Hei nainen jäkestä. Voisin nuolla ja naida, eritavoilla nautiskella, kuljettaa sinut taivaisiin. Pitää sielä, pitkittää nauttia ja tuottaa nautintoa. Voisin täyttää sinun fantasiaa, tuottaa sinulle mielihyvää, saattaa sinut taivaisiin... ota yhteyttä [email protected] suuseksi on nautinto
nautinnosta nauttimaan
8
<50
Vastaukset
Olen vieläkin vapaapäivällä...
- huvitus
Heippa,olen myös jäkestä.Nuolemista vailla oleva 55 nainen.Löytyykö tavallista miestä näihin hommiin ja vähän muuhunkin. Odottavalla kannalla. Olethan vapaa?
- kielimies54
Jäken nainen täällä himokas kielimies joka nuolee sut kunnolla joka paikasta,,jokainen reikä saa tuta kieleni ihanuuden.
- Kostea67
Haluan laueta suutasi vasten…pilluni rakastaa (varsinkin partaista) suuta. Odotan märkänä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510392
- 816933
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445074- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724336Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161932