Kävi tuossa niin että olin syyllinen ja jouduin korvaamaan melko kalliin auton johon ajoin, korvaussumma n 2500e hujakoilla ja minulla oli 70% bonukset :( Maksan vakuutusta 4 erässä ja vakuutuserä on siis noussut n 20e per erä tuon kolarin seurauksesta, nyt aloin huolestua että miten ihmeen pitkään joudun makselemaan että saan taas ne 70 bonusta takaisin? osaako joku sanoa? nyt olen n vuoden maksellu korotettuja maksuja :( tosi kurjaa kun muutenkin vähän rahaa ja opiskelija :(
Miten pitkää bonukset menee kolarissa?
3
183
Vastaukset
- 0la
selville saat kun kysyt sieltä vakuutusyhtiöltäsi.
4 Vuotta...
Tosin liikennevakuutuksessa aika tehdä vahinkoilmoitus on 3 vuotta...
Eli jos itse töppäilee liikenteessä ja toinen alkaa hoputtamaan, niin kannattaa todeta vain "otatko 50€ käteen, tai palataanko asiaan parin vuoden päästä"- LaskeehanNe
Laskuri kuluista
http://www8.if.fi/private/bonuslas.html
Liikennevakuutuksen bonarit nousee hitaammin ja kaskon nopeammin.
Vakuutus ja -yhtiökohtaisia eroja, tippuuko bonukset 1. kolarista, jos 70% on ollut pidempään.
Vakuutuskorvauksen määrä tai vastapuolen auton kalleus ei vaikuta mitään bonuspudotukseen aikaan tai %-määrään.
Toki vastapuoli voi nostaa vielä lisäksi vahingonkorvauskanteen, jos katsoo autonsa arvonsa laskeneen korjauksesta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574