Mikä on sukupuolesi ja ajeletko tai siistitkö...
1) ...parran?
2) ...rintakarvat?
3) ...kainalokarvat?
4) ...alapään karvat?
5) ...persekarvat?
6) ...säärikarvat?
Omat vastaukset:
Mies
- Ajan parran
- Ajan rintakarvat
- Siistin / lyhennän kainalokarvat
- Siistin / lyhennän alapään karvat
- Ajan persekarvat
- En aja säärikarvoja
Mitkä karvat ajelet?
48
387
Vastaukset
- peitsitanassa
Kaikki muut, paitsi persekarvat ja säärikarvat, olenhan naiset huomioonottava valkoritari
- haaveenayb
En aja mitään karvoja vaan toivon että saan niitä lisää.
- ööööööööööööööööööööö
haaveenayb kirjoitti:
En aja mitään karvoja vaan toivon että saan niitä lisää.
Mikä se yb on?
- selvennys
ööööööööööööööööööööö kirjoitti:
Mikä se yb on?
Yb tarkoittaa seuraavia:
joktobarni, tunnus yb, pinta-alan yksikkö
jottabarni, tunnus Yb, pinta-alan yksikkö
Yb, kylä Komin tasavallassa
ytterbium, kemiallinen merkki Yb, alkuaine.
- Ahei
Kainalo-, alapää-, pers- ja säärikarvat. Löysin tosin yksi päivä kaulastani 1-2cm karvan jonka nyppäsin pois. Niin ja olen nainen.
- höpölöpö
Ei naisilla ole perskarvoja :/ eihän?
- anteeksnytvaan
on roikkuu pitkät karvat perseen sisälmyksistä
- äläviitsihei
höpölöpö kirjoitti:
Ei naisilla ole perskarvoja :/ eihän?
Ihmisiä naisetkin ovat joten kyllä on. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän, jos joku väittää ettei perskarvoja ole, niin valehtelee. Menee samaan kategoriaan että naiset myös pierevät ja käyvät kakalla säännöllisesti. Kannattaa tutustua ihmisen anatomiaan ja ymmärtää että naiset ovat vain ihmisiä.
- ätmi--
homomaista se on miehen ajella muuta kun parta
- kun.et.tajua
Tämän takia olet ätmi
- ÄläKitise
Chuck Norris myös ätmi?
Nenä, parta, alapää (varsi ja pallit), ja pers ja hiuksia siistin.
- abuwaa
Hieman asiaan liittyen: onko normaalia, että yksittäisiä karvoja saattaa kasvaa esinahassa terskan korkeudella?
- yritänauttaa
Ja ei kun lääkäriin tai eläintarhaan
- varsikarva
yritänauttaa kirjoitti:
Ja ei kun lääkäriin tai eläintarhaan
En tiennytkään, että itsetyydytyksestä kasvaa karvoja kämmenien lisäksi myös varteen.
- mikätässäonpointtina
Olen nainen ja en oo koskaan ymmärtänyt et miks jotkut ihmiset haluaa ajella karvansa pois. Sitäpaitsi se kasvaa aina takas joten sen tarkotus on olla siinä ja PYSYÄ siinä
- kakkossmiess
Siksi, kun karvoihin tarttuu haju (kainalo ja pers) ne tuntuu ikäviltä suussa (alapää) ja ovat pitkiksi kasvaessaan epäesteettisen näköisiä (nenä, parta, hiukset)
- hhhhkl
Naisen logiikkaa ;D Jos en ajaisi hiuksia ja partaa miltä näyttäisinparin kuukauden kuluttua?
- peseydyihminen
kakkossmiess kirjoitti:
Siksi, kun karvoihin tarttuu haju (kainalo ja pers) ne tuntuu ikäviltä suussa (alapää) ja ovat pitkiksi kasvaessaan epäesteettisen näköisiä (nenä, parta, hiukset)
Siksi kannatta käydä pesulla ja käyttää omille alueilleen tarkoitettua pesuainetta.
- PosliiniPerse
peseydyihminen kirjoitti:
Siksi kannatta käydä pesulla ja käyttää omille alueilleen tarkoitettua pesuainetta.
Ei sitä jokaisen paskomiskerran jälkeen viitsi suihkuun mennä, eikä se edes olisi mahdollistakaan esim. julkisilla paikoilla. Itse en ainakaan halua kuulua siihen kerhoon, jossa penkiltä noustessaan vieressä istuvat saavat haistaa paskankäryä, kun penkki "tuoksahtaa" perseeltä, jonka karvoihin on pyyhkiessä vain levitetty paskat. Mutta ilmeisesti kukin tyylillään.
- ätmel
Miehenä ajan vain parran. Jos rintakarvoja lähtisi ajelemaan, saisi ajella myös masukarvat.
- Eijaksataihuvita
Nainen ja tällä hetkellä en ajele mitään muuta kuin kainalokarvat. Käsi ja jalkakarvat on niin mitättömät, että en edes viitsi ja intiimikarvoitusta kukaan ei tule näkemään, joten samapa tolla ajelematta.
- kilttiatm
Partaa ajan 2 päivän välein, kainalo karvoja ajelen kerran kuussa, munan karvat ajan 2 viikon välein.
- siismitäh
mmix?
- angry_bird_
Olen nainen ja leikkelen viiksi-, parta- ja rintakarvani. Muita en jaksa.
- DarkFear_ei.kirj
Ajelen persekarvat Yusufua varten ja siirrän ne päälaelleni joka kuukausi.
- dfdbbfddbfdbf
Parran ajan joka aamu, suihkussa käydessä siistin vähän pahinta rintakarvoitustani (se on todella tuuhea ja musta jos en sitä yhtään ajele) ja ajan kainolakarvat kokonaan pois. Kainalokarvat ajan sen takia pois koska olen erittäin kova hikoilemaan ja olen huomannut että jos kainalot ovat ajeltuna niin hikoilen vähemmän eikä deodorantti petä niin helposti.
Kesäisin ajelen myös perskarvani, sillä harrastan pyöräilyä ja ne nyt vain tuntuvat ikäviltä kun perse on penkissä hangattavana märkänä pitkänkin aikaa. Alapään ja selän karvoja siistin aina joskus, suhteessa ollessa naisen mielen mukaan, sinkkuna ollessa ehkä kerran pari kuussa baariin toiveikkaana mennessä pahimmat siistin pois, mutta ikinä en ole kaikkea pois ajanut. Sääriäni en ole myöskään ikinä ajallut.Jännä juttu kyllä nuo pyöräilijöiden erilaiset kokemukset karvojen ajelusta. Itselläni pyöräily on aika pitkälti se syy jonka takia en voi kuvitellakaan ajelevani alapään karvoja pois, sillä paikathan hinkkautuisivat ihan pilalle jos ei olisi karvoja kitkaa vähentämässä.
maantiepyöräilijäthän muuten yleensä ajavat säärikarvansa koska ne muka aiheuttavat ilmanvastusta. Aika härön näköisiä minusta kyllä ne pyöräilijämiesten ajellut kintut.- komiauros
Annan kaiken rehottaa ja näkisittepä minut pyöräilemässä ilman satulaa
- jopa5cmkarvat
stellaria81 kirjoitti:
Jännä juttu kyllä nuo pyöräilijöiden erilaiset kokemukset karvojen ajelusta. Itselläni pyöräily on aika pitkälti se syy jonka takia en voi kuvitellakaan ajelevani alapään karvoja pois, sillä paikathan hinkkautuisivat ihan pilalle jos ei olisi karvoja kitkaa vähentämässä.
maantiepyöräilijäthän muuten yleensä ajavat säärikarvansa koska ne muka aiheuttavat ilmanvastusta. Aika härön näköisiä minusta kyllä ne pyöräilijämiesten ajellut kintut.voin sen verran paljastaa stellarialle meidän karvaisten miesten salaisuuksista että joillakin miellä ne perskarvat kasvavat todella pitkiksi ja tuuheiksi, joten ne on pakko ajaa pois pyöräillessä tai joillakin on ihan hygieniasyistäkin
- kasikasikasi
Olen nainen. Ajan kainalo- ja säärikarvat, bikinrajat samoin. Lyhentelen alapään karvoja ja perskarvat jätän kokonaan rauhaan.
Nainen
3. - 6.- NyymiAnon
Mies 30 .
Alapäässä pidän karvoituksen inhimillisissä mitoissa, ettei tarvitse vouokrata mitään pensasleikkuria välillä.
Parta saa kasvaa niin kuin haluaa ja viikset trimmaan koneeella aina kun alkavat sisältää enemmän juustoa kuin minä pizzan syönnin jälkeen.
Hiukset kerran kuukaudessa suunnillen niin lyhyeksi kuin vain koneella lähtee. Sen Jälkeen on sama pesetkö pääsi Fairylla Omolla vai mäntysuovalla. Kainalokarvat ajelen viikoittain ja säärikarvoja tarvittaessa, so. silloin kun pitää esiintyä shortseissa ihmisten ilmoilla. Kulmakarvoistakin tulee myös joskus muutamia hajakarvoja nyppäistyä, mutta siinäpä se minun karvasotani sitten onkin.
- kekekkkkkdiwi
Mies ja ajelen kaikki karvat paitsi hiukset tietty siistin parturissa. Siis miten voi olla että löytyy naisia jotka ei ajele perskarvoja. Oishan se nyt karseeta kun menis naisen kanssa sänkyyn ja naiselta paljastuis perskarvat.
No ihan yhtä öklöä se minusta olisi jos mies paljastuisikin höyläfanaatikoksi jolta ei löydy karvoja mistään. :-/
- 1plus3
stellaria81 kirjoitti:
No ihan yhtä öklöä se minusta olisi jos mies paljastuisikin höyläfanaatikoksi jolta ei löydy karvoja mistään. :-/
Toki kaikilla ei kasva karvoitus yhtä villitys kuin toisilla, mutta eikö mielestäsi olisi yököttävää, jos miehellä olisi tiheä viidakko alapäässä? Ainakin naisella tuollainen olisi turn-off. Ei tarvitse olla karvaton, mutta siistiminen kuuluu mielestäni nykyaikaan. Ihan samalla tavalla kuin käyn parturissakin kerran kuussa siistimässä hiukset.
- idontfuckinggetit
SIIS MITÄ? MIKSI IHMISET AJELEE KARVOJA?!
- 6plus13
Koska nykyaikana sellaista odotetaan kummaltakin sukupuolelta?
- karvanenApina
partaa vähän siistin sillon tällöin. muihin karvoihin ei viitsi koskea kerta niitä kasvaa selässäkin.
- 100_hetero_mies
Hintit ne karvojaan ajelee, sanoi jo mummovainaa. "Mies" joka ajelee mitään karvojaan kaulaa alempaa, on ilman pienintäkään epäilystä HOMO.
Lisäksi muistutan vielä, että kaikki jotka haluavat estää %-merkin käytön nimimerkissä, ovat karvojensa ajelijoita eli homoja.- 100_hetero_mies-juntti
Onko homo- sana vieläkin haukkumasana joillekin?
- 100_hetero_mies
100_hetero_mies-juntti kirjoitti:
Onko homo- sana vieläkin haukkumasana joillekin?
Kyllä se ainakin meille normaaleille on. Hintit itse ja kaikenlaiset suvaitsijat ja hintsterit ym. viher-eko-humanisti-metroseksuaali-tasa-arvo-pellet yrittävät kovasti teeskennellä ettei muka ole. Mutta onhan se aina vaan. Homo on HOMO.
- toinen_100_heteromies
100_hetero_mies kirjoitti:
Kyllä se ainakin meille normaaleille on. Hintit itse ja kaikenlaiset suvaitsijat ja hintsterit ym. viher-eko-humanisti-metroseksuaali-tasa-arvo-pellet yrittävät kovasti teeskennellä ettei muka ole. Mutta onhan se aina vaan. Homo on HOMO.
Itse en koe seksuaalista vetoa miehiä kohtaan ja en ole vihreiden arvojen kannattaja (paitsi tässä asiassa), mutta silti suvaitsen homoseksuaalit. Ei se ole minulta mitenkään pois, jos kaksi homoa haluaa olla yhdessä ja en käytä myöskään aikaa ajatellen mitä tekevät makuuhuoneen puolella.
- HairyManlyMan85
Pakko ajella ja siistiä kaikkea karvoitusta aina välillä. Jopa sääriäni joskus hieman ohentelen, en kyllä ihan kaikkea pois partaa ja kainaloita lukuunottamatta ikinä aja, mutta ohentelen kyllä.
Näytin joskus 19v armeijassa ollessani (karvoituksen osalta) melkolailla tältä:
https://chiefwritingwolf.files.wordpress.com/2012/08/photo.jpg
Niin pakko noita nyt vain on ajaa, ellen taas ihan apinamieheltä halua näyttää. On minulla kyllä kerran ollut nainen joka sanoi että tykkää karvaisista miehistä ja kielsikin minua ajamasta karvoitustani pois, mutta jotenkin se mieli vain muuttui muutamassa kuukaudessa ja hänkin myönsi että kyllähän niitä nyt vähän saa siistiä vaikka mies olenkin kun kesällä hikoilin aika reilusti niiden takia. - HairyManlyMan85
Pakko ajella ja siistiä kaikkea karvoitusta aina välillä. Jopa sääriäni joskus hieman ohentelen, en kyllä ihan kaikkea pois partaa ja kainaloita lukuunottamatta ikinä aja, mutta ohentelen kyllä.
Näytin joskus 19v armeijassa ollessani (karvoituksen osalta) melkolailla tältä:
https://chiefwritingwolf.files.wordpress.com/2012/08/photo.jpg
Niin pakko noita nyt vain on ajaa, ellen taas ihan apinamieheltä halua näyttää. On minulla kyllä kerran ollut nainen joka sanoi että tykkää karvaisista miehistä ja kielsikin minua ajamasta karvoitustani pois, mutta jotenkin se mieli vain muuttui muutamassa kuukaudessa ja hänkin myönsi että kyllähän niitä nyt vähän saa siistiä vaikka mies olenkin kun kesällä hikoilin aika reilusti niiden takia. - prettymm
Olen nainen... ajelen sääri- ja kainalokarvat ehkä kerran viikkoon, alapäästä kaikki pois ehkä kerran/kk.. joten en ole "fanaattisesti paljas" mutta en mikään rämemajavakaan.
Miehen ei tarvi ajella kun hiuksensa parturissa ja partansa säännöllisesti, siinäkin pikkanen sänki on se seksikkäin. Muualla saa miehellä karvat mun puolesta rehottaa. Tosin jos tulisi sellainen "värkki" vastaan, jonka varressa kasvaa karvoja (onko se mahdollista?) niin sitten varmaan saisi siitä ajella.. - Anonyymi
37 vuoteen en ole vielä muualta ajellut kuin yläkolmanneksen päästä sekä nenän ja ylähuulen välistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj292686KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.971694Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet671630Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381598Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771349- 1171244
- 851120
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1101105En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31094Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2491084