Eli, olen 13 v tyttö ja minulla on kihomatoja. Niitä on ja ne menee aina kuukaudeks pois ja sit tulee takas. Ongelma on siinäbetten uskalla kertoa vanhemmilleni. Minulla on myös isäpuoli ja kaksi velipuolta. Toinen veljistä on minun ikäiseni ja kertoisi varmasti koko suomen kolmetoista vuotiaille nuorille!! Onko mitään ideaa miten kertoa äidille tai jotain? Suurin ongelma on tässä: eli oon nyt 3 kuukautta käyttäny stringejä ja niistä en oo äidille puhunu.. Oon pessy niitä käsin.. Ja erityisen tärkeetä kihomatojen kanssahan olis et vaihtaa pikkarit usein mut vaikka vsihtas nii ei taida olla hyötyä ku jos pesee käsin.. Toisekseen vaikka oliskin nii mulla on niitä vaan 5 kpl et ei mitenkää liikaa... Ja nyt emätintä kirvelee voi helevetti..! Tuun kuoleen jos joku ei auta!!
Vastaukset 2
- persetoukka
Niillä voi olla itselläänkin kihomatoja ja hiljaa kärsivät jokainen tahollaan :D sano terkkarilla asiasta, löytyy lääkkeet.
- poppi98t
Luultavasti on jollakin perheenjäsenellä hoitamattomana ja tarttuu sinuun.
Noista pääsee eroon vain siten että jokainen perheenjäsen syö lääkekuurin, piti vissiin ottaa kahteen kertaan että niiden myös munavaiheessa olevat poikaset kuoriutuu ja pilleri tappaa nekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5711387Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42743Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680- 34519
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5509Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin27464- 39457
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE145429- 22412