ei ole yhtään ateistia"on tuttu sanonta minulle näiltä palstoilta. Eräs mielenterveyshoitajaksi itseään tituuleeraava nimmari jtp on profetoinut minua että minulla on edessä vain kauhea kuoleman odotus ja kuolema.
Sallikaa mun olla hieman sarkastinen... että olipas terapeuttista.
Helvetti on sitä kun tietää kuolevansa ihan kohta, ja se on kaikilla edessä.
Putoava lentokone ja ateistit... kyllä se on niin että putoavassa lentokoneessa kaikki on ateisteja eikä suinkaan uskovia.
Kerran luin palstoilta kuinka eräs saattohoitotyötä tekevä ihminen sanoi ettei ihmistä kuoleman kynnyksellä kiinnosta jumala lainkaan.
Teistäkin jokaisella on paskat housussa kun lääkäri sanoo että kuolet. Ja sitten sinulla o nse kuoleman odotus.
Kenenkään teidän usko ei tule kestämään.
Nimmari jtp:"Putoavassa lentokoneessa
1
72
Vastaukset 1
Jyrkästi samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568