Oletko A) Laiha/Sutjakka B) Pullukka C) Muskeli D) Normi tanakka E) Mehevä?
palstan naiset
9
<50
Vastaukset
Olen aika mehevä vaikka mies olenkin mutta eikai sillä ole niin väliä ;)
Miksi laiha ja sutjakka on samassa kategoriassa? Minusta laiha on aika lailla negatiivinen ilmaisu, kun taas sutjakka on semmoinen terveen hoikka, ihan niin kuin minä. :)
- ätmel
Onko sulla edes rintoja?
- rinnat
ätmel kirjoitti:
Onko sulla edes rintoja?
ätmelilla on palstan suurimmat.
- jotainsiltäväliltä
Tarkoittaako mehevä kurvikasta? Jos, niin sitten olen mehevä muskeli.
Laiha
- renataperez
Sutjakka siis normaalipainoinen, ei jenkkakahvoja eikä muuta hyllyvää. Laiha sanaa miellän ihmisiin jotka eivät harrasta liikuntaa ja syövät epäterveellisesti esim. anorektikot ja wannabee-mallit.
- timmimimmi
Mitat 47kg/162cm, kategorioisin itseni ryhmään A.
- ParemmanPuutteessa
Jaha. Ilmoittautuneet naiset ovat sillä asteikolla jotka ei kiinnostu sitten minusta. Jos olen nettideiteillä niin ainoat yhteydenottajat ovat sairaan ylipainoiset läski mätisäkit. Normaalivartaloiset ei edes vastaa viesteihin. Mutta läskiltä saa aina vastauksen. Kumma kun itse olen urheilullinen ja lihaksikas niin ainoa ryhmä joka huolis on läskit. Tai no olen senverran ruma naamaltani että ne vaan tyytyisivät minuun kun eivät muita saa ja jos päättävät laihtua niin vaihtavat minut siihen josta aina läskinä haaveilivat. Onpa kiva olla ihminen johon vaan tyydytään kun ei parempaakaan saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj292686KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.951678Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet671610Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381588Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771349- 1171244
- 851110
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1101095En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31094Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2491074