Ruki veer, tavarits!

DuumaiIija

25

425

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shTSH

Näyttää Venäjä pelkäävän Natoa. Viimeksi tiistaina kiusasivat pientä amerikkalaista vakoilukonetta, niin että Jenkeille tuli pahamieli.

• nbbxkxkfkfklf

Voisivat kyllä pikkuhiljaa lopettaa tuollaisen kissa ja hiiri leikin puolin ja toisin. Ei se tartte kuin yksi vahinko käydä, niin jo on täysimittainen rähinä päällä.
        Menisivät vaikka sinne omalle rajalleen beringinsalmeen mittailemaan pippeliensä pituuksia.

• etosaavenäjää

Et osaa venäjää. Ihan naurettava, kun joku pelle yritä kirijoitaa venäjää, kaikki väärin, sulle helpompi kirijoitaa tämä fraasi sun natsi ystävän kielellä Hande Hooh! natsin hitlerin porukkaa koko maa. Opetteelle venäjää, kuin et osaa. Kirjoittaa suomeeksi.

• NjetMolotov

Oletkos sinä ryssä muka sen parempi, kun et osaa suomen kieltämme?

Opiskele kaunista kieltämme, ennen kuin tulet tänne uhoilemaan - TAJUATKO!!!???

• ilmaiseksitshuhnalle

Voi hemmetti, sinua, en ole ryssä kuka on ryssä, ja mistä se tuli j mihin se menee? Olen suomenmaan kansalainen, minua nauratta vain sinun Hande Hooh! Kuka sinua uhkailee? Ryssä sna sinun pakko unohda kokonaan, natsien sekunda, mikä on muuten ryssä? Jos minä kutsun sinua vanha tshuhnan hassuksi, juhli hyvin natsi ukki tai akka. Minä osan suomen kieltä hyvin ja koko aikaa opetteleen vielä, no mutta sinä natsi et osaa venäjää, Hande Hooh! Natsi saksan jälkeläinen, Hande Hooh! Toveri, käännös ilmaiseksi sinulle, tulkki ja käännös työ maksaa paljon.Heippa rallaaaa.tshuhnanatsi.

• natsienkusipää
        NjetMolotov kirjoitti:

P.S tshuhnalle. Tshuhna oma kehu haisee.Suomeen vanha sananlasku. Älä tappelee minun kanssani, olen koulutettu tarpeeksi j kuitenkin osan sinun lintukieli, laaa laa laa, tiytyytyyyty tää tääätyhoööäa, laryssäla, ryssä la, ryssävittulalablabla, ryssäperkele, r5ssäääää, laalaaa, titutiyty, murahainen tekee töitä j jänis istu torku ei, ei . Lintu laulaa kaunisti joo,muttaa sinun suusta tulee vain paskaa, tommusia enakkoluuloja natseja on maa täynää. Ei se mitään, kohta hitlerin viimeset jälkeläiset nazzit kuole ja maaimaa puhdistu hitlerin natsiesta. Olen nuori ihminen, idiootti.ainakin sinä ntsi minun isoisa ikäinen, häivyy natsi pois helvettiin.

• otarauhassakaikkihyvin
        NjetMolotov kirjoitti:

P.P.S osan suomea, opettelen koko aikaa suomen kieltä, vaikka se hullu kieli on se hän vähän vaikea kieli, olen innokasti oppetelen suomea, jatkuvasti, edes nyt, kun tappelen sinun kanssasi, minä osan kuitenkin sinun kieli vnha käkkä, mutta ainä et osaa venäjää.En vihaa sinua, olen vain semmoinen kuin olet.Olen rauhaan puoleella.kukaan ei uhkailee sinua, otaa vaan rauhaallisesti. Älä ryssittele vaan, kaikki on hyviin, olen hienosti koulutettu , maaimaan ihminen.Kaikki on muuten hyvin.

• eitarvitseosata

Kukaan ei halua opetella tai tarvitse enempää venäjää kuin tuon verran.

• OLIPAsurkeaa
        natsienkusipää kirjoitti:

P.S tshuhnalle. Tshuhna oma kehu haisee.Suomeen vanha sananlasku. Älä tappelee minun kanssani, olen koulutettu tarpeeksi j kuitenkin osan sinun lintukieli, laaa laa laa, tiytyytyyyty tää tääätyhoööäa, laryssäla, ryssä la, ryssävittulalablabla, ryssäperkele, r5ssäääää, laalaaa, titutiyty, murahainen tekee töitä j jänis istu torku ei, ei . Lintu laulaa kaunisti joo,muttaa sinun suusta tulee vain paskaa, tommusia enakkoluuloja natseja on maa täynää. Ei se mitään, kohta hitlerin viimeset jälkeläiset nazzit kuole ja maaimaa puhdistu hitlerin natsiesta. Olen nuori ihminen, idiootti.ainakin sinä ntsi minun isoisa ikäinen, häivyy natsi pois helvettiin.

JUTTUA SINULTA ! TÄYSIN APINAMAISTA ja HÄRSKIÄ!

JOTEN MILLÄ OIKEUDELLA SINÄ TULET PUHUMAAN SUOMEEN TUOLLALAILLA ? JOS ET TÄTÄ VAPAATA MAATA KUNNIOITA-NIIN MENE JONNEKKIN MUUALLE-ÄLÄKÄ MEILLE REHELLISILLE IHMISILLE TULE PUHUMAANPASKAA!

ME HALUAMME HYVÄÄ VENÄLÄISILLE. ja HALUAMME MYÖS KANSOJEN VÄLISTÄ KUNNIOITUSTA-SILLÄ ME OLEMME IHMISIÄ-EMMEKÄ SAATANANIDIOOTTEJA-ja TOISTEN MAITTEN MIELIPUOLISIA VALTAAJIA-JOSTA TULEE AUTTAMATTOMASTI VAAN LISÄÄ ONGELMIA -vaikka ENTISIÄKIN ON IHAN RIITTÄMIIN !!!

VENÄLÄISET PYSYKÖÖT VENÄJÄLLÄ- EIKÄ KUKAAN EIKÄ MIKÄÄN VALTIO OLE SINNE EES HYÖKKÄÄMÄSSÄ-NIIN MIKSI HELEVETISSÄVENÄJÄN JOHTO ON RUVENNU HARRASTAMAAN SAATANANJUTTUJA TAAS KERRAN !!!

• MEHAISTAMME
        otarauhassakaikkihyvin kirjoitti:

P.P.S osan suomea, opettelen koko aikaa suomen kieltä, vaikka se hullu kieli on se hän vähän vaikea kieli, olen innokasti oppetelen suomea, jatkuvasti, edes nyt, kun tappelen sinun kanssasi, minä osan kuitenkin sinun kieli vnha käkkä, mutta ainä et osaa venäjää.En vihaa sinua, olen vain semmoinen kuin olet.Olen rauhaan puoleella.kukaan ei uhkailee sinua, otaa vaan rauhaallisesti. Älä ryssittele vaan, kaikki on hyviin, olen hienosti koulutettu , maaimaan ihminen.Kaikki on muuten hyvin.

Sinusta jonkin haistapaskan ylimielisyyden- vaikkei sinulla ole sellaiseen pienintäkään oikeutta. ESIMERKIKSI- kenenkä rahoilla sinä olet täällä koulutuksessa ?
        MAKSATKO ITSE SEN KOULUTUKSEN -vaiko ME SUOMALAISET ?

• käkkäkka
        OLIPAsurkeaa kirjoitti:

JUTTUA SINULTA ! TÄYSIN APINAMAISTA ja HÄRSKIÄ!

JOTEN MILLÄ OIKEUDELLA SINÄ TULET PUHUMAAN SUOMEEN TUOLLALAILLA ? JOS ET TÄTÄ VAPAATA MAATA KUNNIOITA-NIIN MENE JONNEKKIN MUUALLE-ÄLÄKÄ MEILLE REHELLISILLE IHMISILLE TULE PUHUMAANPASKAA!

ME HALUAMME HYVÄÄ VENÄLÄISILLE. ja HALUAMME MYÖS KANSOJEN VÄLISTÄ KUNNIOITUSTA-SILLÄ ME OLEMME IHMISIÄ-EMMEKÄ SAATANANIDIOOTTEJA-ja TOISTEN MAITTEN MIELIPUOLISIA VALTAAJIA-JOSTA TULEE AUTTAMATTOMASTI VAAN LISÄÄ ONGELMIA -vaikka ENTISIÄKIN ON IHAN RIITTÄMIIN !!!

VENÄLÄISET PYSYKÖÖT VENÄJÄLLÄ- EIKÄ KUKAAN EIKÄ MIKÄÄN VALTIO OLE SINNE EES HYÖKKÄÄMÄSSÄ-NIIN MIKSI HELEVETISSÄVENÄJÄN JOHTO ON RUVENNU HARRASTAMAAN SAATANANJUTTUJA TAAS KERRAN !!!

Vanha pappa en halunutsinua ärsyttää, millää, kun sinä itse pappa haykunutminua ryssäksi, EN ole mikä hemmetti mikä ryssä, minä en edes ymmärä, mikä ryssä sana tarkoittaa. Ei sinä kusipää maksanut minun kpulitulseen, kun minulla on monta tutkintoa, ensimäinen sanut itse , kiitetavasti, toinen saanut itse maisteri, kolmas saanut myös itse omalla perhen rahalla kun minulla on hieno perhe.en ole ylimielinen, plen hyvä kunnon ihminen, käyn kirkossa, kunnioitan perhetta vanha pappa.Älä haukua minua vanha pappaa, niin et saa takaisin sanat, minulla on 3 kunnon tutkintoa, maisteri, en haluaa, että jolu maalaistollo haulkua minua millä oikeuudella haikut akaateemisen ihmisenryssäksi apina sina itse ja horilla, kävelee hemmetto torilla, olet horilla ja apina neordentaali ihminen, mitä sinä minulle haukkut alku ihminen. Huutaa kovemmin alkuneprdentaalikäkkä.käkkäakka.

• kusipääapinallepopå
        MEHAISTAMME kirjoitti:

Sinusta jonkin haistapaskan ylimielisyyden- vaikkei sinulla ole sellaiseen pienintäkään oikeutta. ESIMERKIKSI- kenenkä rahoilla sinä olet täällä koulutuksessa ?
        MAKSATKO ITSE SEN KOULUTUKSEN -vaiko ME SUOMALAISET ?

Ei sina hemmettimikä maksanit minulle yhtää mitään, kun hyvää ja hieno venäjää valtip ja minä itse opiskelen ahkerasti, kuin olin aina hieno, kokoperhe rakastaa minua kovasti, viimeinen tutkinnon omalla ahkerasti käynyt 4 vuotta, mitä hemmetti sinä yrität, hemmeyti asunja elän suomeen perheessa, olen suomenkansalainen mitä haukkut minulle, saatananidiootti, mieti vähän ennen kun viytu ryssättelet, en ymmärrä idiootti mitä sinä ryssittelet mitäsinä haluat?kusipää, oikeasti.

• senkkanenästäsuomelle

Kyllä kun ahkerasti kaivaa verta nenästään, sitä myös tulee!

• suomirakas

Kuluuko se natoon? KAIVAA PAREMPI NENÄÄSTÄÄN NATOON, SITÄ JUST TULEE, MITÄ TILAAT SUOMI.

• sitäsaamitätilaakin

Kyllä kuuluu.Hyvä Suomi, kohta valuu verta!

• hyvää_elämää

Voi miten inhoan tuollaista sotaan liittyvää uhoamista. Minusta se ei ole aikuisen ihmisen puhetta.

• suomivoitaa

Just näin Suomeen EUROVIISUT voi olla huipulla, kun tukee daun ihmisia, kovaa hommaa ja hyvää asiaa.ainakin pääsee 10 lle.he 8vat samaanlaisia, ehkä vähän prempi, kuten me rumat ja ilkeät. Tappel3mme turhaat asiat, he elää nyt ja tässä, paljon fiksumpi, kuin joku hölmös kokoomusta selfie henkilosta.elämän totuus.

• kysynvaan

Juu ja Suomi voitti euroviisut ja helvetti jäätyi! Nyt Suomen k.pääjohto on suututtanut Venäjän, mitä mahtaa tapahtua?

• lordieuroviisitupea
        kysynvaan kirjoitti:

Juu ja Suomi voitti euroviisut ja helvetti jäätyi! Nyt Suomen k.pääjohto on suututtanut Venäjän, mitä mahtaa tapahtua?

Suomi voitti Lordit silloin, olenniin iloinen kun Suomi voitti, ja Lordi oli paras.

• unettomatyöt

Ei vastauksia tälläisille aloituksille, kiitos!

• Bror-Erik

<3 <3 <3

• algebra

Mitä algebra formula se on? Puuttu paljon luku ja merkia.

• voivaintodeta

Olipas yksinkertaisen ihmisen aivoton aloitus.

• vpitto

No hyvä sitten, aivoton, älytön, ton, ton, pääasia, että kaikki on hyvin, kaikki ovat henkissa.Sitten on joo voitton puoleella.

• DuumaiIija

Hyvinhän tuo tuli ymmärretyksi ja tosiaan tuon enempää venäjää on turha opiskella. Maa joka panee puolet rahoistaan sotakalustoon on tietysti sotahullu, mutta kun ovat muutenkin hulluja, niin antaa tulla vain, täältä kyllä pesee ja linkoaa!
      http://aijaa.com/rhigTF

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Varmaan olen odotellut ihan turhaan

Kutsua luoksesi kylään Superman?
      Ikävä
      38
      1716
    2. Mitä tekee Rebelwerks?

Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä
      Taivalkoski
      15
      1513
    3. Kaksi rikollista

"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on
      Suomussalmi
      8
      1499
    4. Jos meillä ei olisi

Ikäeroa, niin oltais aikoja sitten oltu aito pari! Me kuulutaan yhteen🥰
      Ikävä
      159
      1212
    5. Suojeluvaisto

Mikä herättää miehessä suojeluvaiston naista kohtaan?
      Ikävä
      178
      1192
    6. **** mies anna jokin vinkki

Mistä tiedän, että vielä toivot että kuulet minusta. Aikaa on kulunut...
      Ikävä
      70
      1145
    7. Ei se yhteys

Niin vain poistu ja lakkaa olemasta. Muista tämä nainen.
      Ikävä
      67
      1054
    8. Eli sä nainen

Siis halusit pitää jonkinlaisen kontaktin ja ylläpitää yhteyttä. Etsitkö jotain mysteeristä ja kiehtovaa vai halusitko t
      Ikävä
      64
      1010
    9. P-karjalassa juorutaan ihan kaikki.Pitäisikö muuttaa Etelä-karjalaan?

Täällä Pohjois-karjalassa juorutaan ihan kaikki. Ei voi luottaa edes viranomasiin joita sitoo vaitiolovelvollisuus. Ka
      Imatra
      17
      996
    10. Kolme sanaa jotka kuvaa naista jota kaipaat

Kerro jotain hyvää. Hyvä kiertämään.
      Ikävä
      57
      964
    Aihe