onko ketään jolla samat oireet/tietoa?? asiasta.. varmaan harvassa hakemani?? itse pärjään "kojeen" kanssa!!! :)
kuulon alenema! sädehoihoidon jälki seuraus???
13
236
Vastaukset
Riippuu aivan siitä mille alueelle se hoito on päähän annettu.
Vaurioittaa kyllä ympäristöäkin jonkin verran.
Vaikuttaa niin moni asia.- oyks-89
joo todellakin!! huomaa että ei kokemusta! asiasta??? no lähinnä niskan alueelle " korvien taakse"!!
- tylttä-kommentti
oyks-89 kirjoitti:
joo todellakin!! huomaa että ei kokemusta! asiasta??? no lähinnä niskan alueelle " korvien taakse"!!
et viestissäsi kertonut minne joten arvaaminen on mahdotonta vaikka kuin olisi kokemusta, katso peiliin
- oyks-89
edelllenkään ! ei sulla "kokemusta"!!! kyllä se? joka on ollut säde hoidossa?? "kasvain" leikkaus! hoito muoto! ja selvinnyt siitä!!!????? niin tietää??? ja mikä "alue" sulle? sädetetty!!!
- minäkin-potilas
oyks-89 kirjoitti:
edelllenkään ! ei sulla "kokemusta"!!! kyllä se? joka on ollut säde hoidossa?? "kasvain" leikkaus! hoito muoto! ja selvinnyt siitä!!!????? niin tietää??? ja mikä "alue" sulle? sädetetty!!!
on tainnut vaikuttaa aivoisikin, huomaa tekstisi sekavuudesta, ei päätä ei häntää
- ELÄMÄN-KOULU
no mee "potilas" ELÄMÄN kouluun!!! näköjään sulla ei AIVOJA OLEKKAAN!!!! :) no kyllähän täälä tosiaan kaikki "avo" potilaat pääsee kommentoimaan.... huh huh :(
- kölkynhölkyn
ELÄMÄN-KOULU kirjoitti:
no mee "potilas" ELÄMÄN kouluun!!! näköjään sulla ei AIVOJA OLEKKAAN!!!! :) no kyllähän täälä tosiaan kaikki "avo" potilaat pääsee kommentoimaan.... huh huh :(
olet kyllä oiva esimerkki henkisesti sairaasta avo-potilaasta. jospa sulkisit suusi niin joku voisi erehtyä pitämään sinua jopa täysijärkisenä.
oyks-89 kirjoitti:
joo todellakin!! huomaa että ei kokemusta! asiasta??? no lähinnä niskan alueelle " korvien taakse"!!
Oletko aloittaja?
Mistä tiedät ettei ole kokemusta asiasta, itse asiassa erehdyt.
Kokemusta on omalta kohdalta ja muutaman tuttavan kohdalta.
En olisi ottanut kantaa koko asiaan jos olisin arvannut sen aiheuttavaan riitaa.
Eiköhän me syöpäpotilaat voitaisi keskustella ilman ilkeilyä, piikittelyä, toisen vähättelyä ja riitaa.- oyks-89
kölkynhölkyn kirjoitti:
olet kyllä oiva esimerkki henkisesti sairaasta avo-potilaasta. jospa sulkisit suusi niin joku voisi erehtyä pitämään sinua jopa täysijärkisenä.
eipä tänne kannate kirjoittaa....?? "katkeroituneita" potilaita elämälle vain....! :(
- ei-kandee
oyks-89 kirjoitti:
eipä tänne kannate kirjoittaa....?? "katkeroituneita" potilaita elämälle vain....! :(
Niin näkyy olevan. ensin kyselee ja kun joku vastaa asiallisesti niin lähtee mollaamaan. taitaa olla joku ihmeen hiihtolittolainen,
- minä-potilas
Hei kamuttaja, voiko sinulta kysyä muutakin syövästä, tiedätkö, oletko potilas vai hoitohenkilökuntaa???
- kuha-kysyin
kamuttaja kirjoitti:
En ole muuta kuin syöpäpotilas.
O.k. ei sitten enempää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439