Olen syönyt Candemox 16 mg 1/2 tabl./pv ja 1 kolesterolipilleriä päivässä, joka vaihdettiin äskettäin Simvastatiinista Rosuvastatiiniin. Olen kärsinyt 2,5 vuotta "koko pään tukkoisuutta" ja ravannut erikois- ja tavallisilla lääkäreillä, sama tulos kaikki kunnossa, ei mitään vikaa. Noin 8 vuotta on kiristänyt reisien takaosassa ja kiristys senkun pahentunut, muutama päivä ennen pääsiäistä en meinannut päästä enää kunnolla käveleen. Jätin kummatkin pillerit pois ja katos kummaa vuorokauden kuluessa tukkoisuus oli melkein kokonaan hävinnyt ja jalat alkaa nyt 4 päivän kuluttua olla lenkkikunnossa. IHANAA olen kun uusi ihminen. Tänään mittailin verenpainetta 128/78.
Candemox ja kamalat jalkakivut
5
5224
Vastaukset
- Örkki555
Minulla määrättiin lonkkakipuun dolania 100mg 2 x päivässä. Lopputuloksena jalkani menivät täysin velliksi ja kävelin polvet tutisten kuin vanha pappa. 100 metriä kävelyä tuntui ylitsepääsemättömän vaikealta. Lopetin lääkkeen ja otin viikon kuurin kortisonia. Vaivani katosivat kuin tuhka tuuleen. Tämä minun kokemukseni jalkavaivoista ja vääristä lääkkeistä.
- IhanaCandemox
Itse sain Candomixin 32 mg. Sen jälkeen verenpaine vuosien yrittämisen jälkeen laski normaalin tasolle, pääkivat hävisivät, aikaisempien lääkkeiden ihottumat paranivat parissa viikossa eikä tullut sitä aikaisempaa kuivaa yskää! Aivan MAHTAVA lääke ja oon niin kiitollinen siitä! =)
- haittavaikutuslistaa
Nuo vaivat hoituu ruokavaliolla, niin ei tarvitse vaarallisia lääkkitä syödä.
Ja lukekaa ne tuoteselosteet.- Anonyymi
Jos on suvussa rasite niin silloin ei yksinään ruokavalio auta samoin kolestroolin kanssa,mutta toki niitä pitää noudattaa lääkkeen lisäksi toimii tukihoitona lääke.
- Anonyymi
Onko elämän tarkoitus pitää kolesteroliarvot suositusten mukaisina vaiko ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi.
Itselläni kolestorolilääkkeet eivät sovi. Olen käyttänyt Simvastatinia ja Rosuvastatinia ja kumpikin aiheutti jalkakipuja ja lihaskipuja muuallekin vartaloon siinä määrin, etten saanut yölläkään nukuttua ja se saattoi altistaa aivoinfarktille 3 vuotta sitten.
Jätin kolesterolilääkkeet pois ja liikuntakykyni ja kivutkin hävisivät.
Olen nyt 83 vuotias nainen, minulle on tärkeintä saada elää tämän jäljellä olevan aikana mahdollisimman vähillä vaivoilla. Lääkkeinä on aivoverenkiertoa parantavaa Amlodipinia ja glopidogreeliä verihiutaleiden sakkautumisen estämiseen.
Lääkäri oli samaa mieltä kolesterolilääkkeen pois jättämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811705IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597946Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut932983Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982248Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1532187Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81646- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin541096Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782