Kun niin sanotte profiilissanne. Miksi ette voi olla rehellisiä vaan valehtelette.
Katokaapa miehet että olette sinkkuja
13
<50
Vastaukset
- rumamies-
Olen kyllä sinkku koska olen niin ruma että on mahdotonta että nainen kiinnostuisi.
Katsos, me emme koskaan voi paeta evoluution tuomaa pakkoa levittää geenejämme. Ja jos sä olet riittävän hyvät geenit omaava, ehkänteemme lapsen myös sinun kanssasi, joten myös sinä olet voittaja tässämkaupassa. Jälkeläisesibsaa meidän hyviä geenejämme ja sinä hyviämgeenejäntuolta jo syystäkin varatulta.
Turha itkeä, katsoo vaan tosiasioita silmiin ja tarttuu sarvesta sonnia, kun tilaisuus on.stellaria81 kirjoitti:
Minkähänlaista mehua mahtoi olla lasissa tämän viestin kirjoittajalla?
Mitäs veikkaat? Ei ainakaan ätmimehua!
- fgdfgdg
Siksi valehdellaan, että valehtelemalla saadaan jotain sellaista joka rehellisyydellä ei onnistuisi. Tarvitseeko tuota vielä ihmetellä?
- höpöhöpöätaas
Aivan varmasti löytyy aina naisia, joille ei miehen siviilisäädyllä ole mitään merkitystä. Mä olen sellainen. Mutta en kyllä yhtään tykkää, jos mies valehtelee olevansa vapaa. Mulle pitää rehellisesti ja heti kertoa olevansa varattu. Eipä tule sitten mitään vääriä odotuksia vaan osaan ottaa seksin seksinä.
- Sinkkumies39
Olen sinkku, mikset vastannut minulle?
- epävarmasinkku
Jos vastaan Sinulle, niin olenko sen jälkeen sinkku, jos vastaat minulle jotain? Silloinhan olen tavallaan muuttunut varatuksi, eikö vain?
- niinkaisit
Hah hyvä vitsi. Naisena en edes Pystyisi keskittymään kuin yhteen, mutta miehet vissiin sitten ajattelee asiasta erilailla :)
- sinkkumies39
Naisia ei rehellinen sinkkumies kiinnosta. Usein naiset kertoilee niistä varatuista keitä ovat tavanneet.
- tosiko
Minulla on tuosta asiasta tosi omakohtainen kokemus. Olimme mieheni kanssa jo kihloissa jolloin selvisi että hänellä on profiili deittipalstalla ja sinkkuna tietenkin. Otin asian puheeksi ja selityksiä tuli jos jonkinlaisia. Olemme edelleen yhdessä mutta v..aa vieläkin.
- NettideitinAsiakaspalv
Hyvin kysytyn mallin joissain kappaleissa on ajoittaista vikaa rehellisyysprosessorissa, mutta asiakkaat tavallisesti eivät ole kokeneet ongelmaa kovin suureksi. Korjaamme vian, jos viallinen yksilö vain palautetaan tänne meille Nettideittiin.
- Edwardo_ja_vaalivalvo
Vaikuttaisi että aloittaja on liittynyt jengiin huimaan eli naisiin jotka eivät voi vastustaa limaista kiusausta.
Ei kai sen kummempaa? Laske rimaa niin saat rehellisiä miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232396- 1171512
- 621355
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261231- 1171114
KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.341096Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711064Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571017Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31960Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53956