Viime kuukausina olen alkanut syödä enemmän proteiinia ja kasviksia. Täysjyvän määrääkin olen lisännyt. Myös monivitamiinin, D-vitamiinin ja kalaöljykapselit olen ottanut päivittäiseen rutiiniini.
Olen huomannut että tänä aikana pieruni haisevat aivan älyttömän pahalta. Yhtenä yönä heräsin siihen, että haistoin ihan tolkuttoman pahan hajun, ja vasta kunnolla tokkurasta selvittyäni tajusin, että kyseessä oli oma pieruni! Haju tuppaa vielä leijumaan kauhean kauan aikaa samassa paikassa, eli se haihtuu hitaasti.
Vatsani toimii ehkä aavistuksen hitaammin tai epätasaisemmin kuin aiemmin, kun söin vielä vähemmän terveellisesti.
Mistä pahanhajuiset pierut johtuvat? Proteiinista? Kasviksista? Täysjyvästä? Vitamiineista tai kalaöljystä? Vai jostain muusta? Miten voisi vähentää pierujen pahanhajuisuutta?
Pahanhajuiset pierut, syy?
3
278
Vastaukset
- seonsetäysjyvä
Viljavalmisteita ei raavaskaan mies tarvitse kahta leipäpalaa, yhtä pasta-annosta tai yhtä puurolautasellista enempää päivässä, sillä muuten ei jaksa syödä kasviksia riittävästi päivässä, joita tulisikin olla jokaisella aterialla puolet aterian koosta.
- toimii_kuin_lääke
Kokeile haisuli hyvin halpaa, mutta meikällä ehdottoman toimivaa rikkipitoisten kaasujen lieventämistä. Näin se toimii.
Ostat kaupasta tavallisen viherkurkun. Puraiset kurkusta vaikka 3x suullisen. Pureksit hyvin ja nielet. Jos vieläkin haiset pahalle, syö lisää kurkkua. - haisuli67897
Kurkkuvinkki oli mielenkiintoinen, täytyy kokeilla.
Tänään huomasin, että yksi aines ruokavaliossani, joka lisää pierun pahanhajuisuutta hirveästi, on jauhelihamauste. Se sisältää runsaasti kuivattua sipulijauhetta, joka saa pieruni haisemaan absoluuttisen järkyttävältä. Sipulijauheella maustettua jauhelihaa syötyäni pieruni haisevat imelältä ja siinä on erittäin väkevä sipulinhajuinen taso.
Pieruni hajussa on siis erilaisia tasoja, vähän kuin parfymöörit kuvaavat parfyymeissa olevan.
Ikävä kyllä tykkään todella paljon sipulijauheella maustetuista lihapullista jne. Täytyy kai luopua niistä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184611Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5022431Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181869- 811576
- 1461505
- 111161
- 101964
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839