Ihan olematon Jumala

AivanOutoa

Eihän sinua tarvitse kuunnella koska ethän sinä vastaa koskaan. Omatunto tai ihmisen sisällä vaikuttava ajatusmailma antaa kyllä vastauksia aina, mutta tämä ei liity mitenkään tähän Jumalan käsitteeseen.

Siis mikä vittu tämä Jumala oikein on? Missä se luuraa? Silloin, kun sen pitäis vastata ihmisille, se piilottelee jossain. Siis ihan oikeesti - missä tämä Jumala oikein on? Silloin kun sitä eniten tarvitsisi, se ei ole koskaan paikalla.

Minulla on puhdas omatunto ja tämä asia minulla toimii ilman tuntematonta Jumalaakin. Kyllä mä Jeesuksen ja hänen sanansa ymmärrän, mutta en tätä itseänsä piilottelevaa Jumalaa.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JonesHenry

Jumala on ENEMMÄN kuin sinä voit ikinä ymmärtää, eikä Jumala myöskään elä VÄÄRISSÄ Raamatunkäännöksissä!

http://www.inri.fi/raamattu/k/G3639.html

http://www.teosofia.net/artikkelit/raam-virheet.htm

http://www.romancatholicism.org/clement-apokatastasis.html

Jumala on yli tämän maailman käsityskyvyn!

Muttta...Jumala yhä RAKASTAA sinua, ja lopussa hän tulee vetämään KOKO LUOMAKUNNAN puoleensa!

"Ja kun minut ylennetään maasta, niin minä vedän kaikki tyköni."

Johanneksen Evankeliumi 12 luku 32 jae

"Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
      ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa."

Paavalin ensimmäinen kirje Kolossalaisille 1 luku jakeet 19-20

Osa porukasta voi joutua helvettiin ennen sitä, mutta LOPUSSA Jumala voittaa! Taivas ja helvetti eivät ainakaan omasta mielestäni ole toisiaan pois sulkevia tekijöitä, ja tämän lisäksi olen ainakin omasta mielestäni aika hyvin perehtynyt Raamatuun sen kahdella alkukielellä, eli siis Kreikaksi ja Hepreaksi!

Itse uskon, että kaikki pelastuvat kyllä lopussa, mutta osa vasta mielettömien koettelemuksien ja tuskien läpi! Silti...Jumalan OLEMASSAOLOA ei käy kieltäminen! Hän on läsnä jopa ilmassa jota HENGITÄMME!

https://www.astro.virginia.edu/class/skrutskie/images/earth_atm_pie.jpg

• 1213

Kertoisitko, missä Jumalan pitäisi nyt olla, missä Jumala ei jo ole? Mihin haluaisit Jumalan vastaavan?

• Jumala on MIELESSÄSI. Tämä on Jumalan vastaus minulle enkä mitenkään voi edellyttää että kukaan muu ymmärtäisi saati tietäisi mitä tämä lause minulle ja minussa herättää ja vaikuttaa.
      Omatunto on hyvä käsite mutta siitäkin monet sanovat että se on se mitä minulle on opetettu, jolla tarkoitetaan mm. että silloin se ei ole Jumalan ääni minulle vaan niiden opettajien uskomusten mukainen opetus.
      Jumalan ääni on se rakkauden ja hyväksynnän kokemus tässä hetkessä itseäni ja jokaista sinua kohtaan: Namaste on tervehdys jossa mielestäni hyvin kuvataan ett tervehdin Jumaluutta sinussa

• alienwriter

Vihdoin suutuit, kyllä se siitä kunhan katsot sinne missä se todella on. Ainiin, Jumalan viestejä pitää seurata, ei niitä taivaalle kirjoiteta lentokoneella kovin usein. Joudut nyt ihan oikeesti oppimaan että sinun pitää olla avoin viesteille, ethän sinä voi kuulla jos on korvatulpat päässä.

• Kuneivastaa

Aloittaja on löytänyt Jumalansa ja mennyt Hänen kanssaan piiloon

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5870
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3507
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      157
      2023
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      226
      1958
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1721
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1011
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      991
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      980
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe