Jo on aikoihin eletty kun Taaborille Aleksis Kiven näytelmään Nummisuutarit on merimies-Nikon rooliin otettu tummaihoinen suomea puhumaton nigerialainen. Niko on näytelmässä Jaanan isä, joten ilmeisesti Jaanan rooliin on otettava puolitumma näyttelijä.
Aleksis Kivi on kansalliskirjailijamme, joka kuvaa meitä suomalaisia, nurmijärveläisiä ihmisiä. Tähän asti on kunnioitettu tarkasti Kiven tekstiä ja kieltä. Ikävää, kun Aleksis Kiven näytelmä ja Taaborin vuori menettää tällä tavalla "neitseellisyytensä".
Nyt menee överiksi!
Nurmijärveläinen
5
114
Vastaukset
- SydänTaaborilla
Olen aivan samaa mieltä.Taaborille erikoisuuden tavoittelu ei sovi.
- Rasismiton
Olihan Mannerheimkin tummaihoinen.
- nollatoleranssi00
Ja Jeesus !
- kikukiku
Ja homo
- sekundaneekeri
Pakkoko sinne mäennyppylälle on kiivetä jos mielensä pahoittaa. Tuskin mitään sanktioita tulee jos jättää väliin. Vai eikö ole kaikki Muumit laaksossa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006