Viimeisten päivien HERÄTYS

Kokeeksipalstalle

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aammen

      Tässä herätyksestä ja siitä mitä Raamattu kertoo asiasta.

      • mmnnbbbvv

        Raamatullista, Raamatunsanaan perustuva video.


      • qyre

        qyre


      • 63875

        6565


      • 3675

        765


    • Siellä on kaksi merkittävää juttua:
      1. viimeisinä päivän minä vuodatan henkeni koko maan lihan päälle, niin että nuoretkin profetoivat ja vanhukset unia näkevät.
      2. niinä päivinä Jumalan henki liikkuu pohjoisten maiden yllä

      • Siitälähdetään

        Niinpä on. Kun Jumala vuodattaa henkensä niin se on herätystä.


      • 24567

        Tuohon vaan aamenia.


      • 624

        62446


    • Kuplapuhkeaa

      Jooel.2:28. Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle. Siis kissatkin profetoi. Raamatun mukaan Jumalalla on seisemän hengeä. Ilm.1:4. Johannes seisemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimesa edessä. Ilm.3:1. 4:5.

      • Siis jos tota tolleen on ajateltava, niin viimeiset "kaksi päivää" alkoi kun Jeesus kuoli ristillä ja nousi ylös. Siitä alkoi kissojen ja koirienkin profetointi. Eläinkuntahan profetoi koko ajan.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        Siis jos tota tolleen on ajateltava, niin viimeiset "kaksi päivää" alkoi kun Jeesus kuoli ristillä ja nousi ylös. Siitä alkoi kissojen ja koirienkin profetointi. Eläinkuntahan profetoi koko ajan.

        Niin, eli tarkoitan helluntaita kun koko maa sai Jumalan Hengen.


      • oleeniin

        Justiinsa juu.


    • rtttttt

      gsfjgjsgf

      • Eivastaansanomista

        Kun herätys tulee, niin se myös tulee.


      • Eivastaansanomista kirjoitti:

        Kun herätys tulee, niin se myös tulee.

        Hyvin sanottu! :)


      • Uusiksivaan

        Katsomme tilannetta taas.


    • Herätys on kyllä tosin itkuisa, koska sen lähde on ahdistuksen tuoma yhteiskunnallinen reaktio. Ihmiset kokevat samaan aikaan kauhua ja Jumalan pelkoa. Tämä ei ole se herätys minkä Jumala olisi halunnut, vaan Rakkaudesta ja Jumalan kaipuusta lähtevää. Tämä herätys tulee olemaan eräänlainen Jumalan viimeinen keino saada ihmiset tajuamaan minkä varassa maailma lepää. Olishan se hienoa jos ihmiset luonnostaan antaisi kunniaa Jumalalle, vaan ei. He ottavat kunnian itselleen ja kieltävät Jumalan. Ahdistus tulee siis pelastuksen takia.

    • ASDGY

      Herätystä ON katsokaapa jälkimmäinen, mitä tapahtuu Yhdysvaltain lipun alla! Ensimmäinenkin on vaikuttava.... ..... ..... .... .

      www.youtube.com/watch?v=zZ-GkVXU6s8

      www.youtube.com/watch?v=fGXGz-zusRo

      katsokaapa nyt näitä kaikkia, oikein erikseen! !! !! !

      • Tuli vaan yököttävä olo... en mä haluu nähdä tollasta. Mun Jeesus ei raivoa eikä kiihkoile. Tos ekavideossa oli niin hirvee sähkökitaran meteli ettei sitä voinu kuunnella. Mulla tuli vaan paha olo. Ei herätys Jeesuksessa ole tällaista.


      • abcdefghi

        "Minun nimessäni te ajatte ulos riivaajia" videot vaikuttava todiste, riivaaja lähtee ihmeellisesti mölisten ja kiljuen ja huutaen ulos..

        Evang. Gleniel Garcia "Demonios hablan en Lenguas diabolicas"

        Jälkimmäsessä paholainen ottaa nuoren miehen hirvittäviin kouristuksiin,

        Gleniel vapauttaa heidät kaikki Jumalan voimalla!! !!!!


      • aass12

        Jarmo Eklund, sinäkin, joka olet paljon kokenut www.herätyssanoma sivuston mukaan, eikö juuri sinua puhuttele nämä Gleniel Garcian todistukset???? ?

        Jumalaa voi toki etsiä myös muualta, annan pienen vinkin:

        - En ole tehnyt syntiä
        - En ole asettunut perhettäni ja ystäviäni vastaan
        - En ole esiintynyt tai toiminut vääryyden mukaan totuuden edessä
        - En ole tehnyt tuttavuutta arvottomien ihmisten kanssa
        - En ole suunnitellut ilkeyksiä
        -
        -En ole aiheuttanut itkua

        -
        -
        -
        olen PUHDAS, olen PUHDAS, olen PUHDAS, siksi älköön mikään epäonni kohdatko minua......

        Edellinen on hyvä alku, jos Gleniel ei tunnu oikelta, Onnea matkaan.... ........


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      30
      2604
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      1917
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1881
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1682
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1661
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1376
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      186
      1334
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1213
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1091
    10. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1064
    Aihe