kondomi jäi sisään

...

Kondomi jäi yhdynnässä sisääni, tuleeko se sieltä omia aikojaan ulos vai pitääkö yrittää itse ronkkia ulos? Hieman huolestuttaa...

11

10953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ope.

Tai vaihtoehtoisesti kuokkaa

• kipzoke

koeta pieraista voimakkaasti, se tuntuu tuolla tukholmanpuolessa toimivan..heee..

• tietoo on

Pistä pingispallo suuhun ja juo 12 litraa olutta.Huomen illalla se putkahtaa revasta pieni kumihattu päässä iloisesti vilkuttaen.Voit vielä nauttia sisällön vaikka kolan kera tai hoitaa seuraavalle kerralle kundin jolla pysyy kumi ja vauhti päällä loppuun asti

• ...

no en uskonutkaan että täältä asiallisia vastauksia voisi saada. Mutta kiva, että viestini sai mielikuvituksenne liikkeelle :)

• luoteis.pasaati
        ... kirjoitti:

no en uskonutkaan että täältä asiallisia vastauksia voisi saada. Mutta kiva, että viestini sai mielikuvituksenne liikkeelle :)

...
        Jaksat vaan trollata naisena. Taidanpa käsittää. Testiscanser-syöpäsi on vienyt sinulta viimeisetkin miehuuden rippeet.

• käynyt myös noin

Hei
      itsellä on myös kerran käynyt noin ja paniikki oli alussa kyllä kova. Mutta yksinkertaisesta laitoin sormen sisään niin pitkälle kuin yletin ja sain sen pois..eli ollut jäänyt ihan minnekään perälle. Huh...ja ei kun muuta apteekin kautta sitten aamusella.

• ...

Kiitos sulle! Täytyy yrittää itse se tonkia pois. Oon kyllä kokeillut muutaman kerran, mutta en tunne sormella siellä mitään vierasta. Elän toivossa et se laskeutuu ja yllän sen sitte ottaan.

Tästä lähtien en kyllä enää harrasta seksiä kondomia käyttäen. Ironisinta tässä on se, että minulle kondomin käyttö oli ensimmäinen kerta! Aina ennen oon luottanut pelkkiin e-pillereihin. Tuntuu ihan uskomattomalta... Kondomin kun pitäis olla todella luotettava, joopa joo.

• käynyt myös noin..
        ... kirjoitti:

Kiitos sulle! Täytyy yrittää itse se tonkia pois. Oon kyllä kokeillut muutaman kerran, mutta en tunne sormella siellä mitään vierasta. Elän toivossa et se laskeutuu ja yllän sen sitte ottaan.

Tästä lähtien en kyllä enää harrasta seksiä kondomia käyttäen. Ironisinta tässä on se, että minulle kondomin käyttö oli ensimmäinen kerta! Aina ennen oon luottanut pelkkiin e-pillereihin. Tuntuu ihan uskomattomalta... Kondomin kun pitäis olla todella luotettava, joopa joo.

Hei jälleen!

en tiedä kuinka monta päivää on viisasta pitää kortsua sisällään, mutta sinuna jo tänään/huomenissa pirauttaisin oman kuntasi terveyskeskuksen sukupuolitautioen poliklinikalle ja kysyisin mitä kannattaisi tehdä. Ainakin asuinpaikassani heillä vastaanotto 3krt/vkossa - ja siellä samalla lääkäri voi sen pois ottaa, kantsii samalla ottaa varmaan testitkin. Ja se on ilmainen käynti...

Noin kävi muuten minullakin ekan kerran pillereiden lopettamisen jälkeen:)
        nim. todellinen kohtalotoveri

• kortsufani
        ... kirjoitti:

En halua olla epäkohtelias tai pilkata tai mitään, mutta vika oli kyllä enemmän sinussa kuin kondomissa, jos se pääsi sisälle jäämään. Tapauksessasi kyse lienee tottumuksen puutteesta. Etkö tiennyt että aina välillä pitää tsekata että onhan kondomi vielä paikoillaan? Jos oikein kunnolla jätkä jyystää niin äkkiäkös se pääsee pois valumaan, jos molemmat osapuolet ovat todella kosteita eikä jätkän penis kovin paksu.

Toinen tilanne, missä kortsu voi päästä irti ja jäädä sisälle, on laukeamisen jälkeen. Laukeamisen jälkeen kun vetää peniksen ulos emättimestä, täytyy kortsun yläreunasta pitää kiinni. Äkkiäkös se muuten pääsee valahtamaan pois lerpahtaneen (="kutistuneen") vehkeen päältä.

Ystävällisin terveisin nimim. ei koskaan ilman kortsua sekstaillut ja jolla ei koskaan ole kortsu päässyt lipsahtamaan/jäämään emättimeen.

• nasu

Heip.
      Ensinnäkii. kortsu ei oo voinu mennä sun sisäää asti, joten sieltä se emättimestä kaivelemalla lähtee.
      Toisekski, kannatttaa ihan ite kaivaa pois se mahollisimman äkkiä ja jos ehkäsy pettää ni raskaudenvaara on suuri!

• Kondomgirl

Kyl joka tyttö saa kortongin kaivettua sormin holesta...tai poikakaveri sit jossei itse saa. Ei kannata pitää holessa muhimassa,voi saada vaikka jonkin tulehduksen pidemmän päälle..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      90
      7286
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3851
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3460
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2582
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      2518
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2393
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2309
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2209
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      19
      1943
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1902
    Aihe