HV:ni ja Minnasmile

Päällikköjohdosta

Miksiköhän minna nosti todennäköisesti HV:ni tekemiä avauksia esille, ainakin kolmena eri versiona?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnalla ja sinulla on siis sama kiinnostuksen kohde.

• Päällikköjohdosta

Olen oppinut väessä, että kouluttaja-kasvattajan on tunnettava oppilaansa holistinen kokonaisolemus jos aikoo tehdä työnsä kirurgin tarkkuudella.
        On mahdotonta oppia tuntemaan kasvatuksen kohde kunnolla, ellei ole kiinnostunut.

• Päällikköjohdosta

Kasvattajan on työssään myös herkeämättä seurattava kasvatettavan kehittymistä. Sitä olen parhaani mukaan pyrkinyt tekemään.
        Toki aina silloin kun kerkeää.

• Ei_sitä_aina_kerkeä
        Päällikköjohdosta kirjoitti:

Kasvattajan on työssään myös herkeämättä seurattava kasvatettavan kehittymistä. Sitä olen parhaani mukaan pyrkinyt tekemään.
        Toki aina silloin kun kerkeää.

Välillä voinut mennä pari tuntia että kapi ei ole mielessä. Joskus yöllä.

• Ossin-kouluttaja
        Ei_sitä_aina_kerkeä kirjoitti:

HOH HOH HOH

• Heh heh. Sinulla on sana hallussasi. Osaat sanoa totuuden lyhyesti ja tyhjentävästi! Erääseen toiseen asiaan liittyen sen juuri totesin myös tuolla omalla avauksellani.

Mikähän tuollainen Minnasmile mahtaa olla? En ole huomannut viestejä tuolla lähettäjänimellä. Koskahan tuo sekopää alkaa nähdä Sinutkin minuna?? Mutta onhan hänellä hirtehishuumoria, kun sanoo olevansa kasvattajani ja opettajani!

Tuolla omalle avaukselleni jättämässäni viestissä jälleen harmittelin asialliseen keskusteluun kykenevien häipymistä palstalta. Käythän täällä sentään vielä Sinä. Toivottavasti pääsemme kivaan sananvaihtoon piakkoin, kun varsinainen vaalitohina alkaa!

• Ei_sitä_aina_kerkeä kirjoitti:

Heh heh tuohonkin. Kai minä sentään yölläkin hänen unissaan olen;-))

• Päällikköjohdosta
        kapi_ kirjoitti:

Heh heh tuohonkin. Kai minä sentään yölläkin hänen unissaan olen;-))

Höppänä olet kun itsellesi vastailet! Ho hoo, ho hoo!

• Päällikköjohdosta
        kapi_ kirjoitti:

Heh heh. Sinulla on sana hallussasi. Osaat sanoa totuuden lyhyesti ja tyhjentävästi! Erääseen toiseen asiaan liittyen sen juuri totesin myös tuolla omalla avauksellani.

Mikähän tuollainen Minnasmile mahtaa olla? En ole huomannut viestejä tuolla lähettäjänimellä. Koskahan tuo sekopää alkaa nähdä Sinutkin minuna?? Mutta onhan hänellä hirtehishuumoria, kun sanoo olevansa kasvattajani ja opettajani!

Tuolla omalle avaukselleni jättämässäni viestissä jälleen harmittelin asialliseen keskusteluun kykenevien häipymistä palstalta. Käythän täällä sentään vielä Sinä. Toivottavasti pääsemme kivaan sananvaihtoon piakkoin, kun varsinainen vaalitohina alkaa!

Mukava kuulla, että hyväksyt minut vihdoin ja viimein tasavertaiseksi keskustelukumppaniksi, kuten viestissäsi annat ymmärtää.
        Olet sentään oppinut koulutuksessani vaikka vaikealta näytti pitkään.

• Päällikköjohdosta kirjoitti:

Mukava kuulla, että hyväksyt minut vihdoin ja viimein tasavertaiseksi keskustelukumppaniksi, kuten viestissäsi annat ymmärtää.
        Olet sentään oppinut koulutuksessani vaikka vaikealta näytti pitkään.

Pystyyn_kuolleelle tuo vastaukseni on, hänelle siinä tunnustusta annan. Ja sinulle piruilevalle (ei sitä aina kerkiä) on tuo vastaukseni, jota ilmeisesti pidät vastauksena tuohon Pystyyn_kuolleelle osoittamaani viestiin.

Vaikka en ole viettänyt täällä edes murto-osaa ajasta, jonka sinä olet täällä ahkeroinut, olen kuitenkin oppinut ymmärtämään tämä ”uudistetun” (sitaatit aiheelliset) palstan tekniikan. Kovin on heikko sinun oppimiskykysikin. Ei yllätä. Ja noilla ”kyvyilläsi” (sitaatit jälleen aiheelliset) sinä ressukka luulet pystyväsi olemaan opettajani!!!!

• Päällikköjohtajisto

Maavoimissa jalkaväkijohtaja on aina päävastuussa. Siksi muiden aselajien edustajat alistetaan hänelle. Sinäkin HV:ni kuulut tuohon alistettavien joukkoon.

Katson em seikan vuoksi, että johtamis- ja kouluttamisvastuuni koskee myös Sinua.

Tottelevaisuus on hyvä alaisen perusominaisuus!

• Ossin-rankaisija
        Päällikköjohtajisto kirjoitti:

Maavoimissa jalkaväkijohtaja on aina päävastuussa. Siksi muiden aselajien edustajat alistetaan hänelle. Sinäkin HV:ni kuulut tuohon alistettavien joukkoon.

Katson em seikan vuoksi, että johtamis- ja kouluttamisvastuuni koskee myös Sinua.

Tottelevaisuus on hyvä alaisen perusominaisuus!

Molopää kävi taas googlettamassa armeijan jutut, ja taas meni päin persettä.
        HOH HOH HOH

• kapi_ kirjoitti:

Heh heh. Sinulla on sana hallussasi. Osaat sanoa totuuden lyhyesti ja tyhjentävästi! Erääseen toiseen asiaan liittyen sen juuri totesin myös tuolla omalla avauksellani.

Vai et tunne vielä MinnaSmileä, vaikka hän on ollut palstan vakionikeistä yksi aktiivisimmista viimeisten parin, kolmen viikon aikana. Luulenpa, että tulet häneen vielä usein törmäämään.

Minnalla on aika erikoinen tapa osallistua keskusteluihin. Hän iskee ikään kuin puun takaa kommentilla, joka ensi silmäyksellä ei näytä liittyvän lainkaan avauksen aiheeseen, mutta toisinaan kun miettii syvällisemmin ja lukee rivien välitkin, se alkaa vaikuttaa aiheeseen oikeinkin sopivalta. Minna myös mielellään nostaa ylös vanhoja ketjuja.

Miinuksena Minnassa on, että hänen kommenteissaan on paljon toistoa samaan tapaan kuin jo tuntemallasi toisella uudella palstalaisella, pakkomielleruotsi-hoosiannalla. Minna on myös keskustelijana varsin vaitelias. Ei juurikaan vastaile, kun hänelle tekee tarkentavan kysymyksen tai haluaisi muuten vain jatkokeskustella hänen kanssaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2085
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1356
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe