Nettideittailu on huijausta

Totuus1

1% miehistä saa 99% naisista. Loput 99% miehistä jäävät nuolemaan näppejään._

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1prosentti

Anna minun arvata... Kuulut tähän 99 %:n miehistä. Et ole katkera, mutta haluat silti kertoa totuuden muille? :)

• 5plus5

Ulkonäkö ratkaisee joten suurinosa miehistä vaan jää nuolemaan näppejään.

• Se nyt ei vain ole matemaattisesti mahdollista, että noin olisi. Aina kun nainen saa miehen, niin mies saa naisen. Jos 99 naista joutuisi jakamaan saman miehen, niin ei se heitä paljon lämmittäisi.

• Totuus1

Ei lämmitäkkään, mutta se lämmittää että saa niiltä lopuilta 99%:kin huomiota.

• 7plus18

Kyllä se nyt matemaattisesti on mahdollista kun yhtä naista kohtaan on palvelussa kymmenen miestä. Kun nainen saa valita näistä sen komeamman niin yhdeksän jää ilman. Nainen saa sata prosenttisella todennäköisyydellä seuraa ja miehistä vain noin kymmenen prosenttia saa ja loput on turhan panttina palvelussa.
        Yksikokemuslisäälle sanoisin että nuo kuvitelmasi sä heität täysin hatusta joten en edes kommentoi.

• 7plus18 kirjoitti:

Kyllä se nyt matemaattisesti on mahdollista kun yhtä naista kohtaan on palvelussa kymmenen miestä. Kun nainen saa valita näistä sen komeamman niin yhdeksän jää ilman. Nainen saa sata prosenttisella todennäköisyydellä seuraa ja miehistä vain noin kymmenen prosenttia saa ja loput on turhan panttina palvelussa.
        Yksikokemuslisäälle sanoisin että nuo kuvitelmasi sä heität täysin hatusta joten en edes kommentoi.

Ei taida missään ikäluokassa olla kymmenkertaisesti miehiä naisiin nähden. Jos olisi, niin miehenä miettisin kahteenkin kertaan ennen kuin edes lähtisin siihen kilpailuun. Vaikka joka kertahan se kannattaa miettiä muutenkin; jos lähestyy naista, jota todennäköisesti lähestyy 99 muutakin miestä, niin mikä minusta tekee heitä kiinnostavamman? ;)

• kfgheofnvdjd
        helka kirjoitti:

Ei taida missään ikäluokassa olla kymmenkertaisesti miehiä naisiin nähden. Jos olisi, niin miehenä miettisin kahteenkin kertaan ennen kuin edes lähtisin siihen kilpailuun. Vaikka joka kertahan se kannattaa miettiä muutenkin; jos lähestyy naista, jota todennäköisesti lähestyy 99 muutakin miestä, niin mikä minusta tekee heitä kiinnostavamman? ;)

Kiinnostavampaa ei tee mikään muu kuin ulkonäkö. Sen joko on tai ei ole saanut synnyinlahjana.

• kfgheofnvdjd kirjoitti:

Kiinnostavampaa ei tee mikään muu kuin ulkonäkö. Sen joko on tai ei ole saanut synnyinlahjana.

Nettideittailussa ulkonäkö korostuu, totta. Jos sillä ei pärjää niin kannattaa siirtyä etsimään seuraa live-elämässä.

• takaisinluontoon

Tinderissä tilanne on pääkaupunkiseudulla ihan päinvastainen. Siellä on täysin miesten markkinat. Elämänkumppanista haaveilevat hieman epätoivoiset, korkeastikoulutetut 30 naiset ja toiselle kierrokselle siirtyneet vastaavat naiset saavat olla tyytyväisiä jos pääsevät edes treffeille nirsojen täydellistä naista etsivien kundien kanssa.

• takaisinluontoon kirjoitti:

Tinderissä tilanne on pääkaupunkiseudulla ihan päinvastainen. Siellä on täysin miesten markkinat. Elämänkumppanista haaveilevat hieman epätoivoiset, korkeastikoulutetut 30 naiset ja toiselle kierrokselle siirtyneet vastaavat naiset saavat olla tyytyväisiä jos pääsevät edes treffeille nirsojen täydellistä naista etsivien kundien kanssa.

Niille naisillehan ei tietenkään kelpaa kukaan pääkaupunkiseudun ulkopuolelta. Sieltä kyllä löytyisi.

• jmmm

Suomi24 treffeillä on minun maakunnassa niin huono tilanne mieten ja naisten määrissä ettei kannata edes yrittää. Laitoin ikähaarukaksi -4 vuotta oman ikäni, niin naisia oli 64 kuvan kanssa 26 samaan aikaan miehiä yli 400 kuvan kanssa 213. Sit jos ottaa vielä huomioon että n 5 naista oli homoseksuaalisia, 2 oli parisuhteessa ja suurimmalla osalla oli useita lapsia. Pitää ottaa myös huomioon se että naisten seassa on muutama setäkin profiilillaan. Ja melkein jokainen naisen profiili on vuosia vanha. Niin ja on siellä seassa ainakin yksi maksullinen, siitä iso kiitos.
        Ei paljoo deittailu kannata.
        E- kontatkin puolella on tasan yksi nainen joka on aktiivisesti paikalla.

• M1978 kirjoitti:

Niille naisillehan ei tietenkään kelpaa kukaan pääkaupunkiseudun ulkopuolelta. Sieltä kyllä löytyisi.

Entä jos on sellainen ammatti, jolla ei työllisty ihan helposti pienelle paikkakunnalle? Ei se ihan kevyt ratkaisu ole lähteä opiskelemaan uutta ammattia tai yrittää löytää yrittäjyysmahdollisuuksia pienestä kaupungista. Yhtä lailla voisi miettiä, miksi mies ei muuttaisi pääkaupunkiseudulle.

• jmmm

Täällä kunnassa on ainakin lehtitietojen mukaan työvoima pula, lääkäreistä, hoitajista, kaupanmyyjistä, pääaasiassa naisvaltaisilt aloilta. Töihin ne ei kaadu, ja minä pystysin työni hoitamaan muualtakin, mutta en lähde nyt sen takia muuttamaan kaupunkiin että joku nainen voisi vasta sen jälkeen jollain deittisivulla keskustella. Ensin pitää olla nainen että muutan ja myyn taloni. Lisäksi täältä on muutamaan kaupunkiin vajaan tunnin matka. Ei ole kauan kun oli tutkimus työmatkoihin kuluvista ajoista ja aikaa tais kulua pääkaupunkiseudulla eniten, ne oli tunneissa.
        Voin sanoa omasta kokemuksesta sen deittisivuilla ei kannata olla. Siellä ei naisia normaalit miehet niin paljoa kiinosta että vaivautuisivat edes muutaman viestin verran tutustumaan, varsinkin jos mies ei asu isossa kaupungissa.
        Olen päälle kolmekymppinen, parin vuoden aikana en ole tutustunut yhteenkään oman ikä luokan naiseen. Mutta olen suosikkilistattuna yli kymmenen kertaa, nuorin on heistä 41 vuotias! Jokaisen kanssa olen keskustellu, he ovat kehuneet kirjoituksiani ja ulkonäköäni. Parin kanssa olen säännöllisesti tapaillukkin. Ainakin heidän kanssa pärjään ja naisten puolelta on tullut semmoista infoa että minulla olis mahdollisuus vakavaankin suhteeseen Jokainen nainen on pitkälle kouluttaunut ja vielä ikäisekseen omaavat hyvä kropan.
        Itse haluaisin joskus niitä lapsiakin ja näiden kanssa se taitaa olla aika vaikeaa.

En ymmärrä silti että mitä 30 vuotiaan naisen päässä liikkuu ja mitä se oikeasti etsii.

• 18plus19
        jmmm kirjoitti:

Täällä kunnassa on ainakin lehtitietojen mukaan työvoima pula, lääkäreistä, hoitajista, kaupanmyyjistä, pääaasiassa naisvaltaisilt aloilta. Töihin ne ei kaadu, ja minä pystysin työni hoitamaan muualtakin, mutta en lähde nyt sen takia muuttamaan kaupunkiin että joku nainen voisi vasta sen jälkeen jollain deittisivulla keskustella. Ensin pitää olla nainen että muutan ja myyn taloni. Lisäksi täältä on muutamaan kaupunkiin vajaan tunnin matka. Ei ole kauan kun oli tutkimus työmatkoihin kuluvista ajoista ja aikaa tais kulua pääkaupunkiseudulla eniten, ne oli tunneissa.
        Voin sanoa omasta kokemuksesta sen deittisivuilla ei kannata olla. Siellä ei naisia normaalit miehet niin paljoa kiinosta että vaivautuisivat edes muutaman viestin verran tutustumaan, varsinkin jos mies ei asu isossa kaupungissa.
        Olen päälle kolmekymppinen, parin vuoden aikana en ole tutustunut yhteenkään oman ikä luokan naiseen. Mutta olen suosikkilistattuna yli kymmenen kertaa, nuorin on heistä 41 vuotias! Jokaisen kanssa olen keskustellu, he ovat kehuneet kirjoituksiani ja ulkonäköäni. Parin kanssa olen säännöllisesti tapaillukkin. Ainakin heidän kanssa pärjään ja naisten puolelta on tullut semmoista infoa että minulla olis mahdollisuus vakavaankin suhteeseen Jokainen nainen on pitkälle kouluttaunut ja vielä ikäisekseen omaavat hyvä kropan.
        Itse haluaisin joskus niitä lapsiakin ja näiden kanssa se taitaa olla aika vaikeaa.

En ymmärrä silti että mitä 30 vuotiaan naisen päässä liikkuu ja mitä se oikeasti etsii.

Sinuna laittaisin verkot vesille Itä-Eurooppaan tai Aasiaan. Vapaina olevista kolmekymppisistä suomalaisnaisista ei kukaan ota selvää.

• jmmm

Todennäköisesti niin teenkin, normaaleja kolmekymppisiä naisia ei vaan ole vapaana tai jotka ovat he ei vielä etsi mitään. Päälle nelikymppisiä ja siitä vanhempia naisia löytyy taas paljon, vapailla nelikymppisillä miehillä on taas paljon alko-ongemaa ja työttömyyttä ...

• helka kirjoitti:

Entä jos on sellainen ammatti, jolla ei työllisty ihan helposti pienelle paikkakunnalle? Ei se ihan kevyt ratkaisu ole lähteä opiskelemaan uutta ammattia tai yrittää löytää yrittäjyysmahdollisuuksia pienestä kaupungista. Yhtä lailla voisi miettiä, miksi mies ei muuttaisi pääkaupunkiseudulle.

Mikä pakko sitä on samalla paikkakunnalla asua?

• M1978 kirjoitti:

Mikä pakko sitä on samalla paikkakunnalla asua?

Ei minusta mikään pakko, mutta jsilloin jos tavoitteena on perinteinen perhe-elämä lapsineen niin kummasti se helpottaa elämää :)

• yksikokemuslisää

Aina ollaan vaatimassa liikoja tai ainakin kovin paljon ja tuntuu että osa vaatimuksista on riidassa keskenään, miltä kuulostaa esim. tämä että moni nettimies hakee naista joka on lähes heti (tai ainakin kaksien treffien jälkeen) heti valmis seksiin ja sitten kumminkin moni näyttää hakevan jotain neitsytnaista joka ei anna lähes kellekään! niin onhan tämä vähintäänkin(!) melko ristiriitaista ajattelumallia että meneehän tässä nainen kuin nainen vähän jo sekaisin että mitä pitäisi olla tai mitä tässä nyt pitäisi ajatella! niin että miten voi olla neitsyt jos kaikkien pitää kumminkin juuri sinulle antaa ja kun joka toinen ajattelee tähän malliin niin kuka nyt neitsyenä säilyisi. Joo tiedetään ei kukaan halua koko kylän polkemaa pyörääkään mutta mitä jos se pyörä on korjattu ja huijataan että se on uusi? Ja sitten naisen pitäisi olla tietyn näköinen tai ei uskalla/halua/kehtaa edes vastata, no mitä jos naisella on esimerkiksi pyöreät kasvot mutta ei kumminkaan ole ylipainoinen? niin kasvoistako se päätellään tai mitä jos naisella on tatuointeja niin se nainen on kumminkin kovis ja sitä rataa? ja miesten pitää olla ujoja ja tulla tänne valittamaan kun ei saa ketään kun ette oikeasti edes yritä, ei uskalleta lähestyä kun vaan niitä miss maailman näköisiä naisia jos niitäkään lähestytte.

Outoja nämä miesten vaatimukset. Pitäisi siis olla jakorasia joka valehtelee olleensa vain yhden miehen kanssa sängyssä jos yhdenkään ja että suostuu heti juuri sinun kanssasi mihin tahansa, olisiko tämä sitten se paras? että valheella pitkälle pötkitään?

• niksnaksjoo

Hyviä pointteja kirjoitat "Yksikokemuslisää"!

En ole itse löytänyt miestä netistä, mutta kaveripiirissäni on aika monta, jotka ovat miehen sieltä löytäneet. Ei ne miehet mitään alfauroksia ole, vaan ihan tavallisia perusjamppoja. Jos nyt esimerkkejä kerron näistä kavereistani, niin lastenhoitaja löysi sähköasentajan (ovat nyt naimisissa, ovat saaneet sen jälkeen lapsia), toimistosihteeri löysi myyntiedustajan (kummallakin entuudestaan lapsia), sairaanhoitaja löysi osa-aikayrittäjän, vaatemyyjä löysi tehdastyöntekijän (avoliitossa, ovat saaneet sen jälkeen lapsen). Eräs ystäväni löysi ulkomaalaisen miehen ja asuvat nyt Helsingissä yhdessä (mies EU-maasta ja yrittäjä, joten pystyy tekemään duuniaan pitkälti myös Helsingistä käsin). Ulkonäöltään sekä nämä naiset että miehet ovat tavallisen näköisiä eikä tosiaan mitään supermalleja tai huippukomeita.

Tuossa äsken mainitsemani toimistosihteeri oli ennen nykyistä suhdettaan myös löytänyt edellisen miesystävänsä netin kautta, joka sekin taisi kestää muutaman vuoden eli ei ihan mikään yhden yön hoito ollut sekään.

Kyllä sitä vaan netin kauttakin löytää. En todellakaan usko siihen, että 1 % miehistä pyörittäisi 99 % naisista, koska oman kaveripiirini kokemus on se, että kun pariskunta löytää toisensa netistä, niin silloin sinkkumarkkinoilta poistuu yksi mies ja yksi nainen.

Toki voi olla, että treffeille pääsee helpommin, jos on kasvoistaan tosi kivannäköinen. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että sellainen ihminen pääsisi yhtään sen helpommin parisuhteeseen (nirsous tai että vetää vääränlaisia ihmisiä puoleensa). Varmasti kivannäköinen siis saa enemmän deittikokemusta ja (toivottavasti) oppii sosiaalisia taitoja sen myötä, mutta silloin ei puhuta mistään "pyörittämisestä" tai "panoringeistä".

• jdobhjfdodkchds

Niin esimerkki kaverisi on naisia. Ei ole epäilystäkään etteikö nainen löydä sieltä seuraa. Jos tuntisit kaveripiiristäsi samanverran nettideittailevia miehiä niin voisi sinunkin mielipiteesi olla toinen. Ehkä yksi on saattanut päästä treffeille mutta pakithan sekin on saanu kun "ei ollu kemiaa"(ulkonäköä) Ja nyt en sitten kaipaa mitään "no kyllä minä tiedän" listaa koska ne on tekaistuja. Itse deittaavana miehenä tunnen useampiakin joilla ei kuukausiin ja vuosiin tapahdu mitään saati pääse edes treffeille. Joo kyllä noi nais ystäviesi saamat miehet voi olla ihan perus duunareita mutta jos niistä saisi listan nettiin niin ovat varmasti sen pienen mies prosentin edustajia jotka ovat ne naisensa saaneet ja tälle poppoolle se yleensä on yhtä helppoa kun naisillekin. Eli ovat tavallista komeampia.

• jdobhjfdodkchds kirjoitti:

Niin esimerkki kaverisi on naisia. Ei ole epäilystäkään etteikö nainen löydä sieltä seuraa. Jos tuntisit kaveripiiristäsi samanverran nettideittailevia miehiä niin voisi sinunkin mielipiteesi olla toinen. Ehkä yksi on saattanut päästä treffeille mutta pakithan sekin on saanu kun "ei ollu kemiaa"(ulkonäköä) Ja nyt en sitten kaipaa mitään "no kyllä minä tiedän" listaa koska ne on tekaistuja. Itse deittaavana miehenä tunnen useampiakin joilla ei kuukausiin ja vuosiin tapahdu mitään saati pääse edes treffeille. Joo kyllä noi nais ystäviesi saamat miehet voi olla ihan perus duunareita mutta jos niistä saisi listan nettiin niin ovat varmasti sen pienen mies prosentin edustajia jotka ovat ne naisensa saaneet ja tälle poppoolle se yleensä on yhtä helppoa kun naisillekin. Eli ovat tavallista komeampia.

?? :o Haloo, jokaisessa noista tapauksista, mitä edellä kerrottiin, myös mies löysi seuraa! Ja siis ihan tavismiehiä, kuvaa kirjoittaja.

Jos tiedät, ettet pärjää ulkonäkökilpailussa netissä, niin siirry live-elämään. Netti suosii kauniita ja komeita, ei se valittamalla muuksi muutu, kannattaa mieluummin käyttää energia siihen että löytää itselleen parhaiten toimivan kanavan.

• jhfdijhdckckdj
        helka kirjoitti:

?? :o Haloo, jokaisessa noista tapauksista, mitä edellä kerrottiin, myös mies löysi seuraa! Ja siis ihan tavismiehiä, kuvaa kirjoittaja.

Jos tiedät, ettet pärjää ulkonäkökilpailussa netissä, niin siirry live-elämään. Netti suosii kauniita ja komeita, ei se valittamalla muuksi muutu, kannattaa mieluummin käyttää energia siihen että löytää itselleen parhaiten toimivan kanavan.

Tottakai mieskin saa tässä tapauksessa naisen mutta et edes halua ymmärtää että se miehen osa on ainoastaan pientä mies prosenttia koskeva. Joten löisin isonkin summan vetoa että noistakin valinnoista suurinosa on ollut perus jamppaa komeampia eli sitä pientä prosenttia jota kaikki naiset tavoittelee. Edelleen jokainen nainen saa netistä seuraa halutessaan mutta miehistä vain pieni prosentti.

• hnfhlfhlcl
        jhfdijhdckckdj kirjoitti:

Tottakai mieskin saa tässä tapauksessa naisen mutta et edes halua ymmärtää että se miehen osa on ainoastaan pientä mies prosenttia koskeva. Joten löisin isonkin summan vetoa että noistakin valinnoista suurinosa on ollut perus jamppaa komeampia eli sitä pientä prosenttia jota kaikki naiset tavoittelee. Edelleen jokainen nainen saa netistä seuraa halutessaan mutta miehistä vain pieni prosentti.

Turhaan vastaat sille. Se vaan provoilee täällä kaikki päivät.

• Olenkosmonautti

Oletko nyt katkerana kun ekalla keralla tärpännyt

• mythbuster

En tiedä huijauksesta, mutta äärettömän turhauttavaa se on. Jos olen harrastanut sitä pitempään niin olen alkanut epäillä olevani kaikin puolin surkea, ruma ja tyhmä ihminen. Sitten kun katson vaikka peiliin tai kirjahyllyyn niin huomaan ettei se nyt ihan niinkään ole.

Pitää olla tosi rautainen itsetunto jos tavallisena miehenä lähtee siihen leikkiin. Jos lähteekin niin pitää aina muistaa että ne on miehen kannalta aikamoiset arpajaiset - joku saattaa joskus kiinnostua jos onni käy. Yleensä ei tule voittoa eikä vastauksia viesteihin - puhumattakaan siitä että joku nainen ottaisi itse yhteyttä.

• Edward_puolituinen

Sori nyt vaan, mutta kyllähän tuosta huomaa ettet ole mikään aistikkain kaveri. Kirjahylly nyt ei sinänsä kerro paljoa sivistyksestä, jos sattuu vaikka lukemaan paskaa tai muuten vain ei oikein osaa sisäistää pieniä hienoja nyansseja maailmasta ja elämästä. Vähä semmonen matemaattinen autisti-insinööri tulee mieleen... Minä tienaan 4500/kk, minulla on audi, minulla on omistusasunto, minä käyn salilla ja minä olen ennen kaikke ÄIJÄ! Minun taso on korkea!

Jos olisin nainen niin en kyllä kostus. Noista näet paistaa semmonen armoton putkinäkösyys mistä naisillakin on tapana napista. Naiset rakastaa aistikkuutta, jännitystä. Tuommonen insinööripelle ei sitä vain oikein tarjoa. Enkä itekkään näytä kummoselta, mutta nuorempia ja kauniimpia naisia riittää ihan kohtalaisesti. Hätävarana sitten aina oman ikäiset ja kovin jo epätoivoiset.

• JustusPrufus

Kyllä nettideittailu toimii myös meille vähemmän komeille miehille. Olen itse siinä hyvä esimerkki. Olen kohdannut kyllä useita naisia, jotka ovat ilmoittaneet, että ei kiitos tuolla ulkonäöllä. Sitten on niitä naisia, jotka ovat lähteneet tutustumaan minuun ja pari pitempää suhdetta takana nettideittien kanssa. Olen nyt ollut taas kolme - neljä viikkoa nettideiteillä (tällä hetkellä ei akviivista profiilia) ja treffejä takana kolmen eri naisen kanssa. Yhden kanssa tapailut jo useita kertoja. Ei tiedä vielä tuleeko tuosta pitempiaikaista juttua, mutta tutustuminen jatkuu.

Otin itse yhteyttä muutamaan naiseen ja muutama nainen otti yhteyttä minuun. Voisin sanoa, että nettideiteillä omat pariutumismahdollisuuteni ovat paljon paremmat mitä ravintoloissa, jopa huomattavasti paremmat. Sinkkuna ei näemmä tarvitsisi olla, mutta kun ei viitsi ihan kaikkien höpsöjen kelkkaan lähteä.

Netistä löytyy myös täysissä järjissä olevia normaalit realiteetit omaavia naisia, mutta usein välimatkaa on liikaa, naisilla aivan liikaa menoja, vielä pieniä lapsia, hullu piinaava ex-mies tai jotain muuta luotaan työntävää. Ronkeliksihan tässä on itsekin hieman tullut, sen kyllä myönnän. Oma ronkelius ei koske niinkään ulkonäköä, vaan sitä mitä pääkopan sisällä liikahtaa (tai sen liikkeen puuttumista).

Yhtä kaikki, nettideitit ovat antoisa paikka seuran hakemisen suhteen ainakin näin pääkaupunkiseudulla ihan tavalliselle lyhyehkölle kaljuuntuvalle kohta viisikymppiselle duunarille. Kaikki faktat vain rehellisesti pöytään ja positiivista asennetta peliin, niin seuraa löytyy ainakin isommilta paikkakunnilta.

• winksvonks

Surkeeta selittelyä taas.... kun ei kelpaa niin ei kelpaa... mies ja nainen ja tasoistasi ja ikäistäsi seuraa niin voit saada naisen tai miehen... :D

• sanonvaan

Nettideittailu on pinnallisille naisille. Tuskin sellaisen kanssa voisi edes seurustella kun se joka asiasta valittaisi, tukka liian pitkä, väärän väriset sukat, suihkussa pitäis käydä kolme kertaa päivässä, vääränlainen paita ja sellasta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3518
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      100
      3366
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      60
      2881
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      61
      2673
    5. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      92
      2485
    6. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      54
      2221
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1377
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1308
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      367
      1199
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1075
    Aihe