Tästä autoliikkeestä oli jo viestiketju mutta taisi autoliike sen vaadittavan sulkea.
Törkeä huijausliike ja kuten paikkakuntalainen sanoi niin takuu loppuu kun perävalot häviää.
Myydään autoja ilmoittamalla varustelusta joka ei pidä paikkaansa, imoitukset ei pidä paikkaansa alkuunkaan. Korjauskuitteja piti olla hirvee nippu mutta yhtäkään ei löytynyt.
On olemassa autoliikkeitä ja autojobbareita ja tämä liike kuuluu kuuluu autojobbareihin.
Jokelan automyynti
26
10087
Vastaukset
- KauppiasVantaa
"...takuu loppuu kun perävalot häviää."
Ei, vaan takuuta ei ole lainkaan, kuten laki sanoo. Kuvitteletko, että Veho myöntää takuun käytettyyn autoon? Ei myönnä, eikä pidäkään. Ei siis myöskään Jokelan Automyynnin pidä sellaista autoilleen myöntää.
Sinä olet harhainen ja se ei toki autoliikkeestä jota solvaat, tee huijariliikettä. Eihän?- 2xLOL
Oho, ihan itse kauppiasko kimpaantuu rehellisestä asiakaspalautteesta?
- Hupskeikkaaaaa
Myytkö sinäkin autoja samaan tapaan kuin kyseinen autoliike??
Eli ilmoitat 2-renkaat, keskuslukitus, sähköpeilit, ilmastointi, vakionopeudensäädin, sadetunnistin jne. 1 noista kuudesta täsmää, muut ovat paskana.
Toivottavasti kukaan ei osta sinulta autoa kun taidat kuulua samaan jengiin.- KauppiasVantaa
Ei, en myy samaan tapaan. Totesin vain, ettei käytetyissä autoissa ole missään autoliikkeessä takuuta.
- KauppamiesKuopiosta
Ennen tuli harvoin rukoiltua, mutta nykyään joutuu joka päivä rukoilemaan, että ovesta ei tulisi aloittajan kaltaista idioottia sisään. On niin paljon asiallisia ja mukavia asiakkaita, että jos tunnistaisi nämä pöhköt heti alkuunsa, niin voisi heittää ne niska perse otteella ovesta pihalle, ettei maata tapaisi, kuin vasta kadunpuolella. Asiallisten ihmisten kanssa on mukava toimia, niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
- Nissismi
Artoko se valittaa "huijattu666" nimimerkillä?
http://www.nettiauto.com/renault/espace/7135363
Oikein on taas hieno myynti-ilmoitus:
"EI KUVAN RENKAILLA,Jos haluat noilla kuvan vanteilla hinta 4100 euroa!!!"
"Auton ilmastoinnin ja vakionopeudensäätimen on luvannut Jokelan automyynti laittaa kuntoon koska myivät auton ilman vikoja!!"
Heh... et sitten testannut varusteiden toimivuutta kun ostit auton? Se kun olisi ostajan oikeus tai oikeammin itseasiassa VELVOLLISUUS.- YKSITYINENHUIJAAAINA
Mitä vittua, minkä helvetin takia autoa ei ole voitu kuvata NIILLÄ RENKAILLA/VANTEILLA JOILLA SE MYYDÄÄN?
- kusetetttu
missäs tämä jokelan automyynti vaikuttaa?
- kierrä_kaukaa
Kouvolassa. Surkein autoliike ikinä jonne ei pitäisi kenenkään koskaan eksyä
- joijoihfd
Kouvolaan ei pitäisi kenenkään koskaan eksyä
- JokeriPokeriPoksAutoja
Aivan perseestä tämä autojobbari. Omahyväinen myyjä ja paskoja autoja. Myyjä liioittelee myynti-ilmoituksissa varustetasoa, autojen kuntoa ja paikan päällä puolustelee virheitään ja paskoja autojaan. Kierrä kaukaa.
- Nettiautoasiakas
Todella paskoja autoja. Epärehellinen myyjä.
- asiakasehdokas
puhelinkeskustelun perusteella: omahyväinen myyjä, koki mahdollisen vaihtoauton taakaksi, yritti "karkottaa" ostamasta. Eipä tarvii vaivautua.
Tuli olo että "anteeksi että olin kiinnostunut"- Jethron_Jämäkästi
Heh!
"...yritti "karkottaa" ostamasta."
Miten niin YRITTI?!? Näyttihän tuo juurikin siinä onnistuneen!
- Sandellls
Erittäin epärehellinen myyjä. Heidän "heti ajovalmis auto" täynnä vakavia vikoja. Kyllä on katsastusmiehellä naurussa pitelemistä.
- PaavoMjokela
samaa kokemusta, täys huijari koko jätkä. Suosittelen kiertämään kaukaa
- bmwukko
toimii nykyään nimellä jokelan autot, mutta samaa paskaa myy
https://www.tori.fi/jokelan-autot- Reuben
Pöytyän Jokela ei käsittääkseni ole sama Jokela kuin Kouvolassa. Tein elokuussa kaupat Pöytyän Jokelan kanssa, ja ainakin toistaiseksi olen vielä tyytyväinen.
- anonyymi_dok
Reuben kirjoitti:
Pöytyän Jokela ei käsittääkseni ole sama Jokela kuin Kouvolassa. Tein elokuussa kaupat Pöytyän Jokelan kanssa, ja ainakin toistaiseksi olen vielä tyytyväinen.
Itse tein 2vko sitten ja tyytyväinen olen kauppoihini pöytyässä
- Anonyymi
Pöytyän autoliikkeessä olen asioinut rehellinen Kamppuri.T. pohojalaanen.
- Anonyymi
Siis kauppuri
- Anonyymi
Siirtynyt huutokaupat.com kusettamaan ihmisiä. Auton vioista ei kerrota puoliakaan. Kiertäkää mahdollisimman kaukaa, ja vaikka tuntuisi kuinka halvalta niin haukkaatte 100% varmasti paskaa.
- Anonyymi
Älkää sekoittako Jokelan automyyntiä ja Jokelan autoja! Jokelan Autot on täysin eri liike kuin Jokelan automyynti. Ei mitään yhteyttä keskenään heillä.
- Anonyymi
olitkohan oikeesti siellä?vai jossain muualla
- Anonyymi
hyvä ihminen. Jokelan automyynti on eri firma kuin Jokelan autot.toinen on Kouvolassa ja toinen Riihikoskella.
- Anonyymi
rehellisempää kaveria ei juuri löydy niistä piireistä kuin Pasi. terv Tomppa Turusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760