" Se On Täytetty"

sinettisormus1

.... aika on täyttynyt"......

Sain joku aika sitten näyn jossa oli ommeltuja ja täytettyjä ristejä ja sen jälkeen vastaani tuli monta kertaa nämä Jeesuksen viimeiset sanat: - "Se on täytetty." Kuuliaisena olen ommellut ja täyttänyt noita ristejä, ottaen uskonaskeleen, aktivoiden näin tuon sanoman.

Tänään koen : ... aika on täyttynyt".

Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, Herralle, Herra Sebaotille, Israelin Jumalalle, Siunattu olkoon Israel, Iankaikkisesta Iankaikkiseen!

AAMEN!!!

Siunattua Pääsiäistä teille, jotka uskotte Jeesukseen Kristukseen ja hänen Sanomaansa!

71

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1

      Kirje roomalaisille 10

      1. Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.

      2. Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;

      3. sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.

      4. Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.

      5. Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.

      6. Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,

      7. tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.

      8. Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.

      9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

      10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

      11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".

      12. Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.

      13. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

      14. Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?

      15. Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"

      16. Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"

      17. Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

      18. Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin".

      19. Minä kysyn: eikö Israelilla ole ollut siitä tietoa? Ensiksi jo Mooses sanoo: "Minä herätän teidän kiivautenne kansan kautta, joka ei ole kansa, ymmärtämättömän kansan kautta minä teitä kiihoitan".

      20. Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".

      21. Mutta Israelista hän sanoo: "Koko päivän minä olen ojentanut käsiäni tottelematonta ja uppiniskaista kansaa kohden".

      AAMEN!

      KIITOS JA KUNNIA JEESUKSELLE KRISTUKSELLE!!!

      • Kiitossinetti

        Kuuluu Jumalan ääni kirjoituksissasi.
        Ei ihmisen ääni.


      • sinettisormus1

        Joh. 19.

        .......
        25. Mutta Jeesuksen ristin ääressä seisoivat hänen äitinsä ja hänen äitinsä sisar ja Maria, Kloopaan vaimo, ja Maria Magdaleena.
        26. Kun Jeesus näki äitinsä ja sen opetuslapsen, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: "Vaimo, katso, poikasi!"
        27. Sitten hän sanoi opetuslapselle: "Katso, äitisi!" Ja siitä hetkestä opetuslapsi otti hänet kotiinsa.
        28. Sen jälkeen, kun Jeesus tiesi, että kaikki jo oli täytetty, sanoi hän, että kirjoitus kävisi toteen: "Minun on jano".
        29. Siinä oli astia, hapanviiniä täynnä; niin he täyttivät sillä hapanviinillä sienen ja panivat sen isoppikorren päähän ja ojensivat sen hänen suunsa eteen.
        30. Kun nyt Jeesus oli ottanut hapanviinin, sanoi hän: "Se on täytetty", ja kallisti päänsä ja antoi henkensä.
        ..........


      • fgdha
        Kiitossinetti kirjoitti:

        Kuuluu Jumalan ääni kirjoituksissasi.
        Ei ihmisen ääni.

        shgha


      • 6432

        643


      • 3756
        Kiitossinetti kirjoitti:

        Kuuluu Jumalan ääni kirjoituksissasi.
        Ei ihmisen ääni.

        3675


      • 1436
        Kiitossinetti kirjoitti:

        Kuuluu Jumalan ääni kirjoituksissasi.
        Ei ihmisen ääni.

        1643


      • 11457Z
        Kiitossinetti kirjoitti:

        Kuuluu Jumalan ääni kirjoituksissasi.
        Ei ihmisen ääni.

        Vähän vaikea on muuta kuuluakaan, kun on kyseessä suora lainaus Raamatusta. Kaiken aikaa te eräät teistä korotatte ihmisiä.


      • 4867

        7486


      • wewe

        tewq


      • 7534
        Kiitossinetti kirjoitti:

        Kuuluu Jumalan ääni kirjoituksissasi.
        Ei ihmisen ääni.

        zcvbgnmzc


      • Kiitossinetti kirjoitti:

        Kuuluu Jumalan ääni kirjoituksissasi.
        Ei ihmisen ääni.

        Pitää siis olla kyseessä ihan oikean profeetan, eikö niin?

        Mistä tunnistat väärän profeetan tai saatanan itsensä lähettämän profeetan?


      • 3t423y
        Kiitossinetti kirjoitti:

        Kuuluu Jumalan ääni kirjoituksissasi.
        Ei ihmisen ääni.

        61453


      • rtwwww

        rtjhgw


      • sinettisormus1
        rtwwww kirjoitti:

        rtjhgw

        4. Se ei ole puhetta, se ei ole kieltä, jonka ääni ei kuuluisi.


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Valvokaa
      Mark. 13:33-37
      33. Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä te ette tiedä, milloin se aika tulee.
      34. Kuten muille maille matkustava mies talonsa jättäessään antaa kullekin palvelijalleen valtuutensa
      ja tehtävänsä, ja käskee myös ovenvartijan valvoa, tehkää te samoin:
      35. Valvokaa! Ettehän te tiedä, milloin talon herra tulee, illalla vai keskiyöllä, kukonlaulun aikaan vai
      varhain aamulla,
      36. ettei hän, odottamatta tullessaan, tapaisi teitä nukkumasta.
      37. Minkä minä sanon teille, sen sanon kaikille: Valvokaa!"

    • HerranKärsimys
      • Rukoilkamme

        Herra. Paranna ja poista riivaajat maijaliisasta.


      • Rukoilkamme kirjoitti:

        Herra. Paranna ja poista riivaajat maijaliisasta.

        Tuohon minä pistän käteni myös ristiin... Herra vapauta Maijaliisa hänen ongelmistaan.


      • voisokeuttanne
        Rukoilkamme kirjoitti:

        Herra. Paranna ja poista riivaajat maijaliisasta.

        Jarmolle ja muille. Maijaliisasa kun ei ole riivaaji, niin kysykääpä kenessä teissä niitä?
        Jumala ei rukoiluta väärin. Jumalan Henki ei rukoiluta riivaajien asiaa, koska Hän tietää kenssä asuu totuusm, valkeus, Kristuksen valtakunta....


      • voisokeuttanne kirjoitti:

        Jarmolle ja muille. Maijaliisasa kun ei ole riivaaji, niin kysykääpä kenessä teissä niitä?
        Jumala ei rukoiluta väärin. Jumalan Henki ei rukoiluta riivaajien asiaa, koska Hän tietää kenssä asuu totuusm, valkeus, Kristuksen valtakunta....

        Sitäpä tässä monesti suu auki ihmetellään, miksi joku on samassa veneessä riivattujen kanssa mutta komppaa Jeesusta. Se on perin merkillistä. Sellainen ihminen joka etsimällä etsii toisista vikaa ja tuo niitä jatkuvasti ilmi, ei ole Herran oma, vaan syyttäjän oma. Silti tämä huuttaa Herra, Herra. Varoitus on Raamatussakin asiasta annettu.


      • JeesusNasaretista
        voisokeuttanne kirjoitti:

        Jarmolle ja muille. Maijaliisasa kun ei ole riivaaji, niin kysykääpä kenessä teissä niitä?
        Jumala ei rukoiluta väärin. Jumalan Henki ei rukoiluta riivaajien asiaa, koska Hän tietää kenssä asuu totuusm, valkeus, Kristuksen valtakunta....

        Kyseessä on hurskauteen verhottua toisen ihmisen sielun puoskarointia, hengellistä julmuutta, jota vapaissasuunnissa on aina harjoitettu, säälimättömyyttä kärsivää ihmistä kohtaan.

        Jeesus sanoi fariseuksille aikanaan paljonkin tästä.

        En henk.koht. tunne mainittua Maija-Liisaa, enkä osaa erotella täältä, mitkä olisivat hänen viestejään, mitkä jonkun muun. Jos hän on henkilö, jota ajattelen, jotain todella pahaa on hänelle täytynyt tapahtua.

        Miten minulla on aavistus, että joku pahantahtoinen henkivalta pyrkii hänenä esiintymään. Hän itse on vilpitön Herran oma, mutta tämän foorumin perinteiden mukaan jotkut toiset kirjoittelevat hänenä, tahtovat luoda hänestä väärän mielikuvan. Näinhän te olette tehneet monien muidenkin kohdalla, tee kyykäärmeiden sikiöt, jotka vihaatte Kristusta, Jumalan lapsia, joita te itse ette ole. Ette kuitenkaan kaikki.

        Jättäkää Maija-Liisan arvioimiset rauhaan. Syyllistytte sekä hengelliseen rikokseen, että nettirikokseen. Nimeltämainituista henkilöistä on rikos kirjoittaa herjaavia, tai hänen mainettaan tahraavia viestejä. Kova työ olisi maineentahraajilla kerätä netistä kaikki levittämänsä herjaukset ja samalla ahkeruudella puhdistaa kaikkien häpäisemiensä ihmisten maine. Tällaista kutsuttaisiin oikeaksi parannukseksi ja ahtaan portin läpi lammastarhaan menemiseksi. Tähän teistä ei kuitenkaan ole.

        En ole nähnyt muita, kuin parin päivän takaiset, nk. Palstakeisarin tunnustukset, tuon "jumalattoman", joka tässä teossaan on ollut teitä hurskaampi!

        Täällä on käännynnäisiä susia, jotka ovat kiivenneet aidan yli kristittyjen keskelle, tekeytyen jopa "henkien tuntijoiksi". On totta, että myös okkultistit erottavat henkiä. Mutta he riivaajilla täyttyneinä osoittelevat aina väärään suuntaan. Leimaten tosi Kristuksen seuraajat.

        "Heidän hedelmistään te heidät tunnette." Jeesus.


      • Erottakaa
        JeesusNasaretista kirjoitti:

        Kyseessä on hurskauteen verhottua toisen ihmisen sielun puoskarointia, hengellistä julmuutta, jota vapaissasuunnissa on aina harjoitettu, säälimättömyyttä kärsivää ihmistä kohtaan.

        Jeesus sanoi fariseuksille aikanaan paljonkin tästä.

        En henk.koht. tunne mainittua Maija-Liisaa, enkä osaa erotella täältä, mitkä olisivat hänen viestejään, mitkä jonkun muun. Jos hän on henkilö, jota ajattelen, jotain todella pahaa on hänelle täytynyt tapahtua.

        Miten minulla on aavistus, että joku pahantahtoinen henkivalta pyrkii hänenä esiintymään. Hän itse on vilpitön Herran oma, mutta tämän foorumin perinteiden mukaan jotkut toiset kirjoittelevat hänenä, tahtovat luoda hänestä väärän mielikuvan. Näinhän te olette tehneet monien muidenkin kohdalla, tee kyykäärmeiden sikiöt, jotka vihaatte Kristusta, Jumalan lapsia, joita te itse ette ole. Ette kuitenkaan kaikki.

        Jättäkää Maija-Liisan arvioimiset rauhaan. Syyllistytte sekä hengelliseen rikokseen, että nettirikokseen. Nimeltämainituista henkilöistä on rikos kirjoittaa herjaavia, tai hänen mainettaan tahraavia viestejä. Kova työ olisi maineentahraajilla kerätä netistä kaikki levittämänsä herjaukset ja samalla ahkeruudella puhdistaa kaikkien häpäisemiensä ihmisten maine. Tällaista kutsuttaisiin oikeaksi parannukseksi ja ahtaan portin läpi lammastarhaan menemiseksi. Tähän teistä ei kuitenkaan ole.

        En ole nähnyt muita, kuin parin päivän takaiset, nk. Palstakeisarin tunnustukset, tuon "jumalattoman", joka tässä teossaan on ollut teitä hurskaampi!

        Täällä on käännynnäisiä susia, jotka ovat kiivenneet aidan yli kristittyjen keskelle, tekeytyen jopa "henkien tuntijoiksi". On totta, että myös okkultistit erottavat henkiä. Mutta he riivaajilla täyttyneinä osoittelevat aina väärään suuntaan. Leimaten tosi Kristuksen seuraajat.

        "Heidän hedelmistään te heidät tunnette." Jeesus.

        Maijaliisademonin tunnette raamatusta. Siellä vastaava juoksi apostolien ympärillä. Ilmoitti oikeita asioita , sillä paholainenkin tietää, missä on Jumalan lapsia.
        Tuollaista pahanvaltavaa tykitystä ei ole kuin paholaisessa.
        Minä muista hänen palstan repimisensä aiemmalta ajalta. Oli todella törkeää uskovia kohtaan, ateistien puppuun ei puutu, eikä mihinkään muuhun kuin uskoviin ja heidän kirjoituksiinsa.


      • Näkökulmaa
        Rukoilkamme kirjoitti:

        Herra. Paranna ja poista riivaajat maijaliisasta.

        Heh nauratti tuo:D,onko maijaliisa ollut häirikkö:)


    • Totta totisesti, SE ON TÄYTETTY. Meidän syntimme on pois pyyhitty ja saamme levon Jeesuksessa Kristuksessa... Tämä asia on maailman suurin AMEN!

    • sinettisormus1

      ... monesti ihmettelen sitä, että jokin taho ei pidä siitä että tuon Jumalan Sanaa Raamatusta näkyviin. Sitähän Jeesus meille antoi tehtäväksi. Mikä henki siis ei halua sitä nähdä? Tiedän ja minulle on siitä kiitoksetkin tullut kun olen sanaa tuonnut esiin, kaikilla ei nimittäin todellakaan ole omaa raamattua, eikä kaikki osaa tai halua itse hakea, onko Raamatun luku jonkin mielestä synti? Huono asia? Mihin tehtävään Jeesus meidät lähetti? Tämä kertoo sen, mikä henki pitää sinua vallassa, jos Jumalan sana on sinulle "irvistys".

      • No mutta noinhan se menee... Kyllä sinä Sinetti tiedät miten maailma meihin suhtautuu.


      • sinettisormus1

      • sinettisormus1
        JarmoEklund kirjoitti:

        No mutta noinhan se menee... Kyllä sinä Sinetti tiedät miten maailma meihin suhtautuu.

        Amen, Jarmo, kyllä tiedetään ja tämän Jeesus meille omilleen lupasikin. :)


      • sinettisormus1 kirjoitti:

        Amen, Jarmo, kyllä tiedetään ja tämän Jeesus meille omilleen lupasikin. :)

        Mä kuule Sinetti sisar Rakas tiedän että voin sanoa sulle suoraan kaiken. Sä ymmärrät mitä tarkoitan.


      • sinettisormus1
        JarmoEklund kirjoitti:

        Mä kuule Sinetti sisar Rakas tiedän että voin sanoa sulle suoraan kaiken. Sä ymmärrät mitä tarkoitan.

        ... meillä on sama Henki! :)


    • Jeesuksenveri

      Kaikki on sanottu. Amen

    • tietotuujaelämä

      Kyllä meillä on kieroutunut Jumala kun ei hoida asioita kuntoon. On ksikkivaltias ja aikaa vaikka kuinka. Vähän kun viittis yrittää. ...

      • Sä et tunne Jumalaa, koska et usko ja siksi olet tota mieltä. Ajattels näin:
        1. oliko Jumalan vika kun Kain hakkasi Aabelin?
        2. olisiko Jumalan pitänyt heti tappaa kaikki ihmiset ku Kain tappoi?
        3. oletko miettinyt että Jumalalla on koko ihmiskuntaa koskettava TÄYDELLINEN pelastussuunnitelma, koska eihän Jumala olisi Jumala, mikäli tämän suunnitelamt eivät olisi täydellisiä. Tästä asetelmasta usko tulee kuvaan mukaan.


      • sinettisormus1

        Jumalalla on asiat kunnossa, mutta kuinka on oma laitamme, pitäskö vähän yrittää....


      • sinettisormus1 kirjoitti:

        Jumalalla on asiat kunnossa, mutta kuinka on oma laitamme, pitäskö vähän yrittää....

        Näin just.. AMEN!


    • jeesuskutsuu
    • xgfdgfd

      Herra, siunaa heidän pehmeät vaatteensakin!!!!!!

      www.youtube.com/watch?v=zZ-GkVXU6s8

      Amen!

    • sinettisormus1

      Hartaushetki - kohti pääsiäistä: Se on täytetty!
      http://www.tv7.fi/vod/player/?program=3368

    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Se on täytetty!

      Kirjoittanut Gustaf Fröding


      Suru kattanut suurin
      On templin ja muurin
      Ja raskaana vierivi ukkonen,
      Ja maan yli kertovi myrskyjen seura,
      Nyt Juudaan jalopeura
      On naulittu ristihin pilkaten.

      Ja kautta myrskyn äänet räikeet raikuu
      Kuin itkijöiden huudot taivohon,
      Ja hurjaan lännet sekä idät kaikuu:
      Se mennytt’ on! Se mennytt’ on!

      Nyt se on täytetty, kuin kirjoitettu,
      Taas elo pimeyteen on pakotettu,
      Googille, Maagogille alennettu,
      Taas mailma vaipui orjan arvohon!

      Suru kattanut suurin
      On templin ja muurin,
      Avaruus suree poikaa ihmisen,
      Ui pilvet raskaina taivaan selkää
      Ja ihmiset pelkää
      Ja raskaana vierivi ukkonen.

    • sinettisormus1

      Kun Jeesus sanoi ristillä: "Se on täytetty", hän tarkoitti, että hän on juuri sinun puolestasi hurskas, uskova, totinen ja palava. Hän tiesi, ettei sinusta ole Jumalan vaatimusten täyttäjäksi ja juuri siksi hän täytti tuon lain sinun puolestasi.

      Saat olla vapaa! Saat olla Jumalan lapsi! Saat olla täysivaltainen taivaan kansalainen! Siksikö, että olisit hyvä? Pane pois ylpeät ajatukset. Ei, vaan siksi, että Jeesus on kerran sanonut ristillä nuo sinut vapauttaneet sanat: "Se on täytetty."

      • JumalanTuli

        Tee parannus, puhdistu, sinetti.

        Vai pitääkö paljastaa helmaisyntisi?


      • sinettisormus1

        ...olen Herrani kanssa sinut, siitä asti kun 2010 syksyllä kävin uskon kasteella ja upotin vanhan elämäni, olen joka päivä päivittänyt vähintään 2 x syntini Herralle, Jeesukselle Kristukselle ja koko ajan pyrin parempaan, täydellinen en ole mutta tällaisena Herra on minut kelpuuttanut ja vain hänelle minun tulee tunnustaa syntini, se kelvatkoon muillekkin. Mutta anna anteeksi, sinä, mitä teinkään että sain sinut hermostumaan, sitä rukoilin äsken myös Jeesukselta, sillä hän tuntee sinut paremmin kuin minä, ja hän tietää mistä tässä kiikastaa, mutta tässä anteeksi pyyntöni, rakas sisareni... Herran Rauhaa!


      • sinettisormus1

        31. Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.
        32. Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.


      • Pahaatuotpalstalle
        JumalanTuli kirjoitti:

        Tee parannus, puhdistu, sinetti.

        Vai pitääkö paljastaa helmaisyntisi?

        Vain Maijaliislta onnistuu moinen.


      • sinettisormus1

        ... mutta voisimme antaa anteeksi hänellekkin, niin Jeesuskin tekee, ja hän on meille esimerkiksi... minulle maijaliisakin on läheinen, enkä tuomitse häntä.


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... mutta voisimme antaa anteeksi hänellekkin, niin Jeesuskin tekee, ja hän on meille esimerkiksi... minulle maijaliisakin on läheinen, enkä tuomitse häntä.

        Jeesus tietää ja tuntee hänet, se riittää minulle


      • sinettisormus1

        13. Erhetykset kuka ymmärtää? Anna anteeksi minun salaiset syntini.


      • sinettisormus1

        Jos haluamme todellisen puhdistuksen myös tänne palstalle, tulee se aloittaa anteeksiannosta, kaikkien. Tämä on Jumalan mielenmukaista.


      • HerraVapauttaa
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... mutta voisimme antaa anteeksi hänellekkin, niin Jeesuskin tekee, ja hän on meille esimerkiksi... minulle maijaliisakin on läheinen, enkä tuomitse häntä.

        Hetkinen. Häntä vai hänen tekojaan?
        Raamatusta nyt selkoa.
        Teot tuomitaan poispantaviksi kun ne eivät ole Jumalan tahdonmukaisia.
        Metsään mennään jos emme erota pahoja tekoja hyvistä ja rakkaudellista, Jumalanmielenmukaisista teoista.
        Kaikki mikä hidastaa Jumalan tahdon totuttamista on tuomittava poispantaviksi.
        Pahuutta emme saa hyväksyä, emmekä siunata, sillä silloin olemme osallisia samaan.

        Jeesuskaan ei anna anteeksi jos toinen ei ota sitä vastaan.
        Vapaaehtoista on. Joka pahaa tekee ja Herran omia repii, on sidottu pahaan.


      • HyväPaha
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Jos haluamme todellisen puhdistuksen myös tänne palstalle, tulee se aloittaa anteeksiannosta, kaikkien. Tämä on Jumalan mielenmukaista.

        Anteeksianto ei puhdista palstaa, mikäli pahaan sidotut ja -sidoksissa olevat sielut jatkavat ''ruhtinaansa'' mukaan toimintaa.


      • sinettisormus1
        HerraVapauttaa kirjoitti:

        Hetkinen. Häntä vai hänen tekojaan?
        Raamatusta nyt selkoa.
        Teot tuomitaan poispantaviksi kun ne eivät ole Jumalan tahdonmukaisia.
        Metsään mennään jos emme erota pahoja tekoja hyvistä ja rakkaudellista, Jumalanmielenmukaisista teoista.
        Kaikki mikä hidastaa Jumalan tahdon totuttamista on tuomittava poispantaviksi.
        Pahuutta emme saa hyväksyä, emmekä siunata, sillä silloin olemme osallisia samaan.

        Jeesuskaan ei anna anteeksi jos toinen ei ota sitä vastaan.
        Vapaaehtoista on. Joka pahaa tekee ja Herran omia repii, on sidottu pahaan.

        ... annamme anteeksi ihmiselle, emme pahoille teoille ja on hänen tuomionsa jos ei ota vastaan, mutta olemme tehneet sen mitä pitää..


      • sinettisormus1

        Kirje efesolaisille 2
        1. Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne,
        2. joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
        3. joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;
        4. mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas, suuren rakkautensa tähden, jolla hän on meitä rakastanut,
        5. on tehnyt meidät, jotka olimme kuolleet rikoksiimme, eläviksi Kristuksen kanssa - armosta te olette pelastetut -
        6. ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa,
        7. osoittaakseen tulevina maailmanaikoina armonsa ylenpalttista runsautta, hyvyydessään meitä kohtaan Kristuksessa Jeesuksessa.
        8. Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
        9. ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.
        10. Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.
        11. Muistakaa sentähden, että te ennen, te lihanne puolesta pakanat, jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi -
        12. että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, olitte vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa;
        13. mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.
        14. Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,
        15. kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan,
        16. ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.
        17. Ja hän tuli ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte, ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat;
        18. sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö.
        19. Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä,
        20. apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus,
        21. jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa;
        22. ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.


    • sinettisormus1

      Kiittäkää Herraa, kaikki kansat! Ylistäkää häntä, kansakunnat! Rajaton on hänen rakkautensa, iäti hän on meille uskollinen. Halleluja!
      Ps. 117

    • Näkökulmaa

      Koska illuminaatin suunnitelmat ovat liki täytetty.Alkaa pian kolmas maailmansota joka on prosessissa.Hakeeko Jeesus Kristus tai enkelit meitä turvapaikkaan?Synnynnäisenä optimistina niin toivon,sillä hirveää olisi jäädä tänne.Ei niinkään omasta puolestani mutta rakkaideni takia olen huolestunut.

    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      5.4. Ensimmäinen Pääsiäis aamu ja sain näyn Jeesuksen Kristuksen, Herrani kasvoista ja hänen päässään oli kaunis kultainen kruunu, joka kertoo hänen iankaikkisesta Kuninkuudestaan. Kiitos ja Kunnia Herralle!

      • sinettisormus1

        Kevät sateen aika on tullut ja tuo sade puhdistaa pois elämästämme kaiken turhan, mikä on maailmasta ja saamme ottaa vastaan uuden elämän, elämän, jonka Jeesus on meille lunastanut, murtamalla kuoleman portin. VOITTO, VOITTO on meidän, ottakaa se iloiten vastaan!


    • sinettisormus1

      Evankeliumi Matteuksen mukaan 28
      1. Ja kun sapatti oli päättynyt ja viikon ensimmäisen päivän aamu koitti, tulivat Maria Magdaleena ja se toinen Maria katsomaan hautaa.
      2. Ja katso, tapahtui suuri maanjäristys, sillä Herran enkeli astui alas taivaasta, tuli ja vieritti kiven pois ja istui sille.
      3. Hän oli näöltään niinkuin salama, ja hänen vaatteensa olivat valkeat kuin lumi.
      4. Ja häntä peljästyen vartijat vapisivat ja kävivät ikäänkuin kuolleiksi.
      5. Mutta enkeli puhutteli naisia ja sanoi heille: "Älkää te peljätkö; sillä minä tiedän teidän etsivän Jeesusta, joka oli ristiinnaulittu.
      6. Ei hän ole täällä, sillä hän on noussut ylös, niinkuin hän sanoi. Tulkaa, katsokaa paikkaa, jossa hän on maannut.
      7. Ja menkää kiiruusti ja sanokaa hänen opetuslapsillensa, että hän on noussut kuolleista. Ja katso, hän menee teidän edellänne Galileaan; siellä te saatte hänet nähdä. Katso, minä olen sen teille sanonut."
      8. Ja he menivät kiiruusti haudalta peloissaan ja suuresti iloiten ja juoksivat viemään sanaa hänen opetuslapsillensa.
      9. Mutta katso, Jeesus tuli heitä vastaan ja sanoi: "Terve teille!" Ja he menivät hänen tykönsä, syleilivät hänen jalkojaan ja kumartaen rukoilivat häntä.
      10. Silloin Jeesus sanoi heille: "Älkää peljätkö; menkää ja viekää sana minun veljilleni, että he menisivät Galileaan: siellä he saavat minut nähdä".
      11. Mutta heidän mennessään, katso, muutamat vartijaväestä tulivat kaupunkiin ja ilmoittivat ylipapeille kaikki, mitä oli tapahtunut.
      12. Ja nämä kokoontuivat vanhinten kanssa ja pitivät neuvoa ja antoivat sotamiehille runsaat rahat
      13. ja sanoivat: "Sanokaa, että hänen opetuslapsensa tulivat yöllä ja veivät hänet varkain meidän nukkuessamme.
      14. Ja jos tämä tulee maaherran korviin, niin me lepytämme hänet ja toimitamme niin, että saatte olla huoletta."
      15. Niin he ottivat rahat ja tekivät, niinkuin heitä oli neuvottu. Ja tätä puhetta on levitetty juutalaisten kesken, ja sitä kerrotaan vielä tänäkin päivänä.
      16. Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.
      17. Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
      18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

      • näkymätön-ninni

        AAMEN!

        KIITOS JA KUNNIA JEESUKSELLE KRISTUKSELLE!!!


      • sinettisormus1
        näkymätön-ninni kirjoitti:

        AAMEN!

        KIITOS JA KUNNIA JEESUKSELLE KRISTUKSELLE!!!

        ... juuri näin ninni, meidän tulee nyt alati kittää Herraamme, Jeesusta Kristusta, näin koen ja näin hän on viestittänyt ja se kertoo minulle siitä että jotain todella suurta, mullistavaa tulee tapahtumaan ja se tulee muuttamaan monen elämän ja aiheuttaen myös herätystä, koen että se tulee olemaan niin hyvää kuin pahaa, mutta tuo paha tulee kääntymään hyväksi, kunhan me käännymme Jumalan puoleen...
        Kiitos ja Kunnia Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle!


      • Näkökulmaa

        Se että jotakin suurta ja mullistavaa tapahtuu,on jo tapahtunut.Pahuus on ottanut maailman täyteen kontrolliinsa,se enteilee antikristukisen pikaista tuloa,siksihän kansoja on yli 20 vuotta aivopesty median taholta.Antikristus tulee ensin,sitten myöhemmin saapuu Kristus ja pelastaa omansa pois tästä pahasta maailmasta ja elämästä..


      • sinettisormus1

        ... AAmen, tuo on jo käynnistynyt ja aika on täyttynyt!


      • Näkökulmaa
        Näkökulmaa kirjoitti:

        Se että jotakin suurta ja mullistavaa tapahtuu,on jo tapahtunut.Pahuus on ottanut maailman täyteen kontrolliinsa,se enteilee antikristukisen pikaista tuloa,siksihän kansoja on yli 20 vuotta aivopesty median taholta.Antikristus tulee ensin,sitten myöhemmin saapuu Kristus ja pelastaa omansa pois tästä pahasta maailmasta ja elämästä..

        Odottelen pian 3 maailmansodan alkavan.En tietysti odota sitä ilolla,mutta sen täytyy tulla jotta sodan raunioista nousisi antikristus.Saattaa tulla jo aiemminkin.Niin on Jumala asiat säätänyt.


      • sinettisormus1
        Näkökulmaa kirjoitti:

        Odottelen pian 3 maailmansodan alkavan.En tietysti odota sitä ilolla,mutta sen täytyy tulla jotta sodan raunioista nousisi antikristus.Saattaa tulla jo aiemminkin.Niin on Jumala asiat säätänyt.

        ... näin minäkin uskon, vaikken sitä halua joka hetki ääneen sanoa, en pelkää, mutta huoleni on niiden puolesta jotka eivät usko ....


      • visiojokaontotta

        Eri puolille maailmaa ovat maailman rikkaat rakenuttaneet turvapaikkoja itselleen ja muille hyvin varakkaille maan alle.Jonkunlaisia turvakaupunkeja,joissa on moneksi vuodeksi vesi elintarvikkeet,ja kaikki tarpeellinen,myös viihdettä sekä heidän orjansa passaamassa..Samat ihmiset jotka tuhosivat maapallon pyrkivät näin suojaamaan itsensä,mutta he tulevat hämmästymään.Jeesus Kristus enkeleineen löytää ne kelmit vaikka pystyttäisivät majansa tähtiin,ja vie tuomiolle.


      • sinettisormus1

        aamen, ei heille turvapaikkaa löydy....


      • Näkökulmaa
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... näin minäkin uskon, vaikken sitä halua joka hetki ääneen sanoa, en pelkää, mutta huoleni on niiden puolesta jotka eivät usko ....

        Kyllä ja samoin minulla,En toivo kenenkään hukkuvan.Ateistit pilkkaa Jumalaa että Jumala on sadisti tai välinpitämätön kun ei tee mitään,vaikka maailma on kaaoksessa,eikä vain ateistit,mutta kun Hän sitten tekee,pilkkaavat siitä että on liian ankara.He eivät ymmärrä sitä,että teoistaan joutuu vastaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      33
      2848
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      2007
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      190
      1934
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      152
      1805
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1681
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1396
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      188
      1394
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1253
    9. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      104
      1185
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1101
    Aihe