Toisessa ketjussä kävi ilmi että palstan lähes ainoa järkevä nainen eli stellaria81 joutuu syömään valmisruokaa kylmänä suoraan pakkauksesta. Mielestäni voisimme herrasmiehinä lahjoittaa hänelle tarvikkeita joilla selviää taivasalla. Lämpimiä vaatteita, ruuanlaittovälineitä, jne.
Ehdotuksia?
Mitä ostaisitte stellarialle?
19
<50
Vastaukset
- N39
Minä olen himoinnut lämmintä takkia ensi talveksi, mutten ole raaskinut ostaa :/
https://www.zalando.fi/dreimaster-talvitakki-sininen-4dr21p00a-k11.html?wmc=COM358_1881703
Tilatkaa stellarialle, hän voi sitten lahjoittaa mulle jos ei tykkää :)- N39
super-atm kirjoitti:
Miksi et osta takkia?
No kun tuo on aika kallis ja minulla on pienet tulot :(
Tykkään kovasti väristä ja mallista, tuossa on jotain merihenkistä.
Toivottavasti seuraavasta tilistä jää yli vähäsen :) N39 kirjoitti:
No kun tuo on aika kallis ja minulla on pienet tulot :(
Tykkään kovasti väristä ja mallista, tuossa on jotain merihenkistä.
Toivottavasti seuraavasta tilistä jää yli vähäsen :)Kyllä hyvän merihenkisen takin ostamista varten kannattaakin säästää rahaa. Merihenkinen takki päällä voi sitten mennä vaikka laivaristeilylle. Eräs tänne palstalle kirjoitteleva d:llä alkava henkilö on puhunut useasti laivaristeilyistä, joten hän lähtisi ehkä kanssasi :)
- N39
super-atm kirjoitti:
Kyllä hyvän merihenkisen takin ostamista varten kannattaakin säästää rahaa. Merihenkinen takki päällä voi sitten mennä vaikka laivaristeilylle. Eräs tänne palstalle kirjoitteleva d:llä alkava henkilö on puhunut useasti laivaristeilyistä, joten hän lähtisi ehkä kanssasi :)
Eiköhän kuka tahansa mies ajattelisi kaikkea negatiivista siitä että olen tämmöinen vanha kurppa. Eikös palstallakin ole opetettu että naisen pitää olla 22v ja että sen jälkeen ne parhaat nuoruusvuodet on takanapäin...
N39 kirjoitti:
Eiköhän kuka tahansa mies ajattelisi kaikkea negatiivista siitä että olen tämmöinen vanha kurppa. Eikös palstallakin ole opetettu että naisen pitää olla 22v ja että sen jälkeen ne parhaat nuoruusvuodet on takanapäin...
Ei sitä kannata yleistää kaikkien mielipiteeksi. Ei 22 vuotiaana vielä välttämättä parhaat nuoruusvuodet ole takanapäin. Mutta jos olet 39-v niin et ole enää nuori. Hyviä vuosia voi olla paljon jäljellä vaikka ei nuori olisikaan. Ei onnellisuus ole välttämättä iästä kiinni.
- GentleM
Ei hassumman näköinen takki.
Toivottavasti N39 saat rahat kasaan :)
- sokeria_vai_suolaa
uudet seksikalsarit koska vanhat on jo piereskelty puhki
- kilttejäautetaan
Tarjoaisin stellulle yösijan, sekä aterian, aina kun vain tarvitsee, ilman vaatimuksia tai sitoumuksia. ;)
Voin myös itse nukkua sitten vaikka teltassa sen aikaa, jos stellu ei kestäisi läsnäoloani samassa asunnossa yöaikana, mutta suihkussa olisi hyvä päästä välillä käymään ja ruokaa laittamaan, kun ei sitä jaksa trangiallakaan aina leikkiä. =D - gerimald
Missä stella muka väittää moista, linkki kiitos.
- 1212
Toisessa ketjussa, taisi jopa mainita että tuollaiset herkut ovat erikoistilaisuuksiin. Eli kyllä meillä on velvollisuus auttaa neitoa hädässä, onhan kyse sentään kunnon tytöstä eikä mistään juoksunsa juosseesta normitapauksesta.
No kiitoksia huomaavaisuudesta. :)
Onhan minulla kyllä kämppä aika täynnä retkeilyrojua jo ennestään, ja juuri tuossa vietinkin pääsiäisen aikaan viikon ulkosalla Lapissa. Mutta ainahan minulle nyt muutama Hillebergin teltta ja Haglöfsin kuoripuku kelpaa, jos jollakulla sattuu olemaan aivan liikaa ylimääräistä rahaa.- 1212
Honeymoon jonkun kuuman jänkhän miehen kanssa? ;)
1212 kirjoitti:
Honeymoon jonkun kuuman jänkhän miehen kanssa? ;)
No eipä tunkenut sen enempää Rykimä-Aslak kuin Kiima-Pekkakaan samaan telttaan, vaikka kyllähän siellä muutamaan paikalliseenkin tuli törmättyä.
- 1212
stellaria81 kirjoitti:
No eipä tunkenut sen enempää Rykimä-Aslak kuin Kiima-Pekkakaan samaan telttaan, vaikka kyllähän siellä muutamaan paikalliseenkin tuli törmättyä.
:D
Toivottavasti oli kiva reissu kuitenkin?
En ole yhtään eräilijätyyppiä, mutta hieno paikka se Lappi on.
- ätmel
H&M huoripuvun.
- laaakija
:D
- burb
En mitään. Ahne materialisti, jota kiinnostaa ennen kaikkea raha. Ei eroa mitenkään palstan muista akoista.
- Tällaistaostaisin
Titaanisen siveysvyön ja pitäisin itse avainmen tallessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj292686KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.951678Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet671610Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381588Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771349- 1171244
- 851110
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1101095En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31094Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2491074