Maailmanloppu oli tässä pari vuotta sitten kun lama syveni. Maailma on loppunut ja toimii vielä hetken.
Oli jo taannoin
2
68
Vastaukset
- Ewqypt
Myös Nibiru oli 2012
- alfa123om222
Tai sitten deterministinen ennalta säädetty tulevaisuus piilotetaan ja osittain kumotaan.
Sillä tätä aikaa koskee sana: Näky ja profetia sinetillä vahvistetaan.
Se mitä on profetoitu tulevaisuutta koskien menettää kaikki merkityksensä ja kaikki vapautuvat toimimaan sen varassa mitä heillä on muistissa ja mielessä tai mitä säädetään uusilla sopimuksilla ja tavoitteiden asetteluilla.
Tarkoitan kukaan ei vaadi toinen toiseltaan enää mitään, vaan kaikki elävät vapaana ja tulee ikään kuin yö, jolloin kukaan ei voi työtä tehdä. Otetaan rennosti ja vapaasti; vailla murheita siitä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091