kuulon alenema! sädehoihoidon jälki seuraus???

oyk-89

onko ketään jolla samat oireet/tietoa?? asiasta.. varmaan harvassa hakemani?? itse pärjään "kojeen" kanssa!!! :)

13

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu aivan siitä mille alueelle se hoito on päähän annettu.
      Vaurioittaa kyllä ympäristöäkin jonkin verran.
      Vaikuttaa niin moni asia.

      • oyks-89

        joo todellakin!! huomaa että ei kokemusta! asiasta??? no lähinnä niskan alueelle " korvien taakse"!!


      • tylttä-kommentti
        oyks-89 kirjoitti:

        joo todellakin!! huomaa että ei kokemusta! asiasta??? no lähinnä niskan alueelle " korvien taakse"!!

        et viestissäsi kertonut minne joten arvaaminen on mahdotonta vaikka kuin olisi kokemusta, katso peiliin


      • oyks-89

        edelllenkään ! ei sulla "kokemusta"!!! kyllä se? joka on ollut säde hoidossa?? "kasvain" leikkaus! hoito muoto! ja selvinnyt siitä!!!????? niin tietää??? ja mikä "alue" sulle? sädetetty!!!


      • minäkin-potilas
        oyks-89 kirjoitti:

        edelllenkään ! ei sulla "kokemusta"!!! kyllä se? joka on ollut säde hoidossa?? "kasvain" leikkaus! hoito muoto! ja selvinnyt siitä!!!????? niin tietää??? ja mikä "alue" sulle? sädetetty!!!

        on tainnut vaikuttaa aivoisikin, huomaa tekstisi sekavuudesta, ei päätä ei häntää


      • ELÄMÄN-KOULU

        no mee "potilas" ELÄMÄN kouluun!!! näköjään sulla ei AIVOJA OLEKKAAN!!!! :) no kyllähän täälä tosiaan kaikki "avo" potilaat pääsee kommentoimaan.... huh huh :(


      • kölkynhölkyn
        ELÄMÄN-KOULU kirjoitti:

        no mee "potilas" ELÄMÄN kouluun!!! näköjään sulla ei AIVOJA OLEKKAAN!!!! :) no kyllähän täälä tosiaan kaikki "avo" potilaat pääsee kommentoimaan.... huh huh :(

        olet kyllä oiva esimerkki henkisesti sairaasta avo-potilaasta. jospa sulkisit suusi niin joku voisi erehtyä pitämään sinua jopa täysijärkisenä.


      • oyks-89 kirjoitti:

        joo todellakin!! huomaa että ei kokemusta! asiasta??? no lähinnä niskan alueelle " korvien taakse"!!

        Oletko aloittaja?
        Mistä tiedät ettei ole kokemusta asiasta, itse asiassa erehdyt.
        Kokemusta on omalta kohdalta ja muutaman tuttavan kohdalta.

        En olisi ottanut kantaa koko asiaan jos olisin arvannut sen aiheuttavaan riitaa.
        Eiköhän me syöpäpotilaat voitaisi keskustella ilman ilkeilyä, piikittelyä, toisen vähättelyä ja riitaa.


      • oyks-89
        kölkynhölkyn kirjoitti:

        olet kyllä oiva esimerkki henkisesti sairaasta avo-potilaasta. jospa sulkisit suusi niin joku voisi erehtyä pitämään sinua jopa täysijärkisenä.

        eipä tänne kannate kirjoittaa....?? "katkeroituneita" potilaita elämälle vain....! :(


      • ei-kandee
        oyks-89 kirjoitti:

        eipä tänne kannate kirjoittaa....?? "katkeroituneita" potilaita elämälle vain....! :(

        Niin näkyy olevan. ensin kyselee ja kun joku vastaa asiallisesti niin lähtee mollaamaan. taitaa olla joku ihmeen hiihtolittolainen,


    • minä-potilas

      Hei kamuttaja, voiko sinulta kysyä muutakin syövästä, tiedätkö, oletko potilas vai hoitohenkilökuntaa???

      • En ole muuta kuin syöpäpotilas.


      • kuha-kysyin
        kamuttaja kirjoitti:

        En ole muuta kuin syöpäpotilas.

        O.k. ei sitten enempää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe