Lopunaika ja vitsaukset

Tänään me elämme maailmassa, jossa ihmiset ovat ajautuneet siihen eksymyksee, joka piti tulla.

Lopunajan ihmisiä kuvailtiin, hillittömiksi, enemmän rahaa, kuin Jumalaa rakastaviksi ja rakkaudettomiksi.

Nämä kuvaukset sopivat enemmän, kuin hyvin tähän aikaan, ja sen huomaa, kun kehoittaa kristittyjä tekemään epäitsekästä hyvää, niin saa vastauksesksi monesti, vain valheita ja nurinaa, sillä ihmiset todella rakastavat tänään raahaa enemmän, kuin Jumalaa.

Ja vaikka te väitätte rakastavanne, niin minkä laista teidän rakkautenne, on jos se loppuu siihen, kun tulisi autaa hädässä olevia omasta liiastaan?

Rakkaudettomuus siinä näkyy.

Mutta tämä kaikki johtaa pian siihen suurten vitsausten aikaan, joka kohtaa tämän jumalattomuuden.

Vitsausten lopulla on luettavissa Juutalasten jäänteen paluu, johon liittyy myös muista kansoista paljon ihmisiä.

Ja tuhannen vuoden rauha alkaa.

Tehkää parannus

5

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alfa123om222

      Kyllä minä katson, että jumalattoman kuuluu tehdä parannus Profeetta Hesekielin mukaan, mutta Vanhurskaan ei tarvitse tehdä, vaan hänen tulee pitää kiinni Vanhurskaudestaan.

      Olen itse köyhä ja saanut aivan tapeeksi apua esim. sisareltani ja Katukirkolta. Paljoa hyötyä ei aina ole ollut saadusta avusta; kun saaliinhimoiset pedot ovat saadusta avusta oman osansa päältä napanneet. Pitäisi olla keino estää saaliinhimoisia petoja pääsemästä annettujen avustusten kimppuun.

      Sen sijaan kannatan sydämmellisesti, että kaikki käyttävät rahojaan ostaakseen Ilmestyksen kirjeessä Laodikean seurakunnalle tarkoitetut asiat.
      Tulessa puhdistettua kultaa
      Uudet valkeat vaatteet
      Silmävoidetta

      Itse olen saanut tulessa puhdistettua kultaa Jehovan todistajilta, Silmävoidetta patriarkka Abrahamilta Kristuksen Ilmestyksen 2003 yhteydessä ja uskoisin, että uudet valkeat vaatteet saa babtisteilta esim. helluntaikirkolta. Siihen en ole vielä sijoittanut rahaa. Ja siksi ulkoinen olemukseni on karsea.

      Sekä johdatusta olen saanut islamilta. Yksi Jumalan 99 nimestä on Kareem. Monet hänen nimistään viittaava yltäkylläisen anteliaaseen persoonaan. Hän on antelias ja on järjestellyt mm. Iankaikkisen Isän suosittelemaa Kansalaispalkkaa niin, että tasa-arvo totetuu kaikkien kohdalla. Ja silti rikkailla on oma osuutensa.

      Voi olla, että tuo hillittömyys saa vallan sitten kun tulee nousukausi. Saihan Sodoma ja Gomarra tuomion leivän kylläisyydestä johtuen. Ja kun Israelilaiset menivät Bileamin ansaan hillittömyydessä seurasi Tuomarien ajan orjuus ja ahdingo.

      Mutta en minä näe, että olisi kauheaa hillittömyyttä tänä laman aikana ollut. Miehet ovat seuranneet EU:n viranomaisten terveyssuosituksia ja laihtuneet ja kuntoutuneet. yms.
      Näen ulospäin heidän olevan Vanhurskaita, joiden kuuluu pitää kiinni vanhurskaudestaan.
      Saaliinhimoisia susiakin kyllä liikkuu paljon.

    • dtfjhngfhfghfgh

      Ei tule koskan mitään raamatun Jumalan maailmanloppua. Jumalaa ei ole olemassa ja jos se on vanhan testamentin raamattu se on myös aika julma ja sadistinen.

    • alfa123om2222

      Ei Vanhan testamentin Jumala ole sadistinen. Hän on olemassa ja onpa olemassa vielä useita epäjumaliakin, vääriä messiaita, vääriä kristuksia ja muita paholaisia. Nuo paholaiset voivat olla sadistisia, mutta Jehova ei ole.

      Ilmestyksessä on kuvaus kuinka monelta mätänee kieli suuhun ja silti he jatkavat Jehovan pilkkamista eivätkä anna hänelle kunniaa hänen teoistaan. He ovat masokisteja. He pyytämällä pyytävät saada tuskaa osakseen ja siksi he sitä myös saavat.

      Sitä en tiedä minkä vuoksi Jehova on luonut masokisteja, jotka eivät tyydy normaaliin rauhalliseen elämään. Vaan pilkkaavat, jotta heidät tuhottaisiin armotta.

      On tietenkin törkeää, että raamattu pelottelee maailmanlopulla, tuonelan tuskilla ja muulla vastaavalla ja saa ihmiset elämään huolien vallassa koko maanpäällisen vaelluksensa vailla iloa ja rauhaa. Raamattu on Jumalan moraalikoodisto ja johtaa onnettomaan huolien täyttämään elämään. Itse luen mieluummin Koraania ja muuta positiivisempaa kirjallisutta, mutta on vain niin, että ihmisten tekemät kirjat eivät täytä kaikkia uskonnollisia tarpeita, joita ihmisellä on.

    • Artling

      Minä elelen aikaa kun tuhannen vuoden rauha on jo ollut ja nyt tehdään viimeistä tuomiota ja pitkällä siinä jo ollaankin. Ihmettelen vain missä ovat muut jotka ovat hereillä kun harvassa on väki kovin. En etsi väittelyä aiheesta kuolleilta vaan sitä tai niitä joille tämmöinen maailmankuva on ihan reaalista uutista ja tätä päivää. Miten on, onko muita samassa ajassa eläjiä?

      • Ja missä kohden tuo tuhannen vuoden rauha meni, entäpä Googin sota? Ja onhan Petokin vielä maailmassa ja Väärä profeetta.

        Älä nyt eksytä itseäsi tuollaisiin kuvitelmiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2509
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2214
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2212
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1732
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe