Viime viikko oli ihan täysin paska,kaikki meni päin helevettiä.Kaikki ihmiset olivat ihan
saatanan ärsyttäviä.Perkele että sitä kuulikin tyhmiä juttuja,joku saatanan tollo toistaa
itsestään selviä asioita,kuin suuriakin viisauksia.Voi saatana.voi perkeleen perkele.
Saatanan paska viikko.
15
553
Vastaukset
- henrikijäs72
kevät on oulussa oulussa päivä haisi nyt ei haise oon iloinen
- henrikijäs72ijäs72
anarkistien kanssa juttelin vgappuna kirjaston takana
ne tykkäs musta - henrikijäs72
minäkin vähän anarkisti rahojen suhteen en paljoa
- henrikijäs72
kiva olla anarkisti ja vastustaa köyhyyttä kun firmassa saa 100000e
- henrikijäs72
en ole täysi anrkisti osittainen hyvin pieni osa
- Ihmeohikulkija
Ikävää, että sinulla oli huono viikko:(
Ei ehkä kuitenkaan tarvitsisi kiroilla, nyt kun ollaan netissä... täällähän voi olla kuka tahansa katsomassa mitä sinä kirjoitat, pienet lapsetkin!
Että olisi mukavaa jos harkitsisi vähän kieltänsä!
Ja vielä kerran harmittelut, kun viikkosi kerran on ollut niin huono! :(- 141327
kuule ei ne lapset netistä kiroilua opi, Hämeenkyrössä jäähallin pihalla oli Petri keikalla ja pikkulapset laulaa kakkospesälle! Vois vanhemmat vähän paremmin miettiä onko rap ihan sopivaa musiikkia! Semmosessa käsityksessäkin ollaan että rap on vaan mukavien ja kilttien musiikkia ja sitten kun sanotaan jotain tosi kivoja genren edustajia niin ne onkin oikeesti kaikki poppareita! Robin, Isaac Elliot ym.
- Rldldl
Sama aivan helvetin paska viikko takana vittu en kestäis enää päivääkään sen vitun ihmisen kanssa saatana
- rtrt
täällä paska viikko myös, vittu..
- Munanlutkuttaja6666
No voi vittu saatana perkele jumalauta saatana perkele
- PERKKKKLLLL
holy shit i fucking love you
- JareHenrikTiihonen
Mulla meni ihan täydellisesti, vaikka en ole saanut ikinä pillua. Mitäs siihen sanot, jou!
- Anonyymi
Harmi, että sinulla on ollut kurja viikko :( Täällä on oltu kipeänä, ja oon yrittänyt selvittää, onko Fonchat luotettava firma, kun sinne tuli soitettua...
- Anonyymi
Äläpä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk562079Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll681207- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789