Paskajuttu

paskaankyllästynyt

Koiranomistajat ryhdistäytykää !

Osaavatko lohjalaiset koirat paskoa muualle kuin ihmisten pihaan. Mukava yrittää mennä pihaansa paskakasoja väistellen. Auton kumit aina koiran paskassa, kiva vaihtaa kesärenkaat tilalle kun talvikumit paskassa. Tien toisella puolella on pelkkää pöheikköä, paskokoot sinne.

Lumi peittää paskat talvella, kevät ne paljastaa.

Koirat kivoja, mutta omistajat.... ? Laitan kameran vahtimaan, sitten nähdään kuka tuollaista terrorismia harrastaa.

15

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paksajuttu

Koko talven paskat paljastuneet, hyi helv... mikä löyhkä ja paskaaminen näyttää jatkuvan useamman koiran voimalla.

• äläs

syytä kuiteskaan meitä kaikkia, me perheemme kanssa, keräämme koiramme paskan kyllä, paitsi jos tekee pellolle, sinne jätämme ja yleensä kyllä tekee ja menee pellolle tekemään, mutta olen samaa mieltä, näen kyllä koiran ulkoiluttajia, joilla on vaikeaa kerätä paskoja ja joillakin on tapana päästää koira paskantamaan pihoille,

• voivenänä

Suuret on huolet sielläkin! HAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

• PasiToska69

Ootkos ihan varma että ei vaan itse omistaja käy kyykyllä sun pihassas ja koira siellä vastapään pöheikössä?

• pexpertti

Siitä sen tietää kun ei ole paperia kasan päällä.

• kakakakakakakka

Mitä sä tänne tulet valittamaan, valita niille koirien taluttajille jos uskallat.

• pasitoskiainen

"Mitä sä tänne tulet valittamaan, valita niille koirien taluttajille jos uskallat."

Se tuskin on kiinni mistään uskaltamisesta! Se koiran taluttaja, joka paskattaa koiransa mihin sattuu, ei tosiaankaan kuuntele kenenkään valituksia. Ainoa mitä sellainen kuuntelee, on kerätä sitä koiranpaskaa ämpärillinen ja paiskata sen paskattajan pihaan.

• lkjfölJAORUOEÖJMG

Pitääkö niitä vahtia yötä päivää, että pääsee juttusille. Ei ole vielä aikataulut selvillä.

• Pyhäkaupunki
        pasitoskiainen kirjoitti:

"Mitä sä tänne tulet valittamaan, valita niille koirien taluttajille jos uskallat."

Se tuskin on kiinni mistään uskaltamisesta! Se koiran taluttaja, joka paskattaa koiransa mihin sattuu, ei tosiaankaan kuuntele kenenkään valituksia. Ainoa mitä sellainen kuuntelee, on kerätä sitä koiranpaskaa ämpärillinen ja paiskata sen paskattajan pihaan.

Siinä yks nimetön uhooja.."jos uskallat" tasoton kirjoittaja.
        On todella valitettavaa tuo holtittomien koirien omistajien käytös,meidän taloyhtiössäkin taloyhtiön hallituksen jäsenet antavat koiriensa tehdä tarpeensa minne vaan ihan omalle taloyhtiön alueelle,kukaan monista asukkaista ei ole nähnyt heillä koiran kakkapusseja koskaan.
        Näin saavat tunnolliset koiran omistajat vihat niskoilleen jotka hoitavat asian.

• sithäppens

Kandee varmaan vielä harkita sitä kameravalvontaa, kun joudut sitten ylläpitämään henkilörekisteriä:
      ---
      Kameravalvontaa harjoittavan tulee myös laatia valvonnalla saatavista henkilötiedoista rekisteriseloste joka tulee olla kaikkien saatavilla. Rekisteriselosteesta tulee ilmettä mm.

* Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
      * Rekisterinpitäjän yhteystiedot
      * Tietojen säännön mukainen luovuts
      * Tietojen suojauksen periaatteet.
      ---

Sinne pihallesi paskoo muuten varikset, siilit ja kastemadotkin, joten kannattaako asiasta ottaa kauheasti stressiä?

• pasitoskiainen

Mitä helvetin rekisteriä siinä tarvii pitää jos kuvaat omaa pihaasi? Kamera kuvaamaan, mutta vain omaa tonttia ja kameravalvonnasta kertova kyltti! Siinä se.

"Sinne pihallesi paskoo muuten varikset, siilit ja kastemadotkin, joten kannattaako asiasta ottaa kauheasti stressiä?"

Voi naisen sukupuolielin sentään mitä juttua!

• Taaaaa

Minä, joka asun ihan Lohjan keskustassa kerrostalossa, minulla on kolme yli 30-kiloista löytökoiraa, eikä minulla ole ikinä vaikeuksia kerätä niiden ulosteita. Minuakin inhottaa koirien kakat, kyllähän niihin oma koirakin voi astua. Enkä käytä koiraa tarpeilla sisäpihalla. En myöskään anna urokseni pissiä rakennusten kulmille, olen sen kouluttanut niin ettei se edes yritä nostaa koipeaan niitä vasten. Mutta en kuitenkaan ole niin sydämetön ja tyhmä, että tuomitsisin koiria yhtään mistään, saati kaikkia koiranomistajia. Ne tietyt yksittäiset idiootit vaan pilaavat ryhmän kuin ryhmän maineen. 100 koiraa samalla suht pienellä alueella kakkii jokainen kerran päivässä, se tekee 36500 kikkaretta vuodessa. On erityisen inhottavaa, jos pitää potkia lunta päälle talvella, näkymätön miina..

• Kun nostat auton nopeuden yli 10 km/h niin paskakin irtoaa renkaista.

• paskaankyllästynyt

Eikä siinä vielä kaikki. Joskus ulkoiluttaja pussittaa koiran kikkareet ja heittää pussin tontilleni. Voi hyvä tavaton sentään.... En tiedä kuka tai ketkä tätä tekevät.

• einarieinarise

Taidat asua roskiksessa,tai olet muuten vain vaikea ihminen! Oletko käynyt peilin edessä? Yleensä vika löytyy sieltä. Vian tunnistaminen ja myöntäminen ovat vain suomalaiselle hurjan vaikeita, jopa mahdottomia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe