Chatin tosimiehet/~WH~

varakas nainen

Ihan ensimmäisenä kysyn sinulta ~WaveHunter~, minkälainen mies pohimmiltasi olet? Miten sallit häiriköiden haukkua miellyttävää naistasi, jota itse niin kauniisti ja rakastuneesti kuvailit?

Missä on ne kaikki chatin itseään tosimiehinä mainostavat? Tosimies puolustaa naista, eikä hauku. Onko tämä chat täynnä niitä paljon puhuttuja selkärangattomia, jotka eivät uskalla nousta vääryyttä vastaan? Minua inhottaa ajatellakkin, minkälaisten miesten kanssa olen oikeasti chattaillyt./

Mitä merkitystä on sillä, onko joku rikas vai köyhä? Kenenkään kimppuun ei tulisi hyökätä varallisuuden perusteella. Minua ei ole tuomittu koskaan sen takia,että olen varakas.

Waveen, ystävääni olen pettynyt. Todellisuudessa taidat olla sinäkin pelkuri, kuten suurin osa chatin miehistä.

27

1589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonto

      on näköjään loihtinut taas uuden provokaattorin "keskustelua" herättelemään.
      Tällä kertaa pääjehuna toimii virtuaalivarakas "nainen".:DDDDDDDDD

      • varakas nainen

        Ovatko kaikki oikeasti ajattelevat täällä provoilijoita? Inhottavaa, jos kuvittelet niin. Tällä nickyllä olen chattaillyt usean vuoden. Kaikki siis olemme virtuaalivarakkaita tai köyhiä. Mielestäni se ei ole tässä keskustelussa olennaista, vaan kanssachattailijöiden haukkuminen. Jopa niiden, joita ystäviksi kutsumme.


      • kerrassaan mainio
        varakas nainen kirjoitti:

        Ovatko kaikki oikeasti ajattelevat täällä provoilijoita? Inhottavaa, jos kuvittelet niin. Tällä nickyllä olen chattaillyt usean vuoden. Kaikki siis olemme virtuaalivarakkaita tai köyhiä. Mielestäni se ei ole tässä keskustelussa olennaista, vaan kanssachattailijöiden haukkuminen. Jopa niiden, joita ystäviksi kutsumme.

        "kaikki oikeasti ajattelevat" xDDDDDDDD
        Olennaista on siis kanssachattailijoiden haukkuminen xDDDDDDDDD Hyvin tuntuu neidiltä onnistuvan :DDDDDDDDDDDDDDDDD


      • varakas nainen
        kerrassaan mainio kirjoitti:

        "kaikki oikeasti ajattelevat" xDDDDDDDD
        Olennaista on siis kanssachattailijoiden haukkuminen xDDDDDDDDD Hyvin tuntuu neidiltä onnistuvan :DDDDDDDDDDDDDDDDD

        Etten hyväksy miehiä, jotka käyvät naisen kimppuun. Enkä hyväksy miestä joka ei puolusta naista.


      • Faktaa.
        varakas nainen kirjoitti:

        Etten hyväksy miehiä, jotka käyvät naisen kimppuun. Enkä hyväksy miestä joka ei puolusta naista.

        Tarkoitatko ihan tosissasi, ettei mies voi käydä sanallisestikaan naisen kimpuun? Hoh, hoijaa!!!

        Mitä hemmetin sönkkäämistä tuo nyt on? Fyysisesti ei tietenkään voi! Olet aika pelle sinäkin. Varakkuutesi on paskapuhetta ja samoin ovat näköjään muutkin puheesi.

        Muuta nikkisi kuulumaan: Vatsakas. Se sopii sinulle paremmin.


      • Etsijä.
        varakas nainen kirjoitti:

        Ovatko kaikki oikeasti ajattelevat täällä provoilijoita? Inhottavaa, jos kuvittelet niin. Tällä nickyllä olen chattaillyt usean vuoden. Kaikki siis olemme virtuaalivarakkaita tai köyhiä. Mielestäni se ei ole tässä keskustelussa olennaista, vaan kanssachattailijöiden haukkuminen. Jopa niiden, joita ystäviksi kutsumme.

        Osumat 1-3. Yhteensä 3 osumaa:.

        Vai monta vuotta? Historiikki kertoo aivan toista.
        Outoa, että tulit tänne ja heti Simaa puolustamaan?


      • tietopankki
        Faktaa. kirjoitti:

        Tarkoitatko ihan tosissasi, ettei mies voi käydä sanallisestikaan naisen kimpuun? Hoh, hoijaa!!!

        Mitä hemmetin sönkkäämistä tuo nyt on? Fyysisesti ei tietenkään voi! Olet aika pelle sinäkin. Varakkuutesi on paskapuhetta ja samoin ovat näköjään muutkin puheesi.

        Muuta nikkisi kuulumaan: Vatsakas. Se sopii sinulle paremmin.

        Mun mielestä tuntemattomat miehet ei käy kyllä nimitellen tuntemattomien naisten eikä tuttujen kimppuun. Sellainen mies on täysin moukka.


      • tietopankki
        Etsijä. kirjoitti:

        Osumat 1-3. Yhteensä 3 osumaa:.

        Vai monta vuotta? Historiikki kertoo aivan toista.
        Outoa, että tulit tänne ja heti Simaa puolustamaan?

        Jokainen viisas puolustaa Simamussukkaa. Näppärä ja haaska nainen. Mie puolustan ainaki, kun vaa aihetta ilmenee. Nii!


      • Jermu

        Olisitkos vastanut tähän oletusarvolla, jos hän olisi kirjoittanut itselleen "virtuaalivaraton" nainen..Provoaloitus tai ei, mitäpä se keikauttaa..Kartanoita netissä tai realiissa, keltä ne on pois. Kaikkea ei tarvitse uskoa ja ne jotka uskovat..Mitäpä siitä..Miksi ottaa toiselta pois usko joulupukkiin..Joulupukki on nimittäin kova jätkä, jolla on paljon uskollisia faneja...Kjäh!


      • tosimies
        Jermu kirjoitti:

        Olisitkos vastanut tähän oletusarvolla, jos hän olisi kirjoittanut itselleen "virtuaalivaraton" nainen..Provoaloitus tai ei, mitäpä se keikauttaa..Kartanoita netissä tai realiissa, keltä ne on pois. Kaikkea ei tarvitse uskoa ja ne jotka uskovat..Mitäpä siitä..Miksi ottaa toiselta pois usko joulupukkiin..Joulupukki on nimittäin kova jätkä, jolla on paljon uskollisia faneja...Kjäh!

        Mikki jätkä rulez, sanois poikanikin. Ikää 42 vuotta ja usko joulupukkiin säilynyt läpi elämän. Lahjat vaan paranee vuosi vuodelta. Joulupukki rulez sanoisin.


    • tahi

      rikkaus muille kuuluu ja eipä ole niiden tiimoilta haukkumisia silmiini osunut mutta jonkun verran ihmisiä näyttää närästävän erään pariskunnan toistuva toitotus omasta erinomaisuudestaan.

      • varakas nainen

        Minunkaan mielestä ei kuulu ja mainitsemaasi erinomaisuuden esilletuomiseen on nyt kyllä syyllistynyt tuon pariskunnan maskuliininen osapuoli. Sima on ollut suora ja Siman esilletuomiseen syyllistyy muut.


    • Löytäjä

      Aviovaimojen syytökset
      Kirjoittanut: Simanainen 9.9.2003 klo 13.21

      Aivan käsittämätöntä. Viittaan otsikolla ilmoitustaululla alempana olevaan kirjoitukseen. En jaksa käsittää näitä vaimojen syytöksiä: Nainen joka veit mieheni!

      Eihän toisen miestä voi viedä:). Kyllä siihen tarvitaan myös toisen osapuolen yhteistyöhalukkuus. Halu olla uskoton vaimolle, tai halu johonkin sellaiseen, mitä omalta vaimolta ei saa. Näin se vain on.

      Itse harrastan seksiä vain"ukko-miesten"kanssa.
      1.Ovat helppoja"nakkeja"
      2.Eivät jää roikkumaan
      3.Ovat käytössä tarvittaessa
      4.Sängyssä ehdottomasti parempia, kuin sinkkumiehet
      5.Käytön jälkeen saa huoletta työntää ovesta ulos
      6.Luotettavia seksikumppaneita

      Listaa voisi vielä jatkaa, mutta tuossa lienee tärkeimmät.

      Aviovaimojen on turha syyllistää meitä"toisia naisia", koska nämä ihanat aviomiehet ovat niitä, jotka sen aloitteen esim. ravintolassa tekevät:). Minun tehtäväni ei ole varmistella:Oletko varattu? Oletko naimisissa? Ne ovat asioita, jotka mies kertoo, jos haluaa. Minulle ne eivät edes kuulu.

      Jokainen uskoton aviomies on sitä omasta päätöksestään. Miehellä on oma tahto ja selkäranka, kuten kaikilla aviovaimoillakin(muistutan vielä, että uskottomia ei ole pelkästään aviomiehet, jos sitä joku ei ole huomannut). Jos mies harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita, kehoittaisin vaimoja marssimaan kiltisti peilin eteen:Sieltä se syy löytyy.

      T: Simanainen, joka ei koskaan ole vienyt vuoteeseensa yhtään aviomiestä, vastoin tämän omaa tahtoa.

      • sättäri

        Tossahan on joka sana totta. Uskollinen en ole itsekkään ollut vuosiin ja vaimo suorastaan työntää vieraisiin. Raakaa tekstiä simalta,mutta joka sanan allekirjotan.


      • Simaisen?

        Kuka muistaa Simanaisen ja siman itse luoman virtuuali Waven?


    • sättäri

      Olen itsekin ihmetellyt weiviä. Taitaa olla aika löysä mies. Jos mulla olis sima naisena, en laskis edes tänne riepoteltavaks.

    • MillaN

      ...väsyttää...laitanpa kahvia tippumaan* :D

    • Fanni

      Missä ihanainen Simanainen?! *ikävöi*

      • tietopankki

        Mussukka on Madridis vielä tämän viikon. Toivottavasti saadaan pian taas nauraa ja pitää haaskaa. :DDDDDDDDDDd


      • hartsa
        tietopankki kirjoitti:

        Mussukka on Madridis vielä tämän viikon. Toivottavasti saadaan pian taas nauraa ja pitää haaskaa. :DDDDDDDDDDd

        Tarkotiksä Somerolla? Siel on nähty paikallisessa räkälässä tää verevä naisimmeinen, kuvasta tunnistettu, mainittiin simanaiseksi


      • tietopankki
        hartsa kirjoitti:

        Tarkotiksä Somerolla? Siel on nähty paikallisessa räkälässä tää verevä naisimmeinen, kuvasta tunnistettu, mainittiin simanaiseksi

        Olit nii päissäs, ettet tunnistanu äitiis? Simamussukka juoksentelee pommeja karkuu Madridis tiiä se. :DDDDDDDD


      • täti
        tietopankki kirjoitti:

        Olit nii päissäs, ettet tunnistanu äitiis? Simamussukka juoksentelee pommeja karkuu Madridis tiiä se. :DDDDDDDD

        hupajaa täällä. Menisit lämpimään sieltä. Palellutat pääsi vielä pahemmin. :DDDDDDDDDDDDD


      • ?=)(/&%¤#"!½
        tietopankki kirjoitti:

        Mussukka on Madridis vielä tämän viikon. Toivottavasti saadaan pian taas nauraa ja pitää haaskaa. :DDDDDDDDDDd

        "Toivottavasti saadaan pian taas nauraa ja pitää haaskaa."

        on siis mielestäsi haaska. Miten aiot pidellä häntä?


      • tosimies
        ?=)(/&%¤#"!½ kirjoitti:

        "Toivottavasti saadaan pian taas nauraa ja pitää haaskaa."

        on siis mielestäsi haaska. Miten aiot pidellä häntä?

        Kuin kukkaa kämmenellä.. =)


    • ?=)(/&%¤#"!½

      "Waveen, ystävääni olen pettynyt."

      • tosimies

        Weivi ei olekkaan tosimies eikä ansainnut Simanaisen kaltaista päivänsädettä. Taidanpa sätin tosimiehenä korjata pippuripussin omaan keittiööni..=)


    • selkärangallinen

      Henkilökohtaisesti ei ole mitään 40 väkeä vastaan, mutta olen pannut merkille saman. Miehen tulee seisoa naisensa takana, oltiin täällä tai laiffissa.simanainen on reipas ja kiva likka, eikä ansaitse saamaansa vainoa. Aaltomiehelle monta pirun pitkää miinusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe