Asiallisia vastauksia ja mielipiteitä. Olen tapaillut erästä miestä (40 ) n. 4kk. (Itse 29). Olen hyvin ihastunut häneen, ja hän tuntuu olevan vielä ihastuneempi minuun. Seksi on pääosin ollut intohimoista ja meillä on hyvä tunneyhteys välillämme... Mies elellyt chihuahua -koiransa kanssa viettäen aika rauhallista sinkkuelämää. Vietämme usein aikaa hänen luonaan. Yksi asioista, joista hänessä kiinnostuin oli eläinrakkaus. Pidän itse eläimistä ja erit. koirista. Nyt minua on kuin ihmeen kaupalla alkanut ällöttämän nimen oman miehen suhde koiraansa ja nyt sitten inhoan jo koko koiraa kun näänkin sen räksyn chihun... (Yritän olla näyttämättä)
Mies on alkanut ällöttää, koska kimittää koiralle älyttömän korkealla ja kovalla äänellä ja lässyttää todella typerästi, että en meinaa sietää ääntä ollenkaan. Sillä lailla hysteerisen innostuneesti ja korkeammalta kuin naiset. Tappaa halut ainakin hetkeksi ja saa miettimään, onko miehellä kaikki kotona. Toinen asia kun istumme esimerkiksi kahdestaan pienellä sohvalla, se koira hyppii ja vilisee päällämme koko ajan - kävelee ylitse ja tunkee väliin ja mies kimittää ja läsyttää sille. Se on jotenkin niin hermoja särkevää ja häiritsevää, kun itse on keskustelemassa tai suutelemassa, niin joku keskeyttää ja mies heti kiinnittää huomionsa ja alkaa kimittää ja lässyttää. Kaiken ällötys on, kun ne vaihtavat kielareita! :O Olin mielessäni aivan, että hyi hitto... kuin en olisi tässä vieressä ollenkaan, ja nyt tuo aikoo suudella tai antaa suuseksiä minulle seuraavaksi... Siis ihan oikeasti, sanokaa nyt, että tuo ei ole ihan normaalia tai fiksua ainakaan. Se kimitys ja kielarien vaihto koiran kanssa, joka nuolee persettään ja haistelee paskakasoja.... ja sen jälkeen haluaa kielareita mun kanssa eikä olla tod. mikään vanha aviopari. Ylipäänsä se ajatus ja että mies edes kehtaa olettaa, että se on täysin ok, suorastaan ihanaa ja söpöää :o Meinasin pudota sohvalta kun miehestä oli vain hauskaa kun se ärsyttävä chihu tunki persettään hänen naamaansa vasten sohvalla kun makasimme vierekkäin, ja sitten kimitti sille takaisin! Siis niin ällöttävää ja sairasta katseltavaa ja kuunneltavaa :o Olin ihan, että "hei... siis... mutta..." En saanut sanaa suustani. Ja mun olisi pitänyt suudella taas häntä vähän ajan päästä kuin ei mitään. Siis mielestäni niin impesilliä ja hävettävää käytöstä! Noh juttu jatkuu. Ekoina kertoina kun menimme sänkyyn, mies nosti sen ärsyttävän pikkurakin sänkyyn, koska se alkaa muuten vitisemään ja raapimaan sängyn reunaa >:( Siis hyi helvetti! Ai että kiihottuisin kun meillä on eläin sängyssä, joka yritti vähän väliä nuolla jopa munkin paikkoja! Siis niin oksettavaa, ja mua ärsytti vielä enemmän, koska koin etten voi sanoa mitään kun mies ilmeestäni huolimatta piti sitä vain jotenkin söpönä ja "katsos, me ollaan niin söpöjä ja yhtä pataa ja lässytti". Siis hyi helvetti. Ja kerran kun yritin rentoutua silmät kiinni kun mies sormetti minua, niin sain senttiä ennen haarani kiinni kun havahuin siihen, että se hiiri yritti lipoa paikkojani. Siiten sanoin, että "hei pakko sanoa, että mun halut lähtee, jos seksiin liittyy jotenkin lapsia tai eläimiä, että mua vain häiritsee tällainen eikä ole musta normaalia". Mies loukkaantui ja heti ikäänkuin turvautuu siihen typerään chihuun ja alkaa lässyttää sille "no voi... katsos Liisa ei tykkään kun sä meet vähän lipomaan.. niin tui tui" eikä vastaa mulle siihen asiaan kuitenkaan. Aloin sitten tahalleen säpsähtämään aina jos koira hipaisikin mua seksin aikana, niin tajusi, etten todellakaan aio keskittyä näihin puuhiin. Nyt koira on saanut pysyä lattialla, mutta saa vinkua ja raapia siinä sängyn laidalla... Loukkaantui myös syvästi kun sanoin, etten pidä siitä, että nuolee koiransa kanssa ja antaa koiransa nuolla sormiaan jatkuvasti, jotka sitten työntää tunnin päästä minuun...Alkoi taas sama lässytys ikään kuin sen koiran välityksellä, että "niin katsos Liisa ei tykkää susta niin paljon... niin.. mutta iskä rakastaa sua kyllä, hihih". Siis niin raivostuttavaa 40 mieheltä >:O Mulle tulee siis loukattu olo,että edes olettaa olevan ok, ja lisäks pistää miettimään, onko itellään ihan palikat kasassa ja kolmanneks että siitä huolimatta, että vihjaan hyvin selkästi tai sanon jopa suoraan, ei ota viestiä vakavasti tai loukkaantuu. Olen harkinnut lopettaa suhteen tämän vuoksi.... Siis sen ärsyttävän rotan, joka myös yritti näykkästä minua pariin otteeseen sohvalla. Siihen mies taas ikäänkuin otettuna koiran käytöksestä "heei äläs rakas... katsos Liisakin istuu meidän kanssa täällä", ja heti silittämään. Kysyin suoraa, että miksi palkitset käytöksen heti, että näitkö että se näykkäisi mua selkeästi ja vain lässytät takaisin. Omat koirani eivät koskaan moista tekisi, ja jos tekisi, kieltäisin ehdottoman napakasi ja selkeällä äänellä, ja laskisin pois sohvalta välittömästi. En jaksa tällaista ällösirkusta. Eli toisin sanoen, puutunko miehen ja koiran symbioosiin vai lähdenkö hissukseen, koska niin sairasta??
Miehen koira ja asenne ällöttää...mielipiteitä?
22
1048
Vastaukset
- Jovainasd
Itse lähtisin pois, Jotenkin ajattelen sen niin että jos toinen ällöttää niin ehkä se ei oo se oikea, sillon viellä kun on ne pinkit lasit päässä niin tuntuu ettei nää mtn virheitä toisessa ja ei anna pienien asioiden vaikuttaa. mutta tuon on jo TODELLA ällöttävää jos mies puhuu koiralleen noin, tulisi itsellekkin olo että onko tolla nyt kaikki kotona. Mutta jos välität miehestä, niin puhu asiasta ja päätä sitten vieläkö haluat lähteä! :) voi olla että pieni keskustelu avaa asiaa viellä enemmän ja ei tunnu niin pahalta lähteä.
- VälitPoikkikoAp
Kiitos, helpottavaa, jos jonkun muunkin mielestä käytös kuulostaa ällöttävältä. Ja joo, on totta, että parempi kai lähteä, jos jo ällöttää, kun tuo tuntuu vielä olevan jotenkin niin intiimi ja hlö.koht. asia miehelle, että siihen on vaikea jotenkin puuttua. Suhtautuu niin lapsellisesti asiaan, että sekin jo ällöttää. Toinen ei olse selvästikään yhtään samalla aaltopituudella tuossa asiassa, että osaisi edes esim. kysyä, onko tollanen ok... Ja mulle kun se vielä ei tod. ole ok, niin kuilu tuntuu liian isolta...
- NäinMeillä
Todelliset koiraihmiset ovat ihan oma "rotunsa". Heitä joko jaksaa tai sitten ei. Itse en jaksa vaikka koirista pidänkin ja minulla on myös omia koiria ollut. Pelkästään koiran ympärillä pyörivä elämä on kyllä sen verran kummallista että siihen mukaan menevän pitää itsekin olla samalla tavalla hurhatanut tai siitä ei tule mitään.
- NäinMeillä
Edelliseen vielä lisäyksenä että yhdessä suhteessa laitoin vielä koiran normaaliin kuriin koska se ei totellut ollenkaan. En siis tietysti millään alistamisella vaan normaaleilla koiran koulutuksen menetelmillä joissa ihminen on isäntä ja koira alempana. Koiran emäntä ihmettele että miten hänen koiransa äkkiä sekä tottelee minua että pitää minusta kauheasti. Hän oli kuvitellut että joko koiraa komennetaan tai sitten rakastetaan.
No ei se meidän suhde kauaa kestänyt kun oli niin erilainen asenne kaikkeen mutta tuo koiran koulutus ehkä kertoi sen oleellisen... - VälitPoikkikoAP
Joo, tuntuu tämä olevan kyllä ihan oma lukunsa. Minusta on hyvä, että laitoit aik. suhteessa koiran kuriin, ja näytit, että koiralle, kuten lapsellekin, voi laittaa rajoja ja silti rakastaa. Mutta voin kuvitella, että naisen kanssa, joka ei alun alkaen tällaista ole ymmärtänyt, ei ehkä muillakaan osa-alueilla ole niin helppo synkata.
Mua jopa loukkaa miehen säälittävän mustavalkonen ja lapsellinen asenne mua kohtaan, jos heidän (siis hänen ja sen typerän chihun) suhdetta kyseenalaistaa. Ottaa heti asenteen, että "sinä et taida tykätä fifistä, nyyh!" tai "et taidakaan pitää eläimistä oikeasti paljon". }:O Siis Aaargh! Ottaa heti henkilökohtaisesti ja ihan kuin minä olisin suurin piirtein joku eläinten vihaaja, jos en siedä eläimiä seksissä (on sängyssä, seksin aikana, antaa nuolla eritteitään sormista, tunkea persettä naamaansa) vaan vaadin myös kunnioitusta minua kohtaan (=normaaleja käytöstapoja ja rajoja koiralle).
Tästä kouluttamisesta näytin myös pari ahaa -elämystä miehelle. Talutin sitä typerää chihua (miehellä kädet täynnä tavaraa) autosta rappukäytävään. Oli portaiden vuoro enkä edes katsonut koko räksyä tai havahtunut että portaissa nyt olisi jotain kummallista. Kävelimme ne ihan normaalisti ylös, kunnes mies alko kimittää sillä ällöllä äänellä siellä portaiden päässä "oooh, fifi pääsi portaat ylös, ei voi olla totta, ei se suostu kävelemään niitä, oooo hyvä fifi.". Hyi helevtti pääni meinasi haljeta siitä kimeästä äänestä ja vielä enemmän tosta asenteesta. Sanoin vain takaisin "no tottakai se tuli. Kai se nyt osaa portaat kulkea, eikä edes ollut ongelmaa". Eli tässäkin asiassa "pikku isukki" on ollut ihan pissat housuissa, päsäeekö fifi portaat ylös ja ruvennut kimittämään ja nostelemaan syliin. Sitten sai melkein raivarin kun sanoin, että vaikea uskoa että ei ole aikaisemmin suostunut kun ei mitään ongelmaa. Alko korottaa ääntään vihaisesti ja intti ja hoki että ei ole suostunut! Voi jestas kun ukko ei pärjää yhden rotan kanssa.. Vika on hyvin usein siellä hihnan toisessa päässä.
Samaten opetin yhden illan aikana sille räksylle istu ja maahan -käskyt ja sillä oli jopa hauskaa kun sai jotain aivopähkinöitä ja naksuja palkaksi. Vedin myös rajat siihen, että MUN käsiä tai naamaa ei nuolla, enkä myöskään suutele miestä, jos vaihtaa eritteitä koiran kanssa Ja mies taas ihan idioottina...
Seuraavana päivänä jokin näin typerä ja naiivi mietelausepostaus FB-sivuilla, että ihmiset, jotka OIKEASTI rakastavat koiriaan niin sitä ja tätä ja pussailevat koiransa kanssa. Kyllä saa tyhmä ja törkeä muita eläinrakkaita ihmisiä kohtaan olla, jos tuo eritteiden vaihto on jokin mittari.
- 61ss
Huh huh! Itsekin olen koiraihminen, melkein kaikki vapaa aika menee koirajutuissa esim. Näyttelyt, tottelevaisuusharkat, turkin laitto jne ja olen saanut valitusta kun mun koko elämä menee koiran kanssa. Mutta en kyllä todellakaan suvaitsesi noin ällöö käytöstä. Joku raja! Ajatteleeko mies että rakas pikku fifi saattaa saada hänestä jonkun pahan pöpön pusutellessa? Huomaako hän että se on koira eikä mikään lelu?? Onneksi suhteenne ei ole kestänyt vielä niin pitkään että olisi vaikea lähteä pois. Kannattaa käydä järkevä keskustelu ja todeta myös miehelle että tuskin moni nainen tuota lystiä kattos. Mikä suhteessa voi toimia jos kaikki menee pilalle ällötyksen takia..
Omituinen fantasia sinulla.
- öllölölö
Niin eli fantasia-tasolla toi kuulostaa tosi kiihottavalta, että koira nuolisi pimperoa miehen sormettaessa.. Koirathan tunnetusti tykkäävät pimpan mausta ja aromeista... Mutta tosielämässä tuo tosiaan kuulostaa melko ällöltä.. Ehkä pikkulipaisut sieltä pimperosta voi sallia, mutta ei kyllä mitään muuta... Ja väkisinkin tulee mieleen, että mitähän se äijä mahtaa yksin ollessaan puuhata sen koiran kanssa, kun kerran koira on noin kiinnostunut puuhistanne... Eli aika pimeeltä kuulostaa...
- etootosissas
Kuulostaa että hellustelet homon kanssa! :D Ei kai kukaan heterojätkä hommaa itelleen chihua ja piipitä sille tolleen :D ja jos se sua noin kauheesti nyppii, niin nosta kytkintä ja lähe veke siitä "suhteesta".
- chihuperhe
Heh! Meillä koko perhe lepertelee ja puhuu chihu-kieltä. Koira nukkuu välissämme ja alkuun ei oikein hyväksynyt petipuuhiamme. Nykyään on ihan rauhallinen niiden aikaan, mutta jälkeenpäin haluaa huomiota. Chihuahuat ovat hyvin seurallisia, joten niistä saa hyvän kaverin. Muihin koiriin niitä on vaikea edes verrata. Itsellänikin on ollut muitakin rotuja, mutta uskon jatkossakin valitsevani chihun.
Luulenpa, että sinun kannattaa jättää tuo pariskunta rauhaan. Itse en ainakaan alkaisi noin suhteen alkuvaiheessa mitään ehtoja sanelemaan. Ja toisaalta sinua tuntuu koira kovasti haittaavan, niin varmasti helpompaa on löytää uusi mies. Jos nyt esittäisit jotain vaatimuksia, niin mies varmasti palaisi niihin aina riidellessä tms. - APVälitPoikkiko
Joo, kiitos asiallisille vastaajille. Viime seksisessio keskeytyikin luontevasti kun sanoin, etten noille lakanoille mene makaamaan (Oli aiva täynnä karvoja siis, tyynyä myöden, oisin saanut hengen ahdistuksen pelkästään). Hyi helvetti... Olemme tapailleet enää harvoin, ja seksi on töksähtänyt näiden juttujen takia nyt niin monesti, että en jaksa enää yrittää. Kavereina saatamme pysyä...
- APVälitPoikkiko
Joo, ja itseasiaassa tuo homojuttukin on jopa käynyt mielessäni, ja itse puhui, että hänestä on joskus kyseisiä huhuja liikkunut... Noh, tiedä sitten. Mutta asia ei enää vaivaa. Joka tapauksessa oli niin allöjä tapoja, ja lapsellinen asenne koko asiaan, että on vain hyvä, että välimme ovat viilenneet satunnaiselle lounasseuratasolle.
- hyiyli10v
varakas ukko ?
- miesvm_1967x
Teit ihan oikean päätöksen, tuo oli jo todella epähygieeninen ällö tarina. Voiko tommosia miehiä olla olemassakaan.. no ehkä se on mahdollista? Meillä koiralla ei ole asiaa edes makuuhuoneeseen sängystä puhumattakaan. Ja jos alkaa jotain rutisemaan seksin aikana tai tulee liian liki niin päätyy nopeasti kellariin tai ulos huilaamaan.
- LähtisinKävelee
Uhhh, tosi oksettavaa. Monet miettii ettei oita pikkukoiria tarvi kouluttaa kun on melkein kuin jotain lelukoiria, mutta koiria ne on, ja koirina niitä täytyy kohdella. Ja noi pikkukoirat yeensä on tosi ärsyttäviä sen takia kun niitä ei viittitä kouluttaa...vaan päästetään sänkyyn, lässytetään, huomioidaan huonosta käytöksesta jne. Sit niistä tulee tollasia vinkuvia, huomionhakusia terroristeja. Hyi helvetti, Ja tuskin se vinkuva koirakaan kovin onnellinen on... ja ihan omistajan ansiota.
- LähtisinKävelee
Ja siis puhumattakaan noista nuolemisyrityksistä yms. hyi saatana
Olisi parasta poistua takavasemmalle.
Tyyppi on omaksunut roolin, jolla puhuttelee ja kohtelee lemmikkiään, et voi sille mitään, eikä puhumisesta ole mitään apua.
Pidemmän päälle tulet ärsyyntymään entistä enemmän, ja jossain vaiheessa mittasi tulee täyteen.- 8778778898798790
Näitä ihmisiä on niin miehissä kuin naisissakin joille se oman lemmikin kanssa leikkiminen ja hoivaaminen on mennyt vähän liiankin "yli".
Älä edes kuvittele että voisit mennä kumppanisi ja hänen lemmikkisi "väliin" ja käskeä häntä joko muuttumaan tai valitsemaan joko sinun tai lemmikkinsä väliltä. Sinä jäät aina kakkoseksi. Parempi vain suosiolla joko lähteä suhteesta tai sitten opetella elämään sen kumppanin ja hänen lemmikkinsä kanssa.
Se on ihan sama onko kyseessä koira, harrastus vai jeesus, joillekin ne muut asiat ovat aina elämässä ykkösiä ja parisuhteet sun muut tulevat vasta sitten niiden jälkeen. Jos et itse ole samanlainen "priorisoija" niin ei suhteenne tule muuttumaan, ellet sitten itse kykene muuttumaan. - Hauhaub
Yök.. Lähe pois. Sehän on ilmiselvästi eläimiinsekaantuja ehkä ku seksin aikanaki koira mukana.. Sinänsä koiralle lässytys ok, muttei sen kans kyl nuolemis-suutelu-perseenhinkkausjutut kuulu... Eti terveempi ukko
- vnbnkpop90
oletko antanut sille pyllyä, käyttääkö se liukkaria vai kostuttaako se kullinsa koiran nuolemalla
kiinnostaisi tietää kun aloittelen suhdetta naisen kanssa jolla on iso uros susikoira ja se haistelee aika usein sen tytön haaroja ja se työntelee sitä pois koko ajan eli antaakohan se takaapäin omalle koiralleen, eli ei taida minunmuna tuntua sen tavarassa ollenkaan - Eläimiinsekaantuja
Miksi harrastit seksiä tuon ällö miehen kanssa ?. Sinulla on huono maku miesten suhteen.
- kaikenlaista
Aikoinaan naisystävän koirat saivat nukkua mamin kanssa, mutta kun tuli seksin aika siirsin piskit 'hellästi' lattialle jalalla. Eipä siitä mitään taivaat räjäyttävää sessiota tullut, kun sai emäntää hoitaessa välillä tökkästä turriasia sängystä. Ihan 8 kuitenkin.
Aamuyön nukuinkin sitten olohuoneen sohvalla.
Suhde ei jatkunut... Mutta olemme ystäviä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773611
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302374Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842043Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191580- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271423Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085