järkevään hintaan kunnon maasturi,nimittäin Suzuki Vitara.
Nyt on tullut
11
110
Vastaukset
- Kumpi
Oikeassa kunnon maasturissa on lukot ja alennusvaihde.
Onko kyseessä siis katumaasturi vai maasturi?- kampi
Ainakin vanhemassa grand vitarassa oli alennusvaihde.
Lukkoja vakiona ei ole kovin monessa maasturissa. Mutta niin, kyllähän ne "kunnon" maasturissa saisi olla.
Eli teikäläisen määritelmällä myös Land Cruiser on katumaasturi. - JaspaJami
Kyllähän Land Cruiser osaa lukot on. Vai onko moiset jätetty uudemmista pois?
- kumpiVaiKampi
JaspaJami kirjoitti:
Onhan ne jäyetty pois. 80 sarjalainen oli viimeinen Suomeen tuotu, jossa ne olivat tehtaalta ja senkin tuonti suomeen taisi loppua joskus 90 luvun jälkipuoliskolla.
- kumpiVaiKampi
JaspaJami kirjoitti:
Ne on nykyään korvattu luistonestojärjestelmällä. :)
Takalukkoa kaiketi joihinkin malleihin lisävarusteena saa Suomessakin. Sitten jälkiasennusosana tietysti saa lähes kaikkiin maastureihin etu ja taka lukon.
- Eivetoon
Ihan ok näköinen. Noi hinattavat massat vain tosi pieniä. Jarruton kärry saa painaa max. 400kg. ja jarrullinen max. 1200kg.
- Taviksentavalla
Tuollaisen auton ostaja halunnee lähinnä auton, jolla ei jää pulaan liukkaalla, pöperölumessa eikä kivikkkoisella mökkitiellä. Tuskin hän vetoautoa etsii. No, jokaisella on tarpeensa. Minulle tuo voisi hyvin käydä, mutta pitäisi olla suurempi tavaratila. Toistaiseksi siis Qashqai kunnes parempi löytyy.
- Ihanneautoaetsien
Samaa mieltä kuin Taviksentavalla. Itse ajattelen vaihtaa Qashqain käytettyyn Volvo XC60:een. Sujuisi moottoritiesiirtymätkin kaiketi mukavammin ja hiljaisemmin vaikkei Qashqaikaan mikään tuskallinen ole. Uudessa Skoda Kodiaqissa kuuluu olevan tosi iso kontti, mutta hintalappu on härskin korkea.
- VolvoXC60
Ihanneautoaetsien kirjoitti:
Samaa mieltä kuin Taviksentavalla. Itse ajattelen vaihtaa Qashqain käytettyyn Volvo XC60:een. Sujuisi moottoritiesiirtymätkin kaiketi mukavammin ja hiljaisemmin vaikkei Qashqaikaan mikään tuskallinen ole. Uudessa Skoda Kodiaqissa kuuluu olevan tosi iso kontti, mutta hintalappu on härskin korkea.
Tuo Volvo XC60 voi olla ihnan hyvä kokonaisuus, joskaan ei senkään verhon alla oleva tavaratila erityisen suuri ole vaikka Qassun vastaava isompi ilmeisesti onkin.
Ps. Kojetaulun nouseva keskikonsoli on omaan silmään hieman kömepelön näköinen yläosaltaan jossa liittyy varsinaiseen kojetauluun.
Mitä automaattia Volvo käyttää tuossa mallissa, perinteinen vain kaksoiksytkimellinen ja kennen valmistama?
"The Car Connection Volvo XC60 Overview" (pvm ? )
- http://www.thecarconnection.com/cars/volvo_xc60#image=100519102 - Ihanneautoaetsien
Papereiden mukaan Qashqain kontti on 410 litraa ja XC60:n 495 litraa. Volvon automaatti on perinteinen 6-vaihteinen Geartronic. Ei siis viimeistä huutoa. Täytynee tehdä perinpohjainen oma vertailu eli koeajot kesällä ja talvella.
- fourwheels
Tullooko lumipyryä takahiälle, tänä kesänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984