Maailmanloppu oli tässä pari vuotta sitten kun lama syveni. Maailma on loppunut ja toimii vielä hetken.
Oli jo taannoin
2
135
Vastaukset
- Ewqypt
Myös Nibiru oli 2012
- alfa123om222
Tai sitten deterministinen ennalta säädetty tulevaisuus piilotetaan ja osittain kumotaan.
Sillä tätä aikaa koskee sana: Näky ja profetia sinetillä vahvistetaan.
Se mitä on profetoitu tulevaisuutta koskien menettää kaikki merkityksensä ja kaikki vapautuvat toimimaan sen varassa mitä heillä on muistissa ja mielessä tai mitä säädetään uusilla sopimuksilla ja tavoitteiden asetteluilla.
Tarkoitan kukaan ei vaadi toinen toiseltaan enää mitään, vaan kaikki elävät vapaana ja tulee ikään kuin yö, jolloin kukaan ei voi työtä tehdä. Otetaan rennosti ja vapaasti; vailla murheita siitä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706