järkevään hintaan kunnon maasturi,nimittäin Suzuki Vitara.
Nyt on tullut
11
128
Vastaukset
- Kumpi
Oikeassa kunnon maasturissa on lukot ja alennusvaihde.
Onko kyseessä siis katumaasturi vai maasturi?- kampi
Ainakin vanhemassa grand vitarassa oli alennusvaihde.
Lukkoja vakiona ei ole kovin monessa maasturissa. Mutta niin, kyllähän ne "kunnon" maasturissa saisi olla.
Eli teikäläisen määritelmällä myös Land Cruiser on katumaasturi. - JaspaJami
Kyllähän Land Cruiser osaa lukot on. Vai onko moiset jätetty uudemmista pois?
- kumpiVaiKampi
JaspaJami kirjoitti:
Onhan ne jäyetty pois. 80 sarjalainen oli viimeinen Suomeen tuotu, jossa ne olivat tehtaalta ja senkin tuonti suomeen taisi loppua joskus 90 luvun jälkipuoliskolla.
- kumpiVaiKampi
JaspaJami kirjoitti:
Ne on nykyään korvattu luistonestojärjestelmällä. :)
Takalukkoa kaiketi joihinkin malleihin lisävarusteena saa Suomessakin. Sitten jälkiasennusosana tietysti saa lähes kaikkiin maastureihin etu ja taka lukon.
- Eivetoon
Ihan ok näköinen. Noi hinattavat massat vain tosi pieniä. Jarruton kärry saa painaa max. 400kg. ja jarrullinen max. 1200kg.
- Taviksentavalla
Tuollaisen auton ostaja halunnee lähinnä auton, jolla ei jää pulaan liukkaalla, pöperölumessa eikä kivikkkoisella mökkitiellä. Tuskin hän vetoautoa etsii. No, jokaisella on tarpeensa. Minulle tuo voisi hyvin käydä, mutta pitäisi olla suurempi tavaratila. Toistaiseksi siis Qashqai kunnes parempi löytyy.
- Ihanneautoaetsien
Samaa mieltä kuin Taviksentavalla. Itse ajattelen vaihtaa Qashqain käytettyyn Volvo XC60:een. Sujuisi moottoritiesiirtymätkin kaiketi mukavammin ja hiljaisemmin vaikkei Qashqaikaan mikään tuskallinen ole. Uudessa Skoda Kodiaqissa kuuluu olevan tosi iso kontti, mutta hintalappu on härskin korkea.
- VolvoXC60
Ihanneautoaetsien kirjoitti:
Samaa mieltä kuin Taviksentavalla. Itse ajattelen vaihtaa Qashqain käytettyyn Volvo XC60:een. Sujuisi moottoritiesiirtymätkin kaiketi mukavammin ja hiljaisemmin vaikkei Qashqaikaan mikään tuskallinen ole. Uudessa Skoda Kodiaqissa kuuluu olevan tosi iso kontti, mutta hintalappu on härskin korkea.
Tuo Volvo XC60 voi olla ihnan hyvä kokonaisuus, joskaan ei senkään verhon alla oleva tavaratila erityisen suuri ole vaikka Qassun vastaava isompi ilmeisesti onkin.
Ps. Kojetaulun nouseva keskikonsoli on omaan silmään hieman kömepelön näköinen yläosaltaan jossa liittyy varsinaiseen kojetauluun.
Mitä automaattia Volvo käyttää tuossa mallissa, perinteinen vain kaksoiksytkimellinen ja kennen valmistama?
"The Car Connection Volvo XC60 Overview" (pvm ? )
- http://www.thecarconnection.com/cars/volvo_xc60#image=100519102 - Ihanneautoaetsien
Papereiden mukaan Qashqain kontti on 410 litraa ja XC60:n 495 litraa. Volvon automaatti on perinteinen 6-vaihteinen Geartronic. Ei siis viimeistä huutoa. Täytynee tehdä perinpohjainen oma vertailu eli koeajot kesällä ja talvella.
- fourwheels
Tullooko lumipyryä takahiälle, tänä kesänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956