HV:ni ja Minnasmile

Päällikköjohdosta

Miksiköhän minna nosti todennäköisesti HV:ni tekemiä avauksia esille, ainakin kolmena eri versiona?

13

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnalla ja sinulla on siis sama kiinnostuksen kohde.

      • Päällikköjohdosta

        Olen oppinut väessä, että kouluttaja-kasvattajan on tunnettava oppilaansa holistinen kokonaisolemus jos aikoo tehdä työnsä kirurgin tarkkuudella.
        On mahdotonta oppia tuntemaan kasvatuksen kohde kunnolla, ellei ole kiinnostunut.


      • Päällikköjohdosta

        Kasvattajan on työssään myös herkeämättä seurattava kasvatettavan kehittymistä. Sitä olen parhaani mukaan pyrkinyt tekemään.
        Toki aina silloin kun kerkeää.


      • Ei_sitä_aina_kerkeä
        Päällikköjohdosta kirjoitti:

        Kasvattajan on työssään myös herkeämättä seurattava kasvatettavan kehittymistä. Sitä olen parhaani mukaan pyrkinyt tekemään.
        Toki aina silloin kun kerkeää.

        Välillä voinut mennä pari tuntia että kapi ei ole mielessä. Joskus yöllä.


      • Ossin-kouluttaja
        Ei_sitä_aina_kerkeä kirjoitti:

        Välillä voinut mennä pari tuntia että kapi ei ole mielessä. Joskus yöllä.

        HOH HOH HOH


      • Heh heh. Sinulla on sana hallussasi. Osaat sanoa totuuden lyhyesti ja tyhjentävästi! Erääseen toiseen asiaan liittyen sen juuri totesin myös tuolla omalla avauksellani.

        Mikähän tuollainen Minnasmile mahtaa olla? En ole huomannut viestejä tuolla lähettäjänimellä. Koskahan tuo sekopää alkaa nähdä Sinutkin minuna?? Mutta onhan hänellä hirtehishuumoria, kun sanoo olevansa kasvattajani ja opettajani!

        Tuolla omalle avaukselleni jättämässäni viestissä jälleen harmittelin asialliseen keskusteluun kykenevien häipymistä palstalta. Käythän täällä sentään vielä Sinä. Toivottavasti pääsemme kivaan sananvaihtoon piakkoin, kun varsinainen vaalitohina alkaa!


      • Ei_sitä_aina_kerkeä kirjoitti:

        Välillä voinut mennä pari tuntia että kapi ei ole mielessä. Joskus yöllä.

        Heh heh tuohonkin. Kai minä sentään yölläkin hänen unissaan olen;-))


      • Päällikköjohdosta
        kapi_ kirjoitti:

        Heh heh tuohonkin. Kai minä sentään yölläkin hänen unissaan olen;-))

        Höppänä olet kun itsellesi vastailet! Ho hoo, ho hoo!


      • Päällikköjohdosta
        kapi_ kirjoitti:

        Heh heh. Sinulla on sana hallussasi. Osaat sanoa totuuden lyhyesti ja tyhjentävästi! Erääseen toiseen asiaan liittyen sen juuri totesin myös tuolla omalla avauksellani.

        Mikähän tuollainen Minnasmile mahtaa olla? En ole huomannut viestejä tuolla lähettäjänimellä. Koskahan tuo sekopää alkaa nähdä Sinutkin minuna?? Mutta onhan hänellä hirtehishuumoria, kun sanoo olevansa kasvattajani ja opettajani!

        Tuolla omalle avaukselleni jättämässäni viestissä jälleen harmittelin asialliseen keskusteluun kykenevien häipymistä palstalta. Käythän täällä sentään vielä Sinä. Toivottavasti pääsemme kivaan sananvaihtoon piakkoin, kun varsinainen vaalitohina alkaa!

        Mukava kuulla, että hyväksyt minut vihdoin ja viimein tasavertaiseksi keskustelukumppaniksi, kuten viestissäsi annat ymmärtää.
        Olet sentään oppinut koulutuksessani vaikka vaikealta näytti pitkään.


      • Päällikköjohdosta kirjoitti:

        Mukava kuulla, että hyväksyt minut vihdoin ja viimein tasavertaiseksi keskustelukumppaniksi, kuten viestissäsi annat ymmärtää.
        Olet sentään oppinut koulutuksessani vaikka vaikealta näytti pitkään.

        Pystyyn_kuolleelle tuo vastaukseni on, hänelle siinä tunnustusta annan. Ja sinulle piruilevalle (ei sitä aina kerkiä) on tuo vastaukseni, jota ilmeisesti pidät vastauksena tuohon Pystyyn_kuolleelle osoittamaani viestiin.

        Vaikka en ole viettänyt täällä edes murto-osaa ajasta, jonka sinä olet täällä ahkeroinut, olen kuitenkin oppinut ymmärtämään tämä ”uudistetun” (sitaatit aiheelliset) palstan tekniikan. Kovin on heikko sinun oppimiskykysikin. Ei yllätä. Ja noilla ”kyvyilläsi” (sitaatit jälleen aiheelliset) sinä ressukka luulet pystyväsi olemaan opettajani!!!!


      • Päällikköjohtajisto

        Maavoimissa jalkaväkijohtaja on aina päävastuussa. Siksi muiden aselajien edustajat alistetaan hänelle. Sinäkin HV:ni kuulut tuohon alistettavien joukkoon.

        Katson em seikan vuoksi, että johtamis- ja kouluttamisvastuuni koskee myös Sinua.

        Tottelevaisuus on hyvä alaisen perusominaisuus!


      • Ossin-rankaisija
        Päällikköjohtajisto kirjoitti:

        Maavoimissa jalkaväkijohtaja on aina päävastuussa. Siksi muiden aselajien edustajat alistetaan hänelle. Sinäkin HV:ni kuulut tuohon alistettavien joukkoon.

        Katson em seikan vuoksi, että johtamis- ja kouluttamisvastuuni koskee myös Sinua.

        Tottelevaisuus on hyvä alaisen perusominaisuus!

        Molopää kävi taas googlettamassa armeijan jutut, ja taas meni päin persettä.
        HOH HOH HOH


      • kapi_ kirjoitti:

        Heh heh. Sinulla on sana hallussasi. Osaat sanoa totuuden lyhyesti ja tyhjentävästi! Erääseen toiseen asiaan liittyen sen juuri totesin myös tuolla omalla avauksellani.

        Mikähän tuollainen Minnasmile mahtaa olla? En ole huomannut viestejä tuolla lähettäjänimellä. Koskahan tuo sekopää alkaa nähdä Sinutkin minuna?? Mutta onhan hänellä hirtehishuumoria, kun sanoo olevansa kasvattajani ja opettajani!

        Tuolla omalle avaukselleni jättämässäni viestissä jälleen harmittelin asialliseen keskusteluun kykenevien häipymistä palstalta. Käythän täällä sentään vielä Sinä. Toivottavasti pääsemme kivaan sananvaihtoon piakkoin, kun varsinainen vaalitohina alkaa!

        Vai et tunne vielä MinnaSmileä, vaikka hän on ollut palstan vakionikeistä yksi aktiivisimmista viimeisten parin, kolmen viikon aikana. Luulenpa, että tulet häneen vielä usein törmäämään.

        Minnalla on aika erikoinen tapa osallistua keskusteluihin. Hän iskee ikään kuin puun takaa kommentilla, joka ensi silmäyksellä ei näytä liittyvän lainkaan avauksen aiheeseen, mutta toisinaan kun miettii syvällisemmin ja lukee rivien välitkin, se alkaa vaikuttaa aiheeseen oikeinkin sopivalta. Minna myös mielellään nostaa ylös vanhoja ketjuja.

        Miinuksena Minnassa on, että hänen kommenteissaan on paljon toistoa samaan tapaan kuin jo tuntemallasi toisella uudella palstalaisella, pakkomielleruotsi-hoosiannalla. Minna on myös keskustelijana varsin vaitelias. Ei juurikaan vastaile, kun hänelle tekee tarkentavan kysymyksen tai haluaisi muuten vain jatkokeskustella hänen kanssaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe