Käännekohtia elämässä.. ehkä suurin käännekohta oli se, kun ymmärsin, että minun todellisuuteni ei ole yleinen todellisuus. Ja se mitä minä pidän oikeana, ei ehkä ole totta ja oikeaa jostakin muusta.
Se tavallaan aukaisi silmäni. Olen ainutlaatuinen ihminen, joka voi kertoa ja osoittaa ymmärtäneensä jotakin, mutta jokaista kerrottua tarinaa kohden pitäisi kuunnella kaksi muiden kertomaa.. Siten ei päädy itseviisaaksi.
jos joku joskus sanoo sinulle olevansa oikeassa, on hyvä syy epäillä, onko se totta.
:D
Käänne parempaan.. vai onko?
Roshanan24
2
393
Vastaukset
- BtRemains
Se on totta! Kaikessa on eri puolensa: esimerkiksi hyvässä asiassa on pahaa ja pahassakin hyvää, kun ajattelee (paksun) pinnan alle.
Ootkos muuten kattonu Neon Genesis Evangelionia? Se animea (eli japanilaista animaatiota), joka on filosofisesti varsin kypsä sellainen. Tulee nykyään subbarilla. Suosittelen! :D- Roshanan24
Ei, en ole kattonut animea, oikeastaan mitään. en ole moisen suuntauksen vannoutunut ihailija.
Ei mitään sitä vastaankaan, mutta en vain itse koe tarpeelliseksi tuijotella sitä. (muutenkin töllöä niin hurjan vähän kattoo hän)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata591753Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3251521Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1021466- 1091195
- 221183
- 711165
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171137- 791091
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f183968Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois40906