Candemox ja kamalat jalkakivut

Olen syönyt Candemox 16 mg 1/2 tabl./pv ja 1 kolesterolipilleriä päivässä, joka vaihdettiin äskettäin Simvastatiinista Rosuvastatiiniin. Olen kärsinyt 2,5 vuotta "koko pään tukkoisuutta" ja ravannut erikois- ja tavallisilla lääkäreillä, sama tulos kaikki kunnossa, ei mitään vikaa. Noin 8 vuotta on kiristänyt reisien takaosassa ja kiristys senkun pahentunut, muutama päivä ennen pääsiäistä en meinannut päästä enää kunnolla käveleen. Jätin kummatkin pillerit pois ja katos kummaa vuorokauden kuluessa tukkoisuus oli melkein kokonaan hävinnyt ja jalat alkaa nyt 4 päivän kuluttua olla lenkkikunnossa. IHANAA olen kun uusi ihminen. Tänään mittailin verenpainetta 128/78.
55822
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Minulla määrättiin lonkkakipuun dolania 100mg 2 x päivässä. Lopputuloksena jalkani menivät täysin velliksi ja kävelin polvet tutisten kuin vanha pappa. 100 metriä kävelyä tuntui ylitsepääsemättömän vaikealta. Lopetin lääkkeen ja otin viikon kuurin kortisonia. Vaivani katosivat kuin tuhka tuuleen. Tämä minun kokemukseni jalkavaivoista ja vääristä lääkkeistä.

Äänestä

Itse sain Candomixin 32 mg. Sen jälkeen verenpaine vuosien yrittämisen jälkeen laski normaalin tasolle, pääkivat hävisivät, aikaisempien lääkkeiden ihottumat paranivat parissa viikossa eikä tullut sitä aikaisempaa kuivaa yskää! Aivan MAHTAVA lääke ja oon niin kiitollinen siitä! =)

Äänestä

Nuo vaivat hoituu ruokavaliolla, niin ei tarvitse vaarallisia lääkkitä syödä.

Ja lukekaa ne tuoteselosteet.

Äänestä
  • Jos on suvussa rasite niin silloin ei yksinään ruokavalio auta samoin kolestroolin kanssa,mutta toki niitä pitää noudattaa lääkkeen lisäksi toimii tukihoitona lääke.

    Äänestä

Onko elämän tarkoitus pitää kolesteroliarvot suositusten mukaisina vaiko ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi.
Itselläni kolestorolilääkkeet eivät sovi. Olen käyttänyt Simvastatinia ja Rosuvastatinia ja kumpikin aiheutti jalkakipuja ja lihaskipuja muuallekin vartaloon siinä määrin, etten saanut yölläkään nukuttua ja se saattoi altistaa aivoinfarktille 3 vuotta sitten.
Jätin kolesterolilääkkeet pois ja liikuntakykyni ja kivutkin hävisivät.
Olen nyt 83 vuotias nainen, minulle on tärkeintä saada elää tämän jäljellä olevan aikana mahdollisimman vähillä vaivoilla. Lääkkeinä on aivoverenkiertoa parantavaa Amlodipinia ja glopidogreeliä verihiutaleiden sakkautumisen estämiseen.
Lääkäri oli samaa mieltä kolesterolilääkkeen pois jättämisestä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


123kevät kirjoitti:

Olen syönyt Candemox 16 mg 1/2 tabl./pv ja 1 kolesterolipilleriä päivässä, joka vaihdettiin äskettäin Simvastatiinista Rosuvastatiiniin. Olen kärsinyt 2,5 vuotta "koko pään tukkoisuutta" ja ravannut erikois- ja tavallisilla lääkäreillä, sama tulos kaikki kunnossa, ei mitään vikaa. Noin 8 vuotta on kiristänyt reisien takaosassa ja kiristys senkun pahentunut, muutama päivä ennen pääsiäistä en meinannut päästä enää kunnolla käveleen. Jätin kummatkin pillerit pois ja katos kummaa vuorokauden kuluessa tukkoisuus oli melkein kokonaan hävinnyt ja jalat alkaa nyt 4 päivän kuluttua olla lenkkikunnossa. IHANAA olen kun uusi ihminen. Tänään mittailin verenpainetta 128/78.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu