Miten naisia tavataan

naiset-nirsoja

Oletteko keksineet ratkaisun ikuiseen ongelmaan miten naisilta saa vastauksen?

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiset.epäempaattisia

Syntymällä halutunlaiseksi eli jos et synny pitkäksi ja komeaksi niin bad luck, better luck next life.

• Tai paremminkin komeaksi ja puheliaaksi.
        Tai vain puheliaaksi, komeuttakaan ei välttämättä tarvita.
        Pituudella ei ole merkitystä, jos on ruma ja hiljainen. Eikä välttämättä sillä ulkonäölläkään, jos ei ole puhetaitoja.

Jotkut niin rumat miehet ovat saaneet hyvännäköisen naisen, että niiden on täytynyt saada se puhelahjojensa perusteella.

• virolainentotuus

Vaikka ulkonäkö on vähintään puolet näissä hommissa, niin ei nyt kannata pelkästään niitten syyksi laittaa kenenkään saamisia ja saamattomuuksia.

• yksiplus

Kyllä ainakin minä olen vastannut monelle miehelle, jolla ei ole kuvaa profiilissa. Jos tulee kiva viesti ja profiili on ok, vastaan varmasti.

• 1) Herätä kiinnostus
      2) Tee aloite niille naisille, joita muut eivät lähesty.

Kakkonen ei ole välttämätöntä, jos ykkönen toimii helposti, mutta jos joutuu kysymään kuinka naisilta saisi vastauksen niin todennäköisesti kakkosneuvokin tulee tarpeeseen. On huomattavasti helpompi herättää sellaisen naisen kiinnostus, jolle muut eivät kirjoittele, kuin sellaisen joka saa 10 viestiä päivittäin.

• merkkikysymys

2) Miksi kukaan älyissään oleva lähestyisi näitä "helkoja"?

• Jos haluaa tietynlaisen naisen, ei voi ajatella niin, että pitäisi lähestyä niitä joita muut miehet eivät lähesty.

Esimerkiksi minä en suunnittele perheenperustamista, joten naisenkin olisi oltava sellainen jolla ei ole lapsia eikä aio niitä hankkiakaan. Tällaisista asioista ei voi tinkiä. Se on joko-tai.

Ja mistä sen tietää, kuka on sellainen ketä muut eivät lähesty?

Miten herätetään naisen kiinnostus? Jos siis paskanpuhumisen lahjaa ei ole saanut.

• M1978 kirjoitti:

Jos haluaa tietynlaisen naisen, ei voi ajatella niin, että pitäisi lähestyä niitä joita muut miehet eivät lähesty.

Esimerkiksi minä en suunnittele perheenperustamista, joten naisenkin olisi oltava sellainen jolla ei ole lapsia eikä aio niitä hankkiakaan. Tällaisista asioista ei voi tinkiä. Se on joko-tai.

Miten herätetään naisen kiinnostus? Jos siis paskanpuhumisen lahjaa ei ole saanut.

"Jos haluaa tietynlaisen naisen"

Tuossa on koko homman 'clue'. Yhtä lailla naiset haluavat tietynlaisen miehen. Ei vain sitä, joka täyttää kriteerit (asuinpaikka, parisuhdestatus, pituus, paino jne) vaan jossa on juuri "sitä jotain".

Jos sinulle riittäisi se, että naisella ei ole lapsia eikä hän niitä halua, niin nuohan olisi helppo sulkea pois hakukriteereillä. Ilmeisesti se ei kuitenkaan toimi. Miksi?

• 11ja3
        M1978 kirjoitti:

Jos haluaa tietynlaisen naisen, ei voi ajatella niin, että pitäisi lähestyä niitä joita muut miehet eivät lähesty.

"Esimerkiksi minä en suunnittele perheenperustamista, joten naisenkin olisi oltava sellainen jolla ei ole lapsia eikä aio niitä hankkiakaan. Tällaisista asioista ei voi tinkiä. Se on joko-tai."

Esimerkki on ihan validi itsessään mutta tiedät kyllä, ettei se ole se, mitä tässä haettiin.

• rumilus-

Helkase aina tietää kaiken. Kiinniostusta ei voi herättää jos ulkonäkö ei miellytä naista. Sitä voi vaikka mitä liirum laarumia kirjoitella ja näyttää kuvia vaikka kesämökistään mutta se ulkonäkö ratkaisee.

• Niin? No jos (!) näin on, niin mitäs järkeä siellä nettideiteissä sitten on olla? Mitä aloittajalle (sinulle?) pitäisi siis vastata?

• Muutatekemistä

Mitä säkin Helka oikeesti teet, kun vaikuttaa siltä että olet ollut aika aktiivisesti läsnä nettideittipalstalla jo iät ja ajat?

• Muutatekemistä kirjoitti:

Mitä säkin Helka oikeesti teet, kun vaikuttaa siltä että olet ollut aika aktiivisesti läsnä nettideittipalstalla jo iät ja ajat?

Vaikka mitä olen viimeisten kahden tunnin aikana ehtinyt tehdä.

Kun on kirjautuneena niin saa tiedon uusista kommenteista omiin viesteihin, eikä näiden naputtaminen (tai uusien avausten silmäileminen silloin tällöin) montaa sekuntia vie.

• nojustjooniin
        helka kirjoitti:

Vaikka mitä olen viimeisten kahden tunnin aikana ehtinyt tehdä.

Kun on kirjautuneena niin saa tiedon uusista kommenteista omiin viesteihin, eikä näiden naputtaminen (tai uusien avausten silmäileminen silloin tällöin) montaa sekuntia vie.

No kivat sulle. Kysyjä varmaan tarkoitti, että eikö elämässä ole mitään parempaa tekemistä, kuin päivystää kommenttteja ja kirjoittaa viestejä täällä. Toki se on jokaisen oma valinta, mihin kaksi tuntisensa ja jopa koko elämänsä käyttää. Ja onhan se kirjoitettava, jos kokee että on paljon sanottavaa ja mielipide joka asiaan.

• nojustjooniin kirjoitti:

No kivat sulle. Kysyjä varmaan tarkoitti, että eikö elämässä ole mitään parempaa tekemistä, kuin päivystää kommenttteja ja kirjoittaa viestejä täällä. Toki se on jokaisen oma valinta, mihin kaksi tuntisensa ja jopa koko elämänsä käyttää. Ja onhan se kirjoitettava, jos kokee että on paljon sanottavaa ja mielipide joka asiaan.

Elämässä on vaikka mitä parempaakin tekemistä, mutta aika iso osa pakollisista tekemisistä tapahtuu näyttöpäätteen äärellä. Joskus toimistolla, joskus kotona ja joskus junassa tai hotellihuoneessa.

Silloin kun olen vapaalla niin kone on kiinni.

• Turha-neittideittailija

Helka on asiantuntija kaikessa. Älkää nyt vaan kiistäkö helkan vinkkejä.
      Joskus nainen vastaa ja sanoo haluavansa tutustua ja sitten kun vastaa sille takas niin se lopettaa siihen. luulisi että 30 naiset olisi edes rehellisiä mutta sekin on liikaa vaadittu.

• Oletko varma, että kyse on epärehellisyydestä? Olen itsekin tehnyt noin. Ensimmäinen mieheltä tullut viesti on herättänyt mielenkiinnon, olen vastannut, hän on kirjoittanut lisää ja kiinnostus on loppunut siihen. Viesti on ollut joko selkeää copy-pastea tai, mikä yleisempää, mies on siinä kertonut jostain asiasta tai ominaisuudesta joka ei ollut käynyt ilmi hänen profiilistaan tai ekasta viestistään.

Miksi pitäisi jatkaa kirjoittelua, jos heti huomaa, että on jokin sellainen asia ettei sovita yhteen? Joo, fiksua olisi ilmoittaa että ei halua jatkaa tutustumista, mutta kun siinä tuppaa saamaan katkeraa palautetta.

• Huomio-huoria-neon

Ei naiset halua ketään tavat eikä kenenkään tutustua. Paitsi jos olet rikas.

• seuraavakysymys

"Oletteko keksineet ratkaisun ikuiseen ongelmaan miten naisilta saa vastauksen?"

Tämä on helppo kysymys: itsevarmuus on oikea vastaus.

Jokainen voi miettiä mitä tämä omalla kohdalla tarkoittaa.

• sosiaalmies

Kulje ihmisten ilmoilla, hakeudu ihmisten pariin ja puhu heille. Ole kiinnostunut muista ihmisistä, arvosta ja kunnioita heitä. Katso silmiin ja puhu ystävällisesti, mutta kerro toki omia ajatuksiasi ja mielipiteitäsi aina muistaen kunnioittava puhetapa. Näin kun menettelet alkaa tapahtua.

• narukaulaan

Heh , heh . Millähän vuosikymmenellä sosiaalmies oikeen elää ? Toi toimi vielä 20 v. sitten , ei enää ! Tiedoks vaan et nykyihmiset on eristäytyneinä omiin sisäisiin maailmoihinsa ,kulkevat tulpat korvissa ja juttelevat äly ? laitteelleen . Kotiinpäästyään avaavat läppärin ja aloittavat sosiaalisen ?? vuorovaikuttamisen heille räätälöidyissä palveluissa , ja kaikki tämä sanomatta sanaakaan !!!

• atännä

Voin kirjoittaa vain omasta puolestani.

En vastaa, jos profiiliani ei ole luettu. Eli jos niitä peruskriteereitä ei täytetä. Jos esim. haen 35-45 vuotiasta miestä, en vastaa 54 tai 29 vuotiaalle. Jos etsin sporttista, en vastaa liikkumattomalle. Jos etsin vapaata, en vastaa varatuille. Jos etsin elämänkumppania, en vastaa seksiseuraa hakeville.

En vastaa, jos profiilia ei ole viitsitty täyttää kunnolla, eikä siitä selviä mitä haetaan. Vaikka ei osaisi kirjoittaa, voi täyttää ne rasti-ruutuun -kohdat.

Alkaa myös tökkiä viestit, joissa ei ole mitään muuta kuin yksi lause: hei mitä kuuluu / herätit kiinnostukseni / jne... Noikin voi toimia, jos profiilista selviää hyvin minkälainen tyyppi on kyseessä.
      Kirjoittelu loppuu alkuunsa, jollei toinen avaa yhtään itseään ja viestit ovat joko parin lauseen mittaisia tai tökkökönkköä tylsää tosikkomaisuutta. Eli persoonaa ei löydy.

Valokuvan kiristäjät tippuvat heti. En etsi kirjeenvaihtokaveria enkä nettirakasta, vaan oikeaa ihmistä. Aika nopeasti treffeille, jos tarkoitus on löytää seuraa tuonne oikeaan elämään. Tapaamisessa vasta näkee, onko mitään kemiaa. Kuva ei kerro yhtään mitään.

Tämänkin karsinnan jälkeen löytyy vielä monta mukavaa, joille vastata.

• viimeinenmohikaani

Naiset vastaa yhdellä rivillä usein ja sitten lopettavat ihan kuin olisivat kuoleet sinne näppäimen ääreen.

• atännä
        viimeinenmohikaani kirjoitti:

Naiset vastaa yhdellä rivillä usein ja sitten lopettavat ihan kuin olisivat kuoleet sinne näppäimen ääreen.

Sun viestisi tappoi, sen kiinnostuksen.

• Kehuin erästä kaunista naista yhtä kauniiksi kuin ampumahiihtäjä Dorothea Wierer. Ei tullut vastausta, eli tuo ei ainakaan ratkaissut ongelmaa

• atännä

Ihan vinkkinä, ei ole kovin fiksua verrata naista johonkin toiseen. Ja lisäksi, jos joku toinen nainen on sinusta kaunis, niin ei sitä kannata mennä kertomaan ;)

• rumaeikelpais
        atännä kirjoitti:

Ihan vinkkinä, ei ole kovin fiksua verrata naista johonkin toiseen. Ja lisäksi, jos joku toinen nainen on sinusta kaunis, niin ei sitä kannata mennä kertomaan ;)

Ei ole fiksua edes puhua toisista. Se voi olla huonompi itsetuntoiselle just se syy, ettei uskalla tavata, jos on ollut paljon kauniita naisia tai kertoo ihailevansa sellaisia.

• 1276543235678
        atännä kirjoitti:

Juuri näin.

Ja kannattaa myös muistaa, että ihmisillä on erilaiset maut ja kauneuskäsitykset. Esim. itse en pidä tuota Dorotheaa erityisen kauniina. On hän nyt sen verran verran ok kuitenkin, etten varsinaisesti pitäisi kettuiluna, jos joku sanoisi yhtä kauniiksi. Mutta en kyllä imarreltukaan olisi.

• 1276543235678 kirjoitti:

Juuri näin.

Ja kannattaa myös muistaa, että ihmisillä on erilaiset maut ja kauneuskäsitykset. Esim. itse en pidä tuota Dorotheaa erityisen kauniina. On hän nyt sen verran verran ok kuitenkin, etten varsinaisesti pitäisi kettuiluna, jos joku sanoisi yhtä kauniiksi. Mutta en kyllä imarreltukaan olisi.

Mitä nyt muistelen ampumahiihtokisoista, niin Dorothea oli kokonaisvaltaisen kaunis. Minä ainakin tykkäisin jos joku nainen kehuisi minua yhtä komeaksi kuin Brad Pitt

• 1276543235678
        pujottelija kirjoitti:

Mitä nyt muistelen ampumahiihtokisoista, niin Dorothea oli kokonaisvaltaisen kaunis. Minä ainakin tykkäisin jos joku nainen kehuisi minua yhtä komeaksi kuin Brad Pitt

Niin, meillä on erilainen maku. En pidä Brad Pittiäkään erityisen komeana.

• atännä
        pujottelija kirjoitti:

Iske sitten mies tuolla keinolla, mutta naisiin vaikutus on päinvastainen.

• atännä kirjoitti:

Iske sitten mies tuolla keinolla, mutta naisiin vaikutus on päinvastainen.

En mä nyt mitään äijiä.....aattelin et jos sinua yrittäis

• josvaikkaehkä

Kysymällä kasvotusten? Tuottaako noin paljon tuskaa:D

• Ihmehomma

Kaikkihan luulee tietävän miten naisia isketään. Olen koko elämäni kujeskellut naisten keskellä tehnyt alotteita, puhunut ja pyytänyt treffeille mutta kukaan ei ole suostunut. Niin se vaan on että jos ei ole hyvää ulkonäköä niin jää yksin.

• Anitra12

Minulla on tapana vastata vain sen alueen miehille jotka ovat samalta alueelta kotoisin kun itse on ja se on valittuna hakuun. Siitä huolimatta hesalaiset ym viestittelevät pohjoisen ihmisille. Ei järkeä kun harvoin se mitenkään edistyy.

• Humalajumala

En usko että muualla kuin baareissa voi naisia tavata. On kaikenlaista yritetty, selvänäkin monia kertoja. Humalassa ainoastaan naisia voi lähestyä.

• seurustelija

Pitää olla komea, pukeutua hyvin, olla sosiaalinen, hauska, huumorintajuinen, pitää naurattaa naisia, pitää olla rahaa, työ ja toimeentulo. Siitä se lähtee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3518
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      100
      3366
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      60
      2881
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      61
      2673
    5. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      92
      2485
    6. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      54
      2221
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1377
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1308
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      367
      1199
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1075
    Aihe