Vaikka olen töissä, vai vaikuttaakos missä on töissäkin? ps. olen osa-aikasena varastossa töissä.
Miksi en saa naista?
21
<50
Vastaukset
- ETYGEY
Sun pitää olla miljonäärimiesstrippari. Sitten saat jonkun läski-iitan, jos näet hänen sisäisen kauneutensa kilojen alta.
- siirappia
liian vähän tietoa. ei pysty tällä palstalla analysoimaan, miksei naista sinulle tipu.
- ExPUA
Ei riitä. Tuo on ns.vähittäisvaatimus, ja täten itsestään selvyys. Oikea kysymys on: tuleeko siitä riittävästi rahaa ja statusta.
Olen törmännyt siihenkin, että kysymys työpaikasta on suoraan sivuutettu, ja on hypätty kohtaan "mistä saat rahaa?" Kysyjänä oli melko kaunis brunetti, joka asui kalliilla keskustan asuinalueella ja ajeli avobemarilla. Oliko se itse ansainnut ne? Ei, mutta rikkaat porukat antoivat ne hänelle. Oliko hänellä oikeus tältä pohjalta hypergamiaan? Ei.- ertyui
On minultakin moni ihminen kysynyt, missä olen töissä tai millä elän tai mistä rahat elämiseen tulee. En ole koskaan ajatellut, että nuo ihmiset havittelisivat niitä rahoja itselleen. :D
Tuohan on normikysymys kun ihmisiin tutustutaan. - ExPUA
ertyui kirjoitti:
On minultakin moni ihminen kysynyt, missä olen töissä tai millä elän tai mistä rahat elämiseen tulee. En ole koskaan ajatellut, että nuo ihmiset havittelisivat niitä rahoja itselleen. :D
Tuohan on normikysymys kun ihmisiin tutustutaan.Vain naisille tuo on normaali kysymys, koska he haluavat tietää paljonko miehellä on maksukykyä hänen pilluunsa. Hyvin harvoin olen törmännyt naisiin jotka eivät tuota kysy. Naisen kohdalla se on aina ladattu kysymys, tai sitä ei tule ollenkaan.
- 10plus3
Tietynlaiset nostavat arvoasi naisten silmissä. Jos olet esim. lääkäri ja lentäjä niin sinun arvosi on paljon korkeampi. Myös jotkut huonopalkkaiset ammatit (esim. palomies ja poliisi) ovat arvostettuja. Naisvaltaiset alat laskevat arvoasi naisten silmissä (parturi, siivooja, hoitaja jne.). Varastotyöntekijä ei varmaan nosta eikä laske arvoa kauheasti... sellainen perusduunari. Osa-aikaisuus ja heikko palkka tosin laskee arvoa taas.
- tikrulilia
Varastoduunari on kyllä paljon huonompi kuin hoitaja. Työ, jossa pidetään huolta muista ihmisistä (tai miksei myös eläimistä) tekee aina vaikutuksen. Se osoittaa läheisistä huolehtimisen olevan rahaa tärkeämpää ja miestä joka ajattelee näin voin arvostaa. Olen itse kouluttautunut riittävän hyvin palkatulle alalle, joten en etsi elättäjää vaan ihmistä, jonka kanssa olisi riittävästi yhteistä.
- MrJuha82outolintu
tikrulilia kirjoitti:
Varastoduunari on kyllä paljon huonompi kuin hoitaja. Työ, jossa pidetään huolta muista ihmisistä (tai miksei myös eläimistä) tekee aina vaikutuksen. Se osoittaa läheisistä huolehtimisen olevan rahaa tärkeämpää ja miestä joka ajattelee näin voin arvostaa. Olen itse kouluttautunut riittävän hyvin palkatulle alalle, joten en etsi elättäjää vaan ihmistä, jonka kanssa olisi riittävästi yhteistä.
Et etsi elättäjää, mutta annatko ihmisarvon ihmiselle, joka ei tee töitä syystä tai toisesta??
Sekin ois kiva tietää.
Leimaa näitä keskusteluja semmonen piirre, että haukutte vain semmosia ihmisiä.
Jos on laiska, niin ihminen ei periaatteessa voi mitään laiskuudelleen.
Ja jos on sairas, niin ihminen ei voi sille mitään.
Itse olen eläkeläisiä,mutta olen mukana työelämässä osittain.
Pitäisin kyllä susta hyvää huolta siten, että jakaisin rakkautta ja huomiota sulle.
Työnteko ois tosin pienempää, mutta väliäkö sillä, jos rakkaus muuten kukoistaa ja meillä ois paljon yhteistä?
Osaan keskustella mm politiikasta, urheilusta ja musiikista.
- jorkkiva
jospa poikeavuutesi on liiankin ilmeistä ja huokuu stauksestasi..siiis naisten mielestä? jotkuhan arvioi ihmisiä ulkonäön ja muodon perustella kuten vaatetuksen yms..ja totta on jos ei varakuus ulkoisesta olemuksesta käy ilmi niin turhaan saat katella..mitä jos laajennat harastuksiasi smoiselle alueelle josssa myöskin niitä naisia on..
- työmies39
Mä oon ollut töissä vuodesta 1996 enkä ole naista saanut sinä aikana. Omistan velattoman omakotitalon.
- toimitusjohtaja27
Itse olen toimitusjohtaja, ja ilmaista naista en ole saanut 4 vuoteen noin.
- outoa
Kummallinen aloitus. Miksi ihmeessä mies saisi naisen vain siksi, että on töissä. Ei kukaan nainen ihastu tai rakastu mieheen sillä perusteella, että tällä on työpaikka. Nainen valitsee miehen tämän persoonallisuuden perusteella..
- työmies39
Todellakin pitää olla jännämies joka ollut vankilassa. Pitää olla monta naisen pahoinpitelyä että naiset kiinnostuu. Tiedän monia naisia jotka ovat kiinnostuneet niistä pahoinpitelijöistä ja minä tietenkin sain pakit kun pyysin treffeille. Yks nainen kertoi kun sen mies hakkasi sitä että pelkäsi kuolevansa ja minä sitten vittuilin sille että mikset ottanut minua kun pyysin treffeille, olisin kohdellut paremmin. Sanoin sille että sait mitä halusit koska tiesi että se mies on jännämies, tää naine heitti kaljat naamalleni.
- outoa
Ei sekään ole mikään syy valita miestä, että hän ei hakkaa. Lyömättömyyden pitäisi olla itsestäänselvyys.
- Ujoatm26v
Ei kannata käydä töissä jos ei saa naista.
- kjlbkjb
Ei se lopulta vaikuta, vaikka aina löytyy niitäkin joille se on kynnyskysymys. Tunnen samanlaisia duunareita, joilla on vaan se maaginen hehku sekä olemus, jolla naista saavat enemmän kuin muut.
Ja kyllä ennenpitkää säkin luultavasti saat jonkun, kunhan et jää mihinkään paniikkikierteeseen pähkäilemään - saati pyytelemään etukäteen anteeksi itseäsi tai vaikkapa sitä mitä teet elääksesi..
Uutta yritystä vaan alle.
- IkisM
Sinulla on ns. matalan statuksen ammatti. Noihin kuuluvat likimain kaikki jotka jollain tavalla hyödyttävät vientiteollisuutta ja auttavat ylläpitämään yhteiskuntaa. Voit verrata itseäsi muurahaispesän työmuurahaiseen jolla on oma tärkeä osansa mutta siihen ei kuulu p..un saaminen.
Naiset yleensä viehättyvät jännittävistä ammateista joissa väkivallan tai suuronnettomuuden vaara on aina mahdollinen (palomies, poliisi, sotilas, lentäjä tms.) tai sitten humaaneista hyvätuloisista tehtävistä joissa pelastetaan ihmishenkiä (lääkäri, erikoislääkäri, kirurgi). Saatat kelvata myös silloin jos olet omavalintaisesti valinnut elämisen yhteikunnan "reunalla" rötöstellen (moottoripyöräjengiläinen, huumerikollinen, väkivaltataustainen) tai jos olet etnisesti jännittävä (tummahipiäinen, mitä tummempi sen parempi). siinäpä ne taisi olla parisuhdekelvoliset, noiden ulkopuolelle jäävät taistelevat murusista pöydällä joka on aika pieni. No eiköhän siihen naisen saamiseen vaikuta ihan jotkut muut asiat. Kuten vaikkapa ulkonäkö, luonne, tyyli… jne.
Jos näytät brad pittiltä, olet huumorintajuinen ja fiksu, on ihan sama mitä duunia teet, eiks niin?Jos on riittävän komea mies, niin on YTM. Ei silloin ole muilla ominaisuuksilla niin väliä. Paitsi sinun mielestä varmaan kalun koolla.
Jos nainen etsii aisuria, niin pitää olla miehellä rahaa. Etenkin toisen miehen äpärälapsien elättämiseen.
Oletko persu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059