23-vuotias tyttö haluaisi oppia

tyttö23

Olen harrastanut seksiä vain muutaman kerran ja vain yhden ihmisen kanssa, koska olen sen verran ujo etten ole uskaltanut lähteä kokeilemaan yhden yön juttuja. Nyt kuitenkin kiinnostaisi sen verran paljon, että rohkeuttakin alkaa varmaan löytyä.
Seksikokemukseni rajoittuvat ihan tavalliseen lähetyssaarnaajaan, ja nyt haluaisinkin päästä harjoittelemaan kaikkea muutakin kivaa. Tahtoisin oppia ottamaan kunnolla suihin, mutta siihen tarvitsisin varmaan paljon perusteellista opastusta, jotta osaisin nuolla ja imeä oikein kunnolla. Lisäksi haluaisin että mies nuolisi pilluani niin että huudan nautinnosta, ja takaapäin panemista olisi hauska kokeilla, luulen että se voisi tuntua äärimmäisen hyvältä. Liikun Pk-seudulla, Uudellamaalla ja Tampereen seudulla

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otappa pikasesti yhteyttä.klikkaa nikkiä

• Täällä kanssa oiva opettaja!

• tyttö23

Lähetin viestin!

• tyttö23
        hanta_heikki91 kirjoitti:

Täällä kanssa oiva opettaja!

Kivaa kun innostuitte näin nopeasti! Alkaa kyllä vähän jännittää tämmöinen

• retto
    • nikozza

xXxNAIGOUxXx tossa kikki laita viestii

• thetongueman
    • psyko23

Kiinnostaako sinua vanhempi mies, joka voisi opettaa sinulle jotain uutta? Jos kiinnostaa niin laita viestiä tulemaan yhteystiedot ovat [email protected]

• petevaaaaaaaa

Täällä sama tilanne 21v pojalla, haluaisin tutustua paremmin, otatko yhteyttä? [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6104
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3053
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2213
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1827
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1788
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1783
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1532
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50