http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427444068093.html
Ei näytä tuo soppatarjotin ruokahaluja herättävältä! Ja 7,40 euroa moisesta koranoksennuksesta opn jo enemmän kuin liikaa !
Late Lapista. SSSS Ry!
TAPETAANKO VANHUKSEMME NÄLKÄÄN ?
9
<50
Vastaukset 9
- 64208632751
Monilla vanhuksilla on omaisuutta ja/tai pankissa rahaa.Siitä rahat yksityisiin palveluihin, joissa on maittavat ateriat. Vanha ihminen ei tarvi omaisuutta, eivätkä omaiset perintöveroja.
Oletteko ajatelleet, että sensijaan maahanmuuttajilla ei ole yhtään rahaa tänne tullessaan. Laitetaan siksi mielummin heidän asiansa etusijalle.Näinhän tätä taakkaa pitää jakaa ihan käytännön arkipäivän asioiden tasolla!Oletko itse jo ajatellut, miten järjestät elämäsi vanhana? Tätä kysellään jo TV:ssäkin. Ilmaisten aterioiden aika on ohi.Kerropas myös mikä helevetin velvollisuus meillä Suomalaisilla? on elättää ja hyysätä jokainen maahamme tunkeutuva siipiveikko ja lyyli??
Velvollisuutemme on ainoastaan hoivata omat vanhuksemme, lapsemme ja heikompiosaiset, mutta Suomella ei ole varaa leikkiä koko maailman sosiaalitoimistoa !
Late Lapista. SSSS Ry!- olethan.lapin.Somali
Late_Lapista1 kirjoitti:
Kerropas myös mikä helevetin velvollisuus meillä Suomalaisilla? on elättää ja hyysätä jokainen maahamme tunkeutuva siipiveikko ja lyyli??
Velvollisuutemme on ainoastaan hoivata omat vanhuksemme, lapsemme ja heikompiosaiset, mutta Suomella ei ole varaa leikkiä koko maailman sosiaalitoimistoa !
Late Lapista. SSSS Ry!Sinähän se yhteiskunnan elätti olet, ei luulisi olevan varaa huudella.
- kunnonruokaa
Täyttä asiaa Latelta, kuinka moni meistä tyytyisi moiseen, enkä ymmärrä
miten tuo annos voi maksaa noin paljon,
kuljetuskustannukset pois ja vanhukset palveluasuntoihin,
ja ne jotka tarvitsee kokoaikaista huolenpitoa laitoksiin, oma huone
muodostuu sielläkin kodiksi,
seinät ei ole tärkeitä, oikea hoiva on.
Kuinka moni lääkäri muuten pitää tuota riittävänä ravintona,
varsinkin kun se taitaa jäädä syömättä?- Keittolounas
Tuo ruoka jaetaan täälä päin kerran viikossa.elikä kuljetus on liki ilmainen yhtä ateriaa kohti ? ja kaikki eivät halua asua missään palveluasunoissa kun pärjäävät kotonakin,tarvitaisi tosi monta kommuunia että ne kaikki mahtuis,maksais satoja miljoonia ainakin ?
- Nakit-Ja-Muusi
Ihan maukkaita aterioita.olen maistanut varsinkin jälkiruoka,eikä vanhus ole mikään hevonen ? miehiä kyllä näkee isoine vatsoineen ! mutta niilä on tulehedus kehossa ? meinaat sitten provosoida maahanmuutajista !
- epäinhimmillistä
Vanhukset tarvitsee monta pientä ateriaa päivässä, niinkuin mekin
yx keitto ja kiisseli ei riitä.
http://ipu.fi/?s=vanhusten hoito
Lääninhallitusten tekemien selvitysten mukaan vanhustenhoidossa on paljon puutteita. Kaikissa selvityksissä arvioidaan mm., ettei hoitajilla ole missään riittävästi aikaa vanhuksille. Peruspalveluministeri on tiedoista järkyttynyt. Uutinen vuodelta 2006: ”Vanhusten hoitotilanne Suomessa on surkea” (YLE, Julkaistu 31.03.2006, klo 18.07) ”Vanhusten hoitotilanne Suomessa on katastrofaalinen, sanoo lääketieteen professori Sirkka-Liisa Kivelä. Vanhustenhoidosta raporttia sosiaali- ja terveysministeriölle parhaillaan valmisteleva Kivelä sanoi […]
Voi perkele, maistakaa sitä paskaa, ennen kuin kehutte! Ensin hoidetaan oman maan lapset, vanhukset ja sairaat. Jokainen voi itse lahjoittaa hyväntekeväisyyteen ulkomaille niin paljon kun sielu sietää. Ei tarvitse määkiä, että koko Suomen kansan on pakko hyyssätä kaiken maailman sakkia. - Ottakaa saatana vaikka noita kummilapsia, joille lähetätte pienen summan joka kuukausi järjestön kautta.
- Ei-Yksin-Keitto
Ei se mitään Ala carte olekaan mutta ihan syötävää,varsinkin jos on nälkä ? ja täytyy sitä leipää sun muuta lisuketta olla päivän mittaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459