan kaunis."
Missä asut, missä niitä kaunottaria oikein on? Ei ainakaan Helsingin kaduilla sillä täällä naiset eivät mitään ruusuja ole ja eikä kyllä ole niissä muissakaan Suomen kaupungeissa joissa olen käynyt. Susirumaa, rumaa, tavallista, kaunista saat kyllä etsiä eikä joka päivä edes vastaan tule. Baareissa sentään löytyy ja kännissähän naiset näyttää paremman näköisiltä. - 1212
Totuustässäjanyt kirjoitti:
Fiksuja ajatuksia.
Kyllä. Ikävä kyllä naisen löytäminen tulee olemaan työn ja tuskan takana. Naiset ovat äärimmäisen laumasieluisia, ja 99% heistä odellisuudessa haluaa jonkinlaisen version siitä mitä kaikki muutkin haluavat. Miehen joka on näennäisesti erilainen kuin ne muut, mutta todellisuudessa samasta muotista kuin ne muutkin, paitsi mielellään vähän parempi kuin ex-luokkakaverien aisurit.
Lisäksi naiset elävät vaiheittaisesti, ja tuossa vaiheessa ihqut romanssit on koettu. Ne tapahtuivat nuorena, sitten tulivat ns. juoksut. 30 iässä halutaan joko statusmies, tai sitten ahkera kodinrakentajamies. Johan_pomppas kirjoitti:
"Kasvoista sanon, että miehistä enemmistö pitää suurinta osaa naisia keskimääräistä kauniimpina. Kuulun siihen enemmistöön miehistä, kenestä tavisnaines on kasvoiltaan ihan kaunis."
Missä asut, missä niitä kaunottaria oikein on? Ei ainakaan Helsingin kaduilla sillä täällä naiset eivät mitään ruusuja ole ja eikä kyllä ole niissä muissakaan Suomen kaupungeissa joissa olen käynyt. Susirumaa, rumaa, tavallista, kaunista saat kyllä etsiä eikä joka päivä edes vastaan tule. Baareissa sentään löytyy ja kännissähän naiset näyttää paremman näköisiltä.Siinähän sanottiin että suurin osa miehistä pitää tavisnaisia nätteinä. Ei yksittäisen miehen nirsoilu tuon kanssa mitenkään ristiriidassa ole.
- 1212
stellaria81 kirjoitti:
Siinähän sanottiin että suurin osa miehistä pitää tavisnaisia nätteinä. Ei yksittäisen miehen nirsoilu tuon kanssa mitenkään ristiriidassa ole.
No mutta tämähän on hieno uutinen. Sinähän olet kuvannut itseäsi tavikseksi :) Harmi tosiaan kun naisten käsitys tavismiehestä on ihan todistetusti se top 20% mies.
- Etoleviimeinenmohikaani
Kiitokset kirjoituksesta, oli hyvin kirjoitettu, et ole yksin ajatusten kanssa, sinulla on yhtenevät ajatukset kanssani, mutta se ei ole ihme, kun kerroit asioita, jotka tämän selittävät.
- kilttiatm
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/201503230102925_a2.shtml
Joku tuollainen pikku pyllyinen kun tuossa videossa 2 minsan kohdalla kun nuo käyvät avannossa. Ei sillä duunilla ole väliä mutta kyllä sen verran fiksu pitää olla että on ainakin amiksen käynyt. Ikää minusta korkeintään 5 vuotta nuorempi.- Totuustässäjanyt
Sä olet Urpo
- kilttiatm
No kyllä mulle kelpaa tavis nainen, ylipainoa saa olla kunhan kuitenkin liikuntaa harrastaa. Minusta naisella pitää olla hyvä kunto koska itse ainakin käyn salilla
- skitsofrenia
onko sulla jakomielitauti? vastasit jo kerran tos ylempänä.
- OotkosVarma
Oletko varma että sinulla on hyvä kunto? Ei pelkkä salilla käyminen vielä hyvää kuntoa takaa, varsinkaan silloin jos siellä vain ähkii vähän painojen kanssa, eikä tee lainkaan aerobista.
Minusta hyväkuntoisella on hyvä lihaskunto ja sen lisäksi pystyy juoksemaan ainakin puolimaratonin. Sekään ei vielä ihmeitä vaadi. - toinenkiltti
OotkosVarma kirjoitti:
Oletko varma että sinulla on hyvä kunto? Ei pelkkä salilla käyminen vielä hyvää kuntoa takaa, varsinkaan silloin jos siellä vain ähkii vähän painojen kanssa, eikä tee lainkaan aerobista.
Minusta hyväkuntoisella on hyvä lihaskunto ja sen lisäksi pystyy juoksemaan ainakin puolimaratonin. Sekään ei vielä ihmeitä vaadi.Olen paskassa kunnossa sitten :( tähän mennessä olen jaksanut juosta vasta 10km alle tuntiin. Liikuntaa harrastan päivittäin.
- olaanvaan
näin vanhenpana äijänä sanoisin että sussa on jo se kaikki. ajattelen olen siis olemassa sano joku viisas. virheitä tekee kaikki , älä siis kiirehdi kyllä meitä äijiä riittáä. Ja kun valittet niin pidä kiinni, elämässä tulee vaiheita , että se kaverinvalinta on pienimästä päästä. Loppukevenykseksi, kyllä ne rinatkin vielää kasvaa
- Nainenkuin10
Ätmille kelpaava nainen: lyhyempi kuin ätmi, missin kasvot ja kroppa, neitsyt, maksimi 24-vuotias, tekee ruoat, käy kaupassa, tiskaa ja siivoaa sekä elättää ätmin, ei ystäviä paitsi jos ätmillä on ystäviä niin ne mutta sillonkin vaan tuttuina, ei käytä alkoholia mutta antaa ätmin käyttää, ei polta mutta antaa ätmin polttaa.
- jumatsuka
siehän puhut asiaa. ootko vapaana vai valjastettu.
- ffbddfdfbfbdfdb
Etsin sellaista naista josta tykkään ja joka tykkää minusta, tarkemmin en osaa sitä määritellä, niin monenlaisten naisten kanssa on tullut seurusteltua/tapailtua viimeisen 15v aikana etten mitään yhteisiä tekijöitä heistä löydä muuta kuin nuo kaksi.
Nykyään (omien aiempien kokemusten perusteella) olen valmis tinkimään myös seuraavien asioiden suhteen vaikka aiemmin ne tuntuivat todella tärkeiltä:
- mielenterveysongelmat
- tupakointi
- huumeet/"lääkkeiden viihdekäyttö"
- naisen valehtelu/asioiden salaaminen
- katoaminen kahdeksi vuodeksi ja takaisin palaaminen ja esittää että kaikki olisi taas niin kuin lähtiessä- ei.näin
Säälin sinua
- Ihanteeni
Sellainen reipas, jalat maassa oleva kansannainen.
- Homoätmille
Antakaa kikkeliä!
- Mistä.löydän
Ihannenainen on nuori, kaunis, seksikäs ja isorintainen. Katson pornoa, toisessa kädessä rööki, toisessa kädessä viskilasi ja nainen ottaa suihin. Sellaisen naisen tahdon!
- ätmi-sinkku
Sellanen tavis nainen joka haluaa luonteeseen tutustua. Ei sellasia taida montaa olla.
- MarkkuP----
En ole atm enkä ätmi mutta ihan vain normi sinkkumies ja seuraavanlaisia naisia yleensä pyydän ulos jos sattuu vastaan tulemaan ja tilanne on sopiva (pyydän vain ihannenaistani vastaavia naisia ulos, sillä en etsi pelkkää seksiseuraa vaan suhdetta):
- Sinkku
- Ikää noin 23-30v
- Pituutta jotain 155-180
- Normi-/hoikkavartaloinen
- Pitkät tai ainakin puolipitkät hiukset
- Ja mitä tisseihin tulee, niin ihan sama, kunhan ne nyt ei navan alla roiku
- Ja neitsyys? Häh? Ei kai tätä kukaan täysipäinen nyt minään ihannekriteerinä voi edes pitää, ellei sitten ole juuri sillä tavoin pervoutunut?
Motivaatiotani pyytää naista ulos lisää myös se että nainen on myös:
- Jokin muu kuin blondi
- Iloinen
- Hipahtavan tyylinen
- Silmälasipäinen
- Itse aktiivinen minun suhteen
- Puhelias
- Nätti (omasta mielestäni) - ätmel
Semmoinen suloinen pieni palstailija. ;)
- YksPikkuinen
Ehkäpä me jonain iltana palstaillaan yhdessä sylikkäin sohvalla ja naureskellaan muiden höpötyksille.. ;)
- toinenfani
etkä vie mun ätmeliä :D
- Revi.siitä
YksPikkuinen kirjoitti:
Ehkäpä me jonain iltana palstaillaan yhdessä sylikkäin sohvalla ja naureskellaan muiden höpötyksille.. ;)
Sitä päivää et tule ikinä näkemään, yksin ja lapsettomana tulet kuolemaan.
- Rodriues88
Ei kai sentään neitsyt tarvitse olla?
-ei
Entä ulkonäkö, ei lihava, ei liian pitkä, pitääkö olla isot rinnat, kelpaako ns. lauta?
- perusnätti/ok, ei liian lihava ei liian laiha, ei pidempi kuin 185, mieluummin pienet rinnat ja hyvä peppu
Kasvot kauniit vain riittääkö tavallisen näköinen?
- riittää tavis kasvot, en ole tavallista komeampi itsekään
Ikä ja koulutustaso, onko sillä suurta merkitystä?
- iällä on merkitystä, naisen tulee olla minua 0-10v nuorempi, koulutustasolla ei ole merkitystä kunhan on työelämässä/koulussa ja luonne on sellainen että on valmis töitä tekemään eikä yhteiskunnan/vanhempien elättinä elä lopun elämää - ATN-nainen
Kiva lukea näitä vaatimuksia. Monella miehellä realistinen ote ja vaikuttaisi siltä, että tällaisen miehen kanssa suhde myös onnistuisi, koska mies osaisi myös antaa suhteeseen jotain eikä vain vaatia hirmuisia vaatimuksia naiseltaan.
Kevättä rintaan ja treffeille :) "Ei kai sentään neitsyt tarvitse olla?"
Ei tarvitse olla.
"Entä ulkonäkö, ei lihava, ei liian pitkä, pitääkö olla isot rinnat, kelpaako ns. lauta?"
Kunhan ei ihan super-läski ole.
"Kasvot kauniit vain riittääkö tavallisen näköinen?"
Ei ole niin väliä.
"Ikä ja koulutustaso, onko sillä suurta merkitystä?"
Ei paljon väliä, kunhan ei ihan mummoikäinen ole. Tärkeää on että tekee jotain, siis joko käy töissä tai opiskelee.
Ei saa olla yh, koska en halua elättää toisen miehen lapsia. Ei saa olla feministi, koska feministit eivät kannata tasa-arvoa. Ei saa olla vauvakuumeinen, koska seurustelemattomana miehenä vaadin joitain vuosia seurustelua ennen lasten hankintaa. Toisaalta, kelpaa sellainenkin parisuhde, ettei niitä lapsia koskaan tehdä.
Ei ole minulla mielestäni suuria vaatimuksia naisen suhteen. En vaan kelpaa kuin joillekin yh-naisille ja olen muutenkin lopettanut naisen etsimisen, joten nämä pohdinnat ovat täysin teoreettisia ja turhia.- Hyvä_uutinen
Hyvä että olet suosiolla luovuttanut, jää enemmän naisia meille muille miehille.
Hyvä_uutinen kirjoitti:
Hyvä että olet suosiolla luovuttanut, jää enemmän naisia meille muille miehille.
Se on teille aisureille oikein hyvä asia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893794- 252136
- 2002062
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871604PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3501516Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901181Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo161163- 931120
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32995Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72926