Profetioista

Hyväjuttuon

Kiitos Jarmolle, että ei tyhjennä kotisivujaan tälle palstalle niin kuin eräs 'olio.'
Tuli vaan mieleen kun katselin etusivua.
Kaikilla ei ole näemmä todellisuudentajua.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auta-avutonta

      Joo. Täällä tyhjentää kotisivuaan niin Piho kuin Roseniuskin ja Owuoret, ja SRO, jne. Ja sinetti yrittää tyhjentää koko Raamatun, joskus on koko ketju pelkkää raaamtun kopiota. No, ehkä se sinetti silleesti keskustelee itsensä kanssa? Kukahan se "olio" mahtaa olla, johon aloittaja on niin hermonsa menettänyt? Viisas ei kyllä sellaisen "olion" lähellekään menisi? Tiedä vaikka olis ruttotauti ja vaikka mikä? Kiitos Jarmo, että kuulet aloittajan nöyrän anomuksen? Se agiteeraa sinua siivoustalkoisiin, kertoivat. Että alkaisit sinäkin siivota sen olion kirjoituksia.

      Mene ihmeessä mukaan auttamaan? Jos yksi on vihan vallassa, se kovasti vahvistuu, kun porukkaa tulee lisää, vihan pimeydessä. Niinhän se Jeesuskin saatiin pois pelistä? Kun kovaa huutaa, porukalla, niin Pilatuskin meni ulalle...
      No, me tiedetään, kuka se vihattu "olio" on, mutta ei hätää. Se kiittelee rakasta Jeesustaan, ja toimittelee annettuja tehtäviä... Matt 24: 45-46

      • Älkää silti väheksykö mitään noista. Ihan älyttömän hyvää sanaa heiltä tulee ja minäkin innolla luen niitä. Sinetti omalla tavallaan, Rosenius jees, ja Srokin juu. Piho tuo profetioita, joka sekin on palstan aihe. Ilman näitä tämä olis aika köyhä mesta, vai mitä?


      • Etsiitseapusi

        maijaliisa. Sinä olet sidottu paholaiseen ja paha käyttää sinua.
        Palstan henki on raamatullinen ja kaikki mainitsemasi sopivat palstalle, eivätkä tuo satuja palstan täydeltä.
        Emme tällä palstalla voi vapauttaa sinua vihastasi.
        Etsi oikea, Jumalan armolahjoilla varustettu Herran palvelija, joka ehkä voisi Jeesuksen Kristuksen armosta vapautta sinut kahleistasi.



        Nämä mainitsemasi eivät ole sidottuja vaan rehellisiä Jumalan palvelijoita, jotka ovat sinulle myrkkyä. Kaikki Jumalan totiset uskovat palvelijat ovat silmissäsi uhka sinulle.

        >>>''Täällä tyhjentää kotisivuaan niin Piho kuin Roseniuskin ja Owuoret, ja SRO, jne. Ja sinetti yrittää tyhjentää koko Raamatun, joskus on koko ketju pelkkää raaamtun kopiota. No, ehkä se sinetti silleesti keskustelee itsensä kanssa?''<<<<


      • KaikkiValta

        Etsiitse apua purkaa taaas vihaansa tuota maijaliisa vastaan. Mitäpä se viha muuta voisi?

        Ei Maijaliisa mitään vapauttamista tarvitse. Jonka Jeesus on tehnyt vapaaksi, hän on todellisesti vapaa! Ei ihmisten, eikä edes komentelevien vihatahojen orja ja käskyläinen!

        Sen jonka Jeesus on vapauttanut, ei tarvitse etsiä mitään poppaskonsteja, joitakin ihmisvapauttajia? Kyllä Jeesus on yli kaiken! Ihan tässä ja nyt! Kiitos Jumalalle, Jeesuksen Kristuksen kautta!

        Jeesukseen uskovalle ei myrkkyä ole toiset raittiit ja terveet sanan palvelijat! Eivätkä ketään? Mutta kun sudet ovat liikkeellä, on niiden myrkkyannokset tunnistettava Sanan Hengen valossa.

        Jeesuksen oppilaalle ei sinänsä ole uhkaa, sillä Jeesukselle on annettu Kaikki Valta.

        Mutta nyt totuus: TEILLE vihamission tahot - maijaliisa tuntuu olevan paha uhka?

        Vihan vimmassa aloitatte uusia ketjuja, joissa olette kuin mafiapomot pistoolien kanssa: miten saatais se maijaliisa hiljaiseksi, pois... pois...

        Voi teitä ja teidän vihaanne! Mutta Jeesus käsittelee sen...


      • säälittävävanki
        Etsiitseapusi kirjoitti:

        maijaliisa. Sinä olet sidottu paholaiseen ja paha käyttää sinua.
        Palstan henki on raamatullinen ja kaikki mainitsemasi sopivat palstalle, eivätkä tuo satuja palstan täydeltä.
        Emme tällä palstalla voi vapauttaa sinua vihastasi.
        Etsi oikea, Jumalan armolahjoilla varustettu Herran palvelija, joka ehkä voisi Jeesuksen Kristuksen armosta vapautta sinut kahleistasi.



        Nämä mainitsemasi eivät ole sidottuja vaan rehellisiä Jumalan palvelijoita, jotka ovat sinulle myrkkyä. Kaikki Jumalan totiset uskovat palvelijat ovat silmissäsi uhka sinulle.

        >>>''Täällä tyhjentää kotisivuaan niin Piho kuin Roseniuskin ja Owuoret, ja SRO, jne. Ja sinetti yrittää tyhjentää koko Raamatun, joskus on koko ketju pelkkää raaamtun kopiota. No, ehkä se sinetti silleesti keskustelee itsensä kanssa?''<<<<

        Etsiitseapusi

        3.4.2015 12:36

        maijaliisa. Sinä olet sidottu paholaiseen ja paha käyttää sinua.

        Kuule valheen Isän valhetelija. Maijaliisa ei ole sidottu paholaiseen, vaan sinä itse.
        Sen näkeee ja kuulee siitä vihan himosta, jolla kaiken aikaa ammut tätä maijaliisa.

        Olet kuin roisto, murhamies, joka tällä palstalle vaanii ja vahtii, mitä se maijaliisa kirjoittaa. Järkyttävää pimeytesi on siinä, että luulet olevasi vielä jumalan asialla?

        Pahuutesi ja vihasi haisee kauas, joka paikkaan. Jos olisit Jumalan hegessä et vihaisi maijaliisaa joka on totinen uskova, Jeesuksen seuraaja!

        Olet vihan ja vainon hengessä, kuten oli Saulus tarsolainen aikoinaan. Hän surmautti Jeesuksen oppilaita, LUULI olevansa Jumalan asialla. Mutta oli uskonnollisen fanaattisuuden ja kuolleen uskonnon tasolla.

        Olet kyllä loppusuoralla tuon vihasi kanssa, maijaliisa vastaan. Kaikki pahan palavat nuolet kun eivä osu häneen, vaan mihin? Ja se taho, mihin vihasi palavat nuolet menevät, käsittelee sinut. Aivan varmasti. On jo lähellä se aika.

        TYöläs on sinun potkia tutkainta vastaan! Kenelle niin sanottiin?

        Kuka oli vainooja, kuka oli vainon uhri, ketkä?

        Koet kestää vielä vihasi kahleissa. Mutta siinä käy monesti niin että ihminen joka on täynnä vihaa lähimmäistä (uskovaa) kohtaan, pakahtuu vihaansa.

        Jätän kertomatta, mikä on sen näyn sisältö, joka sinua koskee. Näet ne asiat pian.

        Olet vihan lapsi. Pimeyden lapsi.


    • Minä olen elänyt koko elämäni siinä uskon käsityksessä, että jos Jumala haluaa, niin hän voi. Elikkä en minä edistä Jumalan tahtoa kopiomalla koko sivustoni kenenkään nenän eteen aktiivisesti, vaan Jumala voi herättää ihmisä lukemaan niitä jos niin tuntuu hyvältä. Mikään väkisin tuputtaminen ei ole tuonut kovin hyvää hedelmää, se tiedetään.
      Minä peräänkuulutan nöyryyttä ja hiljaisuutta Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Häneen minä panostan koko elämäni ja toivon niin kaikkien tekevän.

      • järkeäKehiin

        Tekopyhä jarmo taas. Itse itseään kopioi ja tuo esille kaiken aikaa... siinä se nöyryys?

        Eli Jarmo taitaA itse olla se harmaa eminenssi, joka vihaa ja poistattaa sen olion tekstejä.
        Niin ne jotkut sanoivat, on pakko uskoa? jarmo näyttää olevan kateellinen sille oliolle?

        Ja sokea? Eihän täällä ole mitään lukemisen pakkoa? On nytkin yli 940 otsikkoa palstalla! Yksi lukee yhtä, toinen toista?

        Eikö ole edes hituisenkaan järkeä? Menet kauppaan. Siellä on juustohylly. Ostat sitä juustoa, jota haluat. Leipähylly? Ostat sen leivän minkä haluat.

        Mutta vain ihan kaheli alkaisi kaupassa haukkumaan, että "tuo ja tuo" leipä ei tänne kuulu! Mitä kauppias siitä?

        Turhaan raivoat. Tämä on vapaa valintakauppa. Osta mitä ostat, syö mitä syöt?
        Mutta lopeta kyttääminen ja leipien heittely.

        Tai, saat porttikiellon tähän kauppaan!

        Että näin tekee viisas ja normaali. Mutta se, joka on epäviisas, alkaa. mitä....

        Se näkee vain "olioita". Se ei näe muuta, koska sen sisin on myrkyttynyt...

        Ja?

        Nytkin?

        Yli 940 otsikkoa, ketjua?

        Miksi raivoatte? Turhaa on.


      • Muttamutta

        Jarmo.
        Olet asiallinen kirjoittaja kuten oletusarvo palstalla onkin.


      • järkeäKehiin kirjoitti:

        Tekopyhä jarmo taas. Itse itseään kopioi ja tuo esille kaiken aikaa... siinä se nöyryys?

        Eli Jarmo taitaA itse olla se harmaa eminenssi, joka vihaa ja poistattaa sen olion tekstejä.
        Niin ne jotkut sanoivat, on pakko uskoa? jarmo näyttää olevan kateellinen sille oliolle?

        Ja sokea? Eihän täällä ole mitään lukemisen pakkoa? On nytkin yli 940 otsikkoa palstalla! Yksi lukee yhtä, toinen toista?

        Eikö ole edes hituisenkaan järkeä? Menet kauppaan. Siellä on juustohylly. Ostat sitä juustoa, jota haluat. Leipähylly? Ostat sen leivän minkä haluat.

        Mutta vain ihan kaheli alkaisi kaupassa haukkumaan, että "tuo ja tuo" leipä ei tänne kuulu! Mitä kauppias siitä?

        Turhaan raivoat. Tämä on vapaa valintakauppa. Osta mitä ostat, syö mitä syöt?
        Mutta lopeta kyttääminen ja leipien heittely.

        Tai, saat porttikiellon tähän kauppaan!

        Että näin tekee viisas ja normaali. Mutta se, joka on epäviisas, alkaa. mitä....

        Se näkee vain "olioita". Se ei näe muuta, koska sen sisin on myrkyttynyt...

        Ja?

        Nytkin?

        Yli 940 otsikkoa, ketjua?

        Miksi raivoatte? Turhaa on.

        En tiä kuka tää kirjoittelija on mutta soisin hänne hakeutuvan johonki vihanhallintakurssille tms. koska tuo viah minua kohtaan on täällä lietsonut jo vuosia, enkä tiedä mistä syystä. Mä kumminki oon yks Jeesuksen Kristuksen tosi odottaja ja hänen korottaja. Mä en oikeen koe ensainneeni tämmöstä pohjaan halukkumista, jota tämä kirjoittaja tekee minusta koko ajan. Ymmärrän mä sen että täällä on kaikenlaista jengii, mutten mä koe että uskovien pitää näin toistaan vihata.


      • olenöyräää
        JarmoEklund kirjoitti:

        En tiä kuka tää kirjoittelija on mutta soisin hänne hakeutuvan johonki vihanhallintakurssille tms. koska tuo viah minua kohtaan on täällä lietsonut jo vuosia, enkä tiedä mistä syystä. Mä kumminki oon yks Jeesuksen Kristuksen tosi odottaja ja hänen korottaja. Mä en oikeen koe ensainneeni tämmöstä pohjaan halukkumista, jota tämä kirjoittaja tekee minusta koko ajan. Ymmärrän mä sen että täällä on kaikenlaista jengii, mutten mä koe että uskovien pitää näin toistaan vihata.

        Ole nyt vain nöyrä! Älä valita. Ei sua kukaan vihaa, luulet vain??


      • JarmolleTietoa
        JarmoEklund kirjoitti:

        En tiä kuka tää kirjoittelija on mutta soisin hänne hakeutuvan johonki vihanhallintakurssille tms. koska tuo viah minua kohtaan on täällä lietsonut jo vuosia, enkä tiedä mistä syystä. Mä kumminki oon yks Jeesuksen Kristuksen tosi odottaja ja hänen korottaja. Mä en oikeen koe ensainneeni tämmöstä pohjaan halukkumista, jota tämä kirjoittaja tekee minusta koko ajan. Ymmärrän mä sen että täällä on kaikenlaista jengii, mutten mä koe että uskovien pitää näin toistaan vihata.

        Kyllä sinä tiedät kirjoittajan.
        Kirjoittaja on maijaliisa/debora.
        Et sinä ole vihan kohde, vaan kaikki todelliset uskovat. Heidät yksitellen napsii tikunnokkaan ja aloittaa työn, joka hänellä on.
        Jos muistat muutaman viikon takaista aikaa, siis ennen ko paholaisen paluuta, niin vihasta ei puhuttu vaan rakkaudesta ja muistakin uskonasioista pystyttiin kinastelemaan asiallisti.
        On ihan yksi niistä eksyttävistä hengistä, jotka on maailmaan laskettu.
        Esiintyy valkeuden vaatteissa ja vihaa tuo uskovien joukkoon pakkomielteen omaisesti.
        Kaikki kanavat käynyt häiriköimässä, poliisit ja ylläpidot kyllästänyt soopallaan.
        Käräjille taas mielisi uskovia vastaan.


      • JarmolleTietoa kirjoitti:

        Kyllä sinä tiedät kirjoittajan.
        Kirjoittaja on maijaliisa/debora.
        Et sinä ole vihan kohde, vaan kaikki todelliset uskovat. Heidät yksitellen napsii tikunnokkaan ja aloittaa työn, joka hänellä on.
        Jos muistat muutaman viikon takaista aikaa, siis ennen ko paholaisen paluuta, niin vihasta ei puhuttu vaan rakkaudesta ja muistakin uskonasioista pystyttiin kinastelemaan asiallisti.
        On ihan yksi niistä eksyttävistä hengistä, jotka on maailmaan laskettu.
        Esiintyy valkeuden vaatteissa ja vihaa tuo uskovien joukkoon pakkomielteen omaisesti.
        Kaikki kanavat käynyt häiriköimässä, poliisit ja ylläpidot kyllästänyt soopallaan.
        Käräjille taas mielisi uskovia vastaan.

        Raskasta elämää... mutta jokainen vastaa teoistaan.


      • kgi5674
        JarmolleTietoa kirjoitti:

        Kyllä sinä tiedät kirjoittajan.
        Kirjoittaja on maijaliisa/debora.
        Et sinä ole vihan kohde, vaan kaikki todelliset uskovat. Heidät yksitellen napsii tikunnokkaan ja aloittaa työn, joka hänellä on.
        Jos muistat muutaman viikon takaista aikaa, siis ennen ko paholaisen paluuta, niin vihasta ei puhuttu vaan rakkaudesta ja muistakin uskonasioista pystyttiin kinastelemaan asiallisti.
        On ihan yksi niistä eksyttävistä hengistä, jotka on maailmaan laskettu.
        Esiintyy valkeuden vaatteissa ja vihaa tuo uskovien joukkoon pakkomielteen omaisesti.
        Kaikki kanavat käynyt häiriköimässä, poliisit ja ylläpidot kyllästänyt soopallaan.
        Käräjille taas mielisi uskovia vastaan.

        Kas kun oli maino solvaus-ja valhetarina! Vihan hedelmät syöväväksi tälle palstalle!


    • katsopaaka

      Missä valo siellä varjo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      30
      2604
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      1917
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1881
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1682
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1661
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1376
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      186
      1334
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1213
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1091
    10. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1064
    Aihe