Näin unen, jossa laulettiin Siionin laulua "Nouse jo pilvi verinen" tai se laulu kuului ja soi taustalla. Maisema oli unessa sellainen, että se oli pilvessä. Aurinkokaan ei kirkkaasti paistanut. Talojen katot olivat noesta tummuneet. Ajattelin, että tämä on nyt sitä lopun aikaa. Laulu eteni kohtaan, joka alkoi: "Jo meidät täältä siirretään..." en muista jatkuiko tuosta, mutta meidän vanhoillislestadiolaisten laulukirjassa menee muistin mukaan tuo kohta näin: "Jo kohta meidät siirretään hääsaliin uuteen taivahan." Joka tapauksessa unessa oli: jo meidät siirretään. Silloin tapahtui, että tuli kirkkaus kaiken harmauden tilalle ja ylevä, mahtavan piristynyt tunnelma, että saatoin ajatella, nyt siirretään taivaalliseen kirkkauteen. Uni loppui muistaakseni tuohon siirtämiskohtaan.
Youtubesta löytyy Siionin lauluja:
https://www.youtube.com/watch?v=w-861bV0-84
Harmauden tilalle kirkkaus
2
111
Vastaukset
- uninäky
Uninäyssä, pikaisessa välähdyksessä, saavuin taivaaseen. Pikaisesti näin kirkkauden ja välillä kuului kiitos-huudahduksia Jeesukselle.
Toisessa unessa odotettiin Jeesusta. Joku sanoi, että Jeesus on tullut. Minä ihmettelin, kun en nähnyt Jeesusta ja kysyinkin, missä Hän on. Joku vastasi, että sinun vierellä. En nähnyt kuitenkaan mitään. Jossain vaiheessa aloin näkemään. Lähdettiin menemään jollakin lentokoneen tapaisella koneella. Sinne mennessäni kysyin Jeesukselta, missä kohti minä saan istua. Jeesus osoitti minulle paikan Hänen edestään oikealta puolelta. Sitten saavuttiin kohti maata. Maareissu jäi kuitenkin näkemättä minulta, mutta maasta taivaaseen lähtemisen näin taas. Jotkut atomipommit tai atomilentokoneet pyyhälsivät melko läheltä. Sitten saavuttiin taivaaseen. Siellä oli paljon pöytiä, joissa oli viini- ja vesiastioita tai -maljoja ne tais olla. Kysyin Jeesukselta, mistä maljasta minä voin juoda. Jeesus vastasi, että se on sama, mistä joisin. Mutta sitten minä kysyin, mistä Jeesus haluaa minun juoda. Siellä oli yksi malja, punainen malja, joka oli kaatunut. Siitä Jeesus halusi juotavan. - uninäky
Sitten vielä näkemäni uni: Näin unessa jonkin uskovaisten tilaisuuden, jossa puhuttiin parantavista öljyistä. Taustalla alettiin laulaa laulua: "Ei nuoren murhemiellä tarvitse taivaltaa." Silloin joku kiitti suomen kielellä. Tunnelma oli niin kuin taivaalliseen ikävöivä, hyvin liikuttava. Päästiin kohtaan: "Ja kyyneleetkin kerran jää silmiin sammuviin, kun siunattuina Herran kutsutaan taivaisiin." Siinä kuulin jollakin minulle tunnistamattomalla kielellä jonkun kiittävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045