ja mitä puoluetta?
Joko olette käyneet äänestämässä
36
<50
Vastaukset
- Joo_
kävin ekana ennakkoäänestyspäivänä äänestämässä, sitä samaa puoluettä mitä olen aina äänestänyt eli vasemmistoliittoa. äänestämäni henkilö on tämän läänin tuttuja kasvoja ja pääsee varmasti läpi
- Erässätmi
Olen ahdasmielinen persujuntti. En ole vielä käynyt antamassa ääntäni mutta varmaan tänään tai huomenna menen.
- Änkyrä
Kävin antamassa ääneni IPU:lle vaikka siitä kasaariomisteinen Tieto siirtää ääneni totuttuun tapaan joko Kepuleille tai Kokomustille.
- dfdsfdf
Näin yrittäjänä äänestin persuja. Jytkyllä tulee Jatko!
- demariantti
Ku Jutta lähti, niin Demareita uskaltaa taas äänestää, Antti on kova äijä!
- roudasta.rospuuttoon
Demarit ei petä koskaan. Vaikka kokonaisveroaste olisi 80% ja budjetti 10 miljardia alijäämäinen, niin ratkaisu on verojen kiristäminen ja velan ottaminen. Niin ja tietysti hypoteettiset talouden dynaamiset vaikutukset korjaavat alijäämäistä budjettia vähintään miljardilla.
=>ei enää ikinä demaria valtiovarainministeriksi - kkjzckvn
roudasta.rospuuttoon kirjoitti:
Demarit ei petä koskaan. Vaikka kokonaisveroaste olisi 80% ja budjetti 10 miljardia alijäämäinen, niin ratkaisu on verojen kiristäminen ja velan ottaminen. Niin ja tietysti hypoteettiset talouden dynaamiset vaikutukset korjaavat alijäämäistä budjettia vähintään miljardilla.
=>ei enää ikinä demaria valtiovarainministeriksiPsykopaattus stubsuttaja kokkareiltaan tännekin jo ehti ja tavallisten ihmisten verta ja kyyneleitä keräilemään saapui =D
- Eisdpenää
Just päinvastoin, olisin äänestänyt, jos Jutta olis vielä johdossa, mutta eihän tää ukko osaa perustella mielipiteitään mitenkään. Levy vaan jää päälle.
- Ladimirr
Kyllä Putin sai ääneni!! Tankit tulee Kotkaan Juhannusaatona,laittaa Kotkan kuntoon.
- Muutos2011
Äänestin Illka Sysimetsää eli Frederikiä ja puolue oli Muutos2011
- Mukikikik
Puolueena on TCB(taking care of business) ehdokkaana Elvis Presley.
Minusta Elviksellä on paljon annettavaa huumeiden vastaiseen työhön,ja työttömyyden hoitoon,lisäksi laulaa pirun hyvin.- Yrpäjooseffi
Lisäksi Elvis,joka on super ytm,olisi kansanedustajana hyvä ajamaan ätmien oikeuksia pillun saantiin,Elvis joka on maannut noin 1500 pillun kanssa,ainakin on kokemus pohjaa.
- Moskitossa
Elvis oli todellakin super ytm,joka tietolähteistä riippuen makasi uransa aikana noin 1000-2000 naisen kanssa!!lisäksi hänellä oli naisille sellainen ehto että hänen atm kavereille piti myöskin antaa pillua,.
- Kyllä-äänestin
Kävin äänestämssä. Sen jälkeen kun 18 täytn en ole kertaakaan elämässäni jättänyt äänestämättä yksissäkään vaaleissa joissa minulla on ollut äänioikeus. Jaa no kirkollisvaalit ovat jääneet väliin kyllä.
Äänestin Kokoomuksen ehdokasta; valinta oli aika vaikea. Toisena vaihtoehtona olisi ollut RKP:n ehdokas; olen äänestänyt vuosien varrella kummankin puolueen ehdokkaita sen mukaan miten on löytynyt eniten minulle sopiva ehdokas.
Sunnuntaina sitten jännätään, aika varma olen että ehdokas pääsee läpi. Olisi uusi edustaja. - Dghkloiu
Elvis pani elämässään niin paljon koska oli ytm,että kuoli nuorena kaikki pillut nähneenä ja turhautuneena.
- Lopullinen_totuus
Elvis oli läski, ruma ja tyhmä.
- Kiuytre
Juu juu
- Pillunkuvaeduskuntaan
Ääneni sai - kuten aina ennenkin - kirkkovene
- Oikeintoimittu
Minäkin äänestäisin, jos olisi pakko äänestää, vitun kuvaa
- lusmu_meikäläinen
Työttömänä työnvieroksujana äänestän aina vasemmistoliittoa. Se on meidän puolue.
- isäsuuriaurinkoinen
Oikein. Kyllä Paavo tietää. Rahaa tulee automaatista ja sähköä töpselistä.
Ja jos tuntuu että rahan tulo vähän ehtyy niin lisää veroja ja velkaa vaan, niitä ei voi koskaan olla tarpeeksi tai ainakaan liikaa. - työläinentpk
No no eipäs pilkata.Vasemmistoliittoa äänestin.
- Luonnollinenvalinta
Äänestän vaalipäivänä keskustaa ja otan vaalivoiton kunniaksi konjakkia vaali-iltana.
- Voittajatonparhaita
Minä myös. Minä haluan aina äänestää voittajaa
- PaskaTraktori_jyrää
Voittajatonparhaita kirjoitti:
Minä myös. Minä haluan aina äänestää voittajaa
Heheee! Ihmiset on kyllä juntteja.. voittajan joukoissa halutaan olla.. ja sitten puolen vuoden päästä kitistään että kuka helevetti näitä paskoja äänesti valtaan..
- vaalisalaisuus_paljastui
Ätmien Asialla. Kirjoitin sen lappuun kun mokoma ei ole vielä listoilla.
- OikeaÄtmi
Äänestin vihreiden ehdokasta.
- Kilttiatm
olen onneton ja yksinäinen joten ei kiinnosta äänestää.
- lepakkoluolassaanyksin
En ainakaan kokoomusta äänestä, keskustaa voisin mutta se lestaadiolaisuus kytkös huolestuttaa. Äänestän toki, mutta puolue ei ole vielä ihan varma.
- Greenbean
Vihreitä, koska siitä puolueesta, jota olisin halunnut äänestää, ei ole yhtään varteenotettavaa ehdokasta tässä vaalipiirissä. Valitettavasti, nyt meni kilpailijapuolueelle ääni.
Vaalikone nakitti minulle vihreiden ehdokkaan, jota sitten kävinkin jo äänestämässä.
- Yksatm
Äänestin Persua koska uskon vahvasti että JYTKY vol 2 tulloo ja aion juhlia sitä naukkailemalla konjakkia.
- lkälöklökooioko
Vielä ei ole puoluetta, joka ajaisi ätmien asiaa, joten piti valita joku muu vaihtoehto.
- PleikkaViinaRunkku
En jaksa vaivautua, kun ei netissä kerran voi äänestää tässä saatanan takapajuisessa paskamaassa. Jos äänestäisin, äänestäisin Piraattipuoluetta, koska merirosvot on COOL!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj292686KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.971694Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet671630Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381598Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771349- 1171244
- 851120
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1101105En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31094Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2491084