Auttaako maitohappobakteerit vauvan vatsan väänteisiin? Miten pian?
Sylissä mahallaan olo onneksi helpottaa oloa myös.
Lähinnä mietin koska tänään aloitettiin yhdistelmä d vitamiiniä ja maitohappobakteerit.
2 viikkoa vanha vauva & Vatsanväänteet
2
85
Vastaukset
- mmmnn
Mikäli ilmaa masussa niin cuplaton. Maitohappobakteerit tasapainoittavat vatsan toimintaa. Vatsalla pito auttaa ja sylissä ainakin meillä pysty asento helpotti. Kunhan ei vatsalleen jätä ilman vahtimista. Meille ei ollut hyötyä lääkkeistä ja tuntui välillä kuin olisivat tilannetta pahentanut. Kyseessä siis koliikki lapsi, mutta tavan vatsa vaivoihin nuo voivat auttaa. Myös vauvan vatsan hieronta auttaa ilmaa ulos.
- Hyvätluomubakteerit
En lähtisi vauvan ruuansulatuselimistön bakteerikantaa vielä tuossa vaiheessa sorkkimaan maitohappobakteereilla, koska tutkimuksissa on epäilty mm. autismin aiheutuvan "vääränlaisista" bakteereista suolistossa. Kohoasento ja Cuplaton ovat minunkin neuvojani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354400Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092184- 641518
- 561267
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1321096Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49866Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31793Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k8788Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39775