Jumala kostaa sarille

Näin ne uskovaiset minulle puhuu. Kuuma tiiliskivi tippuu sarin päähän taivaasta koska sari ei pysty uskomaan moiseen väkivaltaiseen ja kostavaan jumalaan.

Oman mielenterveyden takia täytyy ottaa pesäero uhriuttaviin pahoihin ja uhkaileviin ja ilkeisiin uskovaisiin.

Kolme uhkausta vuorokauden sisällä tällä palstalla.

Täytyykin sen vuoksi siirtyä vaikka tonne uskonnon uhrit palstalle.

Masentaa.

Te uhkailijat olette saaneet nyt mitä pahantahtoisen jumalanne kanssa halusitte: saitte minut masentumaan.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 09876

      Täältäkö lohtua haet

      • Jos täällä ois joku järkevä ihminen.


      • 09876
        auroraboreallis kirjoitti:

        Jos täällä ois joku järkevä ihminen.

        Minkälaista apua tarkoitat en ole hirveän järkevä


      • 09876 kirjoitti:

        Minkälaista apua tarkoitat en ole hirveän järkevä

        En tiedä. Mua jo pelottaa kun uhkailevat nuo uskovaiset. Vaikka en usko.
        Uskon jollain tapaa jumalaan mutta jeesuksesta ei ole aikalaistodisteita.

        Jos olet uskovainen sano ettei jumala tahdokkaan minua tuhota ja rakastaa mua tällaisena kuin olen.

        Olisiko se valhettelua? Rippikoulussa sain jumalasta tuollaisen kuvan.

        Tämä palsta on tuhonnut sen kuvan.


      • 09876
        auroraboreallis kirjoitti:

        En tiedä. Mua jo pelottaa kun uhkailevat nuo uskovaiset. Vaikka en usko.
        Uskon jollain tapaa jumalaan mutta jeesuksesta ei ole aikalaistodisteita.

        Jos olet uskovainen sano ettei jumala tahdokkaan minua tuhota ja rakastaa mua tällaisena kuin olen.

        Olisiko se valhettelua? Rippikoulussa sain jumalasta tuollaisen kuvan.

        Tämä palsta on tuhonnut sen kuvan.

        Niin minäkin olen tutkinut uskoa, mut en olet saanut siitä mitään irti.
        Pitäisikö hylätä tieteellinen maailmankuva vaikka uskon siihen enempi kui luomiseen.
        Olen syntinen koska en pysty sisäistämään jumalaa en kyllä usko helvettiikään taivaasta sen kummemmin.


      • 09876 kirjoitti:

        Niin minäkin olen tutkinut uskoa, mut en olet saanut siitä mitään irti.
        Pitäisikö hylätä tieteellinen maailmankuva vaikka uskon siihen enempi kui luomiseen.
        Olen syntinen koska en pysty sisäistämään jumalaa en kyllä usko helvettiikään taivaasta sen kummemmin.

        Olethan sinä ihan järkevä.


      • hbbgtfååå
        auroraboreallis kirjoitti:

        Jos täällä ois joku järkevä ihminen.

        Olet mielestäni sekaisin. Hae jostain apua, kavereita tai jotain, tämä on sulle väärä palsta.

        Ja katsopeiliin, ihan tosi.


      • hbbgtfååå kirjoitti:

        Olet mielestäni sekaisin. Hae jostain apua, kavereita tai jotain, tämä on sulle väärä palsta.

        Ja katsopeiliin, ihan tosi.

        Haista vittu, ja mene itse hoitoon.
        Anna mun olla.

        Muiden kanssa ei ongelmia ole.


      • pyhpyh
        auroraboreallis kirjoitti:

        En tiedä. Mua jo pelottaa kun uhkailevat nuo uskovaiset. Vaikka en usko.
        Uskon jollain tapaa jumalaan mutta jeesuksesta ei ole aikalaistodisteita.

        Jos olet uskovainen sano ettei jumala tahdokkaan minua tuhota ja rakastaa mua tällaisena kuin olen.

        Olisiko se valhettelua? Rippikoulussa sain jumalasta tuollaisen kuvan.

        Tämä palsta on tuhonnut sen kuvan.

        Onpas. Jeesuksesta on aikalaistodisteet.


      • pyhpyh kirjoitti:

        Onpas. Jeesuksesta on aikalaistodisteet.

        Sä taidat olla ainoa ihminen maailmassa joka niistä tietää. Kerro jos pystyt.


    • * Sari, Jumala ei kosta sinulle, eikä kenellekään ! Hän sai kostonsa, kun antoi Poikansa kuolemaan, Hänen kauttaan Hän sai voitonriemun, Pojassa Jeesuskessa on kostot kostettu jokaisen ihmisen kohdalta, jos ja kun vaan kunnioitamme Isää, ja uskomme Poikaan, joka antaa synnit anteeksi, ja pelasta ikuisesta kadotuksesta. !

      • Kiitos, esko:) Tiedän että tarkoitat hyvää, kiitos todella paljon.


      • Eenokki

        John. 3:16 Niin on Jumala maailmaa rakastanut....Mohikaani asettaa koston Jumalan rakkauden sijaan ja sitähän eivät palstauunot huomaa kas kun se henki on vaiti.
        Mohikaanillakin on koston jumala jota seuraa.


      • Eenokki

        Koston Jumala
        Pyhä Jumala sanoo: minun on kosto, minä olen kostava.


        Älkäät itse kostako, minun rakkaani, vaan antakaat (Jumalan) vihan siaa saada. Sillä kirjoitettu on: minun on kosto, minä tahdon kostaa, sanoo Herra.

        Room 12:19 Biblia 1776



        Herra on koston Jumala, hän maksaa takaisin täydellä mitalla.


        Jer 51:56 KR 1992

        sillä koston Jumala, Herra maksaa täydellisesti hänelle
        Jer 51:56 Biblia 1776


        Sillä minä, Herra sinun Jumalas, olen kiivas Jumala, joka etsiskelen isäin pahat teot lasten päälle, kolmanteen ja neljänteen polveen, jotka minua vihaavat;

        Ja teen laupiuden monelle tuhannelle, jotka minua rakastavat, ja pitävät minun käskyni.


        2 Ms 20:5-6 Biblia 1776


      • Eenokki kirjoitti:

        Koston Jumala
        Pyhä Jumala sanoo: minun on kosto, minä olen kostava.


        Älkäät itse kostako, minun rakkaani, vaan antakaat (Jumalan) vihan siaa saada. Sillä kirjoitettu on: minun on kosto, minä tahdon kostaa, sanoo Herra.

        Room 12:19 Biblia 1776



        Herra on koston Jumala, hän maksaa takaisin täydellä mitalla.


        Jer 51:56 KR 1992

        sillä koston Jumala, Herra maksaa täydellisesti hänelle
        Jer 51:56 Biblia 1776


        Sillä minä, Herra sinun Jumalas, olen kiivas Jumala, joka etsiskelen isäin pahat teot lasten päälle, kolmanteen ja neljänteen polveen, jotka minua vihaavat;

        Ja teen laupiuden monelle tuhannelle, jotka minua rakastavat, ja pitävät minun käskyni.


        2 Ms 20:5-6 Biblia 1776

        Kiitos rakas eenokki.


      • Eenokki
        auroraboreallis kirjoitti:

        Kiitos rakas eenokki.

        Kyllä Jumala on luvannut kostaa, mutta se ei tapahdu ihmisen uhkailun avulla. Me emme ymmärrä sitä kuin pintapuolisesti koska emme tiedä Jumalan ajatuksia, mitä Hän näkee eri ihmisten kohdalla.
        Uudestikastajat ovat uhanneet minuakin täysin suruttomasti ja ehkä siksi käytän heistä yleisnimitystä idiootti.
        Normaaleja vaikka yksinkertaisiakin ihmisiä ei saa nimitellä idiootiksi. Hyvää huhtikuun jatkoa sarille ja muista säilyttää kauniit kasvosi, Pese ne taivaallisella rakkaudella.


      • Eenokki kirjoitti:

        Kyllä Jumala on luvannut kostaa, mutta se ei tapahdu ihmisen uhkailun avulla. Me emme ymmärrä sitä kuin pintapuolisesti koska emme tiedä Jumalan ajatuksia, mitä Hän näkee eri ihmisten kohdalla.
        Uudestikastajat ovat uhanneet minuakin täysin suruttomasti ja ehkä siksi käytän heistä yleisnimitystä idiootti.
        Normaaleja vaikka yksinkertaisiakin ihmisiä ei saa nimitellä idiootiksi. Hyvää huhtikuun jatkoa sarille ja muista säilyttää kauniit kasvosi, Pese ne taivaallisella rakkaudella.

        Ne uhkailut sinua kohtaan on tosi tosi paljon väärin.


    • KiitosJosVaidatPalstaa

      Ole todella niin kiltti, että siirryt sinne toiselle palstalle; en muista nimeä, mutta siirry mille tahansa jo itsesikin tähden. On nimittäin niin, että joudumme tekemään tilin kerran jokaisesta sanastamme. Sen sanoi se tuomari, joka meidät tuomitsee elämään tai kuolemaan, ja jonka elämää ja todellisuutta et nyt usko. Minä en sinua tuomitse, sinun omat sanasi tuomitsevat sinut.

      • Et muista nimeä? Sinun takia menisin uskonnon uhrit palstalle. SINÄ teet uskonnon uhreja.
        "On nimittäin niin että joudumme tekemään tilin jokaisesta sanastamme."

        SINÄ joudut sen tilin tekemään, ajattele nyt vaikka tätä sinun tosi loukkaavaa ja uhriuttavaa viestiäsi.

        sinä et jumalan puolesta sano mitään. Sinä puhut vain omasta puolestasi.

        sinä toivot minulle jumalan ankaraa tuomiota. Se on sinun toiveunesi.

        Ja niin kauan kun sinä tällä palstalla olet, ihmiset ovat vaarassa uhriutua, sillä sinä teet uskonnon uhreja. Niin kauan minua tarvitaan täällä koska autan sinun uhrejasi.

        Sinä joudut itse jumalasi eteen tilille.


      • pyhpyh
        auroraboreallis kirjoitti:

        Et muista nimeä? Sinun takia menisin uskonnon uhrit palstalle. SINÄ teet uskonnon uhreja.
        "On nimittäin niin että joudumme tekemään tilin jokaisesta sanastamme."

        SINÄ joudut sen tilin tekemään, ajattele nyt vaikka tätä sinun tosi loukkaavaa ja uhriuttavaa viestiäsi.

        sinä et jumalan puolesta sano mitään. Sinä puhut vain omasta puolestasi.

        sinä toivot minulle jumalan ankaraa tuomiota. Se on sinun toiveunesi.

        Ja niin kauan kun sinä tällä palstalla olet, ihmiset ovat vaarassa uhriutua, sillä sinä teet uskonnon uhreja. Niin kauan minua tarvitaan täällä koska autan sinun uhrejasi.

        Sinä joudut itse jumalasi eteen tilille.

        Onko sulla joku teiniangsti??


      • pyhpyh kirjoitti:

        Onko sulla joku teiniangsti??

        Pyh pyh.


    • lopukosto

      Voi ressupoloista. Toivomme kaikki normaalit ja järkevät ihmiset sinulle erittäin paljon hyvää. Älä välitä, minä olen läheisteni kanssa myös huomannut kuinka raadollinen julma Jumala voi olla ja aivan aiheettomien osapuolien kimppuun hyökäten, kun emme jaksa enää heidän mitään emmekä halua/jaksa olla enää missään tekemisissä heidän kanssaan. Tästäkö JUmala on suuttunut, kun eivät heidän "pelastuksensa" ja valssinsa (raskas- ja vaikeasoutuiset, kuin ikuinen velkavankeus) kelpaa meille, jotka itse erittäin raaálla tavalla maksoimme omat asiamme ja toistenkin syntejä. Kannattaa pysyä poissa myös noiden uskovaisten palstahillumispaikoista, sillä haluavat nimenomaan antaa jumalalleen kaiken oikeuden kostaa, vaikka kuinka ja miten, sillä Hänelä on olevinaan joku ikuinen idioottimainen oikeus "kostaa", vaikkei olisi mitään kostettavaa, riittää, että ei halua seurata heitä, uskoa pötypuheisiin vähän kaikesta. Uskovat pahoinpitelevät täällä myös hyökkäämällä todella pahasti sanoillaan kaikkia uhreja ja toisinajattelijoita kohtaan. He ovat hulluja, mutta jotka kyllä tarpeen tullen maksavat vaikka ihmisten oikeudenkäynnissä heittämänsä kivet ja loan. Edes Suomen laki ei salli toisia pahoinpideltävän, ei uskonnollakaan. Toivomme sinulle ja kaikille muillekin silmänsä avanneille oikein erittäin ikuista hyvää oloa ja vointia ja kaikkea parhainta, sillä me juuri tällaiset, sinunkin kaltaiset, todella välitämme lähimmäisistämme, emmekä usko pahoinpitelevään jumalaan tai hänen seurueeseensa samanlaiseen.

      • Kiitos. Viestisi, varsinkin näissä olosuhteissa, merkitsee minulle paljon.


    • hyvääsinulletoivomme

      Hyvä Sari, toivon, että valvot, ja pidät hyvän. "Punnitkaa asioita, pitäkää se, mikä on hyvä ja heittäkää pois se, mikä on huono". Pidä itseäsi ennenkaikkea hyvänä, kenelläkään eikä millään ole oikeutta haluta sinulle pahaa, tai pitää sinua pahana tai syntisenä. Kaikki olemma varmasti asiamme maksaneet, ei tarvitse enää luulla ja kuvitella olevansa syntinen, jos on omasta mielestään toiminut oikein, ei täällä kenenkään pidä "nuoleskella" uskovia, että mukamas heille pitäisi olla hyvä, sillä sellaiset, NIIN MONET, ovat itse ihan hirveitä ja kauheita lähimmäisilleen salliessaan kaiken pahan ja kauhea tapahtua yhdellekään näistä kanssaihmisistämme, lähimmäisiä ovat jokainen. Pidetään järki päässä, todella punnitaan kaikkia asioita ihan vapaasti, niin löydämme toivon mukaan kaikki sitten totuuden oikean tolan. Hyvää erityisen paljon sinulle, Sari, älä pelkää, ei kukaan valtiaskaan voi tulla sinulle pahaa haluamaan/tekemään jostain pikku pikku tekopyhistä asioista. Ole reilu ja rehellinen, niin siten toivon mukaan saat kaiken oikeanlaisen olotilan ja kohtelun. Älkää uskoko läheskään kaikkea keltään miltään, vaan johdattakoon sydämenne teitä. Älä riko muita vastaan.

      • Kirjoitat ihan totta. Kiitos todella paljon. Se mitä viimeikseksi lauseeksesi kirjoitit niin se on sarillakin parannuksen paikka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe