Kielillä mukamas puhutaan siansaksaa vaan ja ja seljälleen kaatuillaan jotta naurattaa. Voi pyhä perse kuinka lapsellista huuhaata. Kyllä siinä Jeesus tosiaan on onkin nuo reppanat pelastanut, nimittäin järjen käytöltä
Jeesus pelastaa.........järjeltä
9
<50
Vastaukset
- alskdjf
Eihän hulluille saisi nauraa, mutta kyllähän nuo miekkoset toimii loistavana viihteenä meille normaalin aivokapasiteetin omaaville.
https://www.youtube.com/watch?v=8BBPOo6cYkM&list=PL2YeGjBxN18JT4UZzGA1AzTc1nGaKwjtj&index=3- eipä_muulta_sitten
Kyllä. Loistavaa!
- KunnonLuteraani
Luterilaiselle tuo on synnillistä menoa!
- A.Teisti
Minusta nuo kaatuilut, kielilläpuhumiset ja muut ns. loveenlankeamiset ovat s**t*n*npalvontaa.. Mielenkiintoista tosin, että kristityt lähetyssaarnaajat menivät esim. Afrikkaan juuri kitkemään pois vastaavia shamaanitouhuja ja nyt jotkin sekopäälahkot harrastavat samaa... :)
- Näinseon
Nythän evankelikaalien kouluttamat uudelleensyntyneet kristityt papit johtavat noita- ja homohirttäjäisiä ympäri Afrikan. Hyvä osoitus kristillisestä armosta ja kristinuskon kauneudesta.
- jeesus-ristus
Kristinusko on aina pelastanut meidät järjeltä. Emmehän me täysissä järjissämme voisi ottaa todesta puhuvia käärmeitä ja puhuvia aaseja.
Tässä on hupailu jossa osoitetaan tälläkin palstalla hilluvien uskonsoturien johdonmukaisuus:
http://www.otto.net/x-usko/henkanperse.html
Linkki on ollut täällä jo n kertaa mutta laitettakoon vielä uskoville ja uskomattomille muistutukseksi.- SinustaTarttuu
Joku virussivusto. Eihän tuollaisia kukaan klikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2037016
- 594632
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384278- 713249
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237