VAKAVA kehotus uskoville

vakikäyttäjä---

USKOVILLE vakava kehotus...

Jos täällä vielä joitakuita uskoviakin on --- niin teille VAKAVA sana. Lukekaa se Matteus 7:6.
Poistukaa. Tämä on Herran määräyksestä jätetty villitsevien Henkien ja riivaajien paikaksi.
Vain Herran määrämät siivoojat täällä vielä kestävät, eivät monet muut. Viisaat ymmärtää, tyhmät kapinoivat. Työtä on, se on muualla. Tämä ei ole Herralle pyhitetty huone.

Tyhmät? Syökää vain tästä riivaajien pöydästä. mutta olkaa valmiit jatkoon.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äläyritäenää

      Maijaliisa.
      Jokainen uskova kuulee itse Herransa puhetta ja suoraan.
      Älä enää syntiä tee.
      Kun Herra sulkee oven, sitä ei kukaan avaa.

      • kukaseonjoka

        Palstakeisari kuulee vain saata-nan puhetta, se on se P-Pomo. Koettakaa olla syntiä tekemättä. Koeta rauhoittua...


    • eikiinnosta--

      Joo, kyllä... kun tän päivän otiskoita kattoo, pääasiana tunkea palstalle psykiatrisia termejä, ja muuta niin tosi on. Siistimpiä paikkoja on, ja...

    • psalmi91

      Aikuisten oikeasti meidän pitäisi rukoillla rauhaa ja ajatella niitä joita olemme loukanneet. Kärsimys ei ole Jumalasta, sen me itse aiheutamme. Rukoillaan pyytäen suojelusta tälle maalle, kansalle ja luonnolle. Ei siihen tarvita mitään riittejä. Ihan vapain sanoin. Tiedän ettei tämä kuulu tänne. Tunsin tarpeen kirjoittaa.

      • Amen, mutta lisään vielä, tapahtukoon sinun tahtosi, ei meidän ja tulkoon sinun valtakuntasi.


      • sinettisormus1

        5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
        6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
        7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
        8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
        9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
        10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.

        psalmi 91


      • näkymätön-ninni
        JarmoEklund kirjoitti:

        Amen, mutta lisään vielä, tapahtukoon sinun tahtosi, ei meidän ja tulkoon sinun valtakuntasi.

        Aamen!


    • Viisaatneitseet

      Erittäin moni tän palstan käyttäjä on jättänyt tämän palstan viime aikoina. Ovat todenneet, että se on niin epäpyhä paikka, repivä. Moni on uskonut Jeesuksen sanoja: men kammioosi, ja että Mari valitsi hyvän osan, kun kuunteli Jeesusta.

      Joka tahtoo olla puhdas ja nuhteeton morsian, ei voi tällaisella valheen ja likaisuuden palstalla itseään turmella! Täälä on antikristuksen henki. Tervettä profetiaa ei enää saa tuoda, sellaiset tuojat kivitetään, saatetaan hävistyiksi. Siksi he eivät täällä enää tuo profetioita...

    • epäsiistiä-on

      Oikeaa asiaa aloitus!!

    • sinettisormus1

      5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.

      psalmi 23.

      • Kiitos Sinetti, tuo oli hyvä muistutus.


      • sinettisormus1

        ... tuosta khdasta on tullut minulle ykköstärkeä ja sen sai aikaan Patrick Tiaisen näky, tuosta sanasta ....


    • Mutta menihän Jeesuskin juuri syntisten kotiin arerioimaan. "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat" (Matt. 9:12)

      • Amen! Tuossa on se viisaus, jota moni ei tajua.


      • Uskovathuom

        Uskoville sanoma.

        Lukekaapas maijaliisan aloitus huolella.
        Mitä aloituksen lopussa kehoitetaan teitä tekemääm?

        Siellä Maijaliisa kehotti teitä poistumaan palstalta.
        Hänen tarkoituksensa on koko ajan toimia siten, että Jumalan sana ja sen Raamatullinen sisältö olisi hänen satujensa selitettävänä koko palstalla, kuten Deboran aikana. Alla kopio ja hän kokee itsensä siivoojaksi.

        Lukekaa tarkasti ko. eksyttäjän tekstit.
        Sillä on tarkoitus juuri se, mistä Herra on puhunut pdemmän aikaa. Erotella jyvät akanoista. Ovela sanoma, kuten pahalla ainakin.
        Teitä syytetään, huomaatteko? Kuka on syyttäjä? Syyttääkö Pyhä Henki?
        - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - --
        ''''Vain Herran määrämät siivoojat täällä vielä kestävät, eivät monet muut. Viisaat ymmärtää, tyhmät kapinoivat. Työtä on, se on muualla. Tämä ei ole Herralle pyhitetty huone.
        Tyhmät? Syökää vain tästä riivaajien pöydästä. mutta olkaa valmiit jatkoon.''


      • JyviäErotellaan
        Uskovathuom kirjoitti:

        Uskoville sanoma.

        Lukekaapas maijaliisan aloitus huolella.
        Mitä aloituksen lopussa kehoitetaan teitä tekemääm?

        Siellä Maijaliisa kehotti teitä poistumaan palstalta.
        Hänen tarkoituksensa on koko ajan toimia siten, että Jumalan sana ja sen Raamatullinen sisältö olisi hänen satujensa selitettävänä koko palstalla, kuten Deboran aikana. Alla kopio ja hän kokee itsensä siivoojaksi.

        Lukekaa tarkasti ko. eksyttäjän tekstit.
        Sillä on tarkoitus juuri se, mistä Herra on puhunut pdemmän aikaa. Erotella jyvät akanoista. Ovela sanoma, kuten pahalla ainakin.
        Teitä syytetään, huomaatteko? Kuka on syyttäjä? Syyttääkö Pyhä Henki?
        - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - --
        ''''Vain Herran määrämät siivoojat täällä vielä kestävät, eivät monet muut. Viisaat ymmärtää, tyhmät kapinoivat. Työtä on, se on muualla. Tämä ei ole Herralle pyhitetty huone.
        Tyhmät? Syökää vain tästä riivaajien pöydästä. mutta olkaa valmiit jatkoon.''

        Minä en tiedä kuka on Maijaliisa, joku tämän foorumin ongelmalapsi? Vai häiritsijöiden panettelema kristitty?

        Aloituksen hengen tulkitsisin todellakin mahd. uskostaan luopuneen kirjoitukseksi, jota johtaa... hmmm... jokin toinen henki. Tämä henki osaa muuntautua, muttei petä uskovia, joissa asuu Jumalan Pyhä Henki.

        Itse nk. Palstakeisarina esiintyvän henkilön päättelen olevan hyvin, nk. häiriintynyt mies, ei nainen.

        Mutta kuka on nimenomainen Palstakeisari? Rakkaat veljet ja sisaret: hän on langennut enkeli Lucifer, Saatana itse.

        Tätä olentoa tulee epäilemättä varoa, mutta myös vastustaa. Meillä ihmisillähän ei itsessämme ole tähän voimaa. Tarvitsemme Jeesuksen Kristuksen läsnäoloa ja: myös Hän on tällä foorumilla!

        Tyypilliseen tapaansa paholainen pitää kovaa meteliä itsestään. Jeesus, Voittaja seisoo sivummalla ja katselee, kun Hänen Hengestään vihollinen ja hänen uskovaisiksikin tekeytyneet kätyrinsä paljastuvat. Yllätytte, kun huomaatte, että osa heistä on nauttinut kristittyinä suurta kunnioitustakin.

        Gal 5: 6-10
        6 Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta ympärileikkaus eikä ympärileikkaamattomuus, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko.
        7 Te juoksitte hyvin; kuka esti teitä olemasta totuudelle kuuliaisia?
        8 Houkutus siihen ei ole hänestä, joka teitä kutsuu.
        9 Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan.
        10 Minulla on teihin se luottamus Herrassa, että te ette missään kohden tule ajattelemaan toisin; mutta teidän häiritsijänne saa kantaa tuomionsa, olkoon kuka hyvänsä.

        Mikä on tämän, sanoisinko näytelmän tarkoitus, jota esitetään näillä foorumeilla? Erottaa viisaat neitsyet tyhmistä.

        Meidän ei pidä asettua niiden tyhmien puolelle, eikä itseasiassa edes kantaa heistä huolta. Jeesus on Herra. Hänen on tuomio. Jos nyt joku meistä kuulee Hänen äänensä, on viesti tämä: puhdistakaa lamppunne, eli: tehkäämme parannus. Hankkikaamme öljyä, eli: lukekaamme Jumalan sanaa ja täyttykäämme Pyhällä Hengellä. Tämä tapahtuu rukouksessa. Itse tulen sytyttää Jeesus Kristus, silloin kun Hän saapuu.

        https://www.youtube.com/watch?v=z-j_1e13qlE

        Maranata! Tule, Herra Jeesus!

        Sana veli Herätykselle: Sinä olet hyvin palvellut minua ja minun sanaani.


      • Edustaja1

        Maijaliisan oikeasti tuntevat tietävät että hän on totinen uskova, Jeesuksen seuraaja, ollut jo 43 vuotta. Häntä vihataan luopuneiden ja harhaoppisten seassa siksi, että hän ei halua lipsua kaidalta tieltä Jeesusta seuraamasta, eikä juosta kaiken maailman voideltujen perässä. Eikä vesittää Jumalan sanaa.

        Hän ei ole tämän foorumin ongelmalapsi, mutta ongelmaksi hänet ovat keksineet ne, joilla terve Jumalan Sana ei kelpaa. Suola kirvelee. Ja häiritsijöiden leimaama hän on, sen lähes kaikki täällä tietävät... Mutta kiitos Jumalan, Jeesus Kristus Hyvä Paimen on uskollinen kaikille, jotka Hänen perässään kulkevat! Autuas on se, jota Jeesuksen tähden vainotaan...

        Kiitetty Herra!

        JK: Jeesuskin oli "ongelma" aikansa tekopyhien, ulkokultaisten ja uskonnollisten muotomenojen seassa... Murhaa ja tappouhkauksia tuli joka käänteessää.

        Pimeys VIHAA valkeutta, ja se on nähty..


    • KaikkiValtaHerran

      Kun Herra kehottaa lähtemään pois saataisesta paikasta, hän tietää miksi? Vai luuleeko JOKU olevansa Jumalaa viisaampi?

      Tämä palsta ei ole pyhitetty Herran huone. Sellainen esityksin on täysin järjetön, hengetön ja vastoin Raamattua.

      Tämä on Suomi24 maallinen ja profaani keskustelupalsta, jossa jo pitkään ovat vallineet villitsevät, rienaavat ja kaiken maailman demoniset henget.

      Täällä on monen usko kovilla, niillä jotka eivät tunne Jumalaa ja Hänen sanaansa, ovat sellaisia "tuuliviirejä" - aina juoksemassa sinne ja tänne.

      Jeesus, Hyvä Paimen tuntee lampaansa. Hän tahtoo suojella ja säästää näitä lampaita, joiden tietää olevan avuttomia ja aseettomia - näiden villitsevien voimien kehiössä.

      Hän on Puolustaja. Sitten on Toinen Puolustaja Pyhä Henki.

      Pyhä henki PaljastaA synnin ja saata-nan juonet. Täällä saa-tanan juonet ovat, että mahdollisimman moni (heikko ja epävarma) uskova menisi ns. ulalle. Ja mahdolllisimman moni eksyisi ihmisoppien ja kehuttujen voideltujen perässä juoksemaan, vastoin Jeesuksen varoituksia! Matt 24:4.

      Olisi kerrottavaksi montakin esimerkkiä siitä kun uskovat lihallisessa ja sielullisessa ylpeydessä ja kapinoinnissaan vastustavat Hyvän Paimenensa varoituksia, sisi varoittavien koirien ääntä! Ehkä karmeat esimerkit auttaisivat? Ehkä niitä on tuotava tänne? Esimerkeiksi?

      Jumala ei turhaan varoittele. Jumala ei pane palvelijoitaan turhasta varoittamaan. Sen jokainen normaaliälyinenkin ymmärtää? Paitsi itseriittoiset kapinalliset (tyhmät) neitseet. He ovat muka niin vahvoja ja viisaita, että pilkkaavat parannuksen ja varoituksen tuojia!

      Herjaavat, valehtelevat. Siinä se "taso" näkyy?

      Jumalan seulonta on erittäin pitkällä. Jyvät ja akanat ovat jo omissa koreissaan. Tyhmät ja viisaat. Mutta Herra osoittaa, että täällä on vielä muutama, jonka Herra tahtoo varjella villitsevien valhehenkien ja valhevoitelun harhoista. Jokunen, lammas?

      Ja niin kauan kuin Hyvä Paimen tahtoo, Hänellä on Kaikki Valta taivaassa ja maan päällä, myös tällä palstalla. Ja Hän tehtävänsä tekee, ja teettää.

      Sitten tyhmät jäävät tänne riivaajien menuja nauttimaan. Tietenkin. Jeesuksen lampaille on aina hyvää ravintoa Raamatussa, ja Henki virtaa puhdistettuihin astioihin, jos kuka tahtoo?

      JK: Kiitos Jumalalle, että on niitä jotka toimivat paholaisen antimien siivoojana. Jopa Herramme Jeesuskin teki niin? HÄn teki nuorista ruoskan ja kaatoi markkinavoimien pöydät kumoon ja ajoi bisnesmiehet ulos! Ettekö koskaan olet sattuneet lukemaan tästä Jeesuksen siivousoperaatiosta??

    • eksykääsitten

      Ei ne Jeesustakaan uskoneet.... paitsi ne jotka..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1985
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      184
      1768
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      125
      1626
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1561
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      127
      1401
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      314
      1153
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      174
      1105
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1103
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1024
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1015
    Aihe